HELP, mijn vinger voelt niets meer!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

HELP, mijn vinger voelt niets meer!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 10:15

Gister met rijden merkte ik dat mijn vinger begon te tintelen en dat het gevoel eruit wegtrok.
Nu is het inmiddels zo'n 16 uur later en mijn ringvinger heeft vanaf de onderste koot geen gevoel meer. Typt verschrikkelijk lastig en voelt ook heel vervelend aan.
Iemand enig idee hoe lang dat kan duren en of het schadelijk is?

Toos paardloos


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 10:17

Ik heb het ook eens gehad, maar dat tijdens en nog een paar dagen nadat mijn arm uit de kom had gelegen.
Dus zomaar uit het niets lijkt me toch wel eng.

Bel ff naar de dokter, die zeggen dan wel of je moet komen of het nog ff aan moet kijken.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 10:18

Ik heb het ook wel eens gehad....maar dat trok na een paar uur weer weg. Het kan zijn dat je vinger knel heeft gezeten en dat er dus iets met de zenuw is. Je moet het even goed id gaten houden. Op zich kan het nu geen kwaad, maar als het aanhoudt dan zou ik even naar de HA of fysio gaan.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 10:22

Ik heb het ook wel eens een paar dagen gehad en toen ging het vanzelf weer over. Ik zou het gewoon een paar daagjes aankijken, als het dan nog niet over is, kun je altijd nog naar de HA gaan.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:23

Toch proberen te stimuleren door de vinger veel te bewegen. Dus idd de bloedstroom weer op gang zien te krijgen. In de winter hoior je het wel veel vaker. Je hebt hem toch niet stiekum in de vriezer laten liggen?


daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 11:36

Ik heb dit ook wel eens gehad, vinger werd helemaal wit en ik had er geen gevoel meer in.
Hou hem eens een tijdje onder de koude kraan, misschien helpt dat...
En probeer hem te blijven bewegen.
Bij mij was het na een paar uurtjes weer over.


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 11:57

Riëtte schreef:
Toch proberen te stimuleren door de vinger veel te bewegen. Dus idd de bloedstroom weer op gang zien te krijgen. In de winter hoior je het wel veel vaker. Je hebt hem toch niet stiekum in de vriezer laten liggen?


Nee, Riette, helaas niet.

Inmiddels heb ik toch maar de HA gebeld en gevraagd wat het zou kunnen zijn. Waarschijnlijk heb ik een zenuw in mijn vinger beschadigd en het kan een aantal weken duren voordat mijn vinger het weer fatsoenlijk doet. Dat wordt dus hard werken voor mijn middelvinger, die moet nu de typactiviteiten van mijn ringvinger overnemen... Ach gut

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djodjodjo, GoogleAdsense, GrapeshotBot, hel1, kamsel, Shettepret en 35 bezoekers