Om te mogen stemmen dien je voor 1 oktober 2006 geregistreerd te zijn. Een ieder mag per categorie (hengsten en merries) 2 stemmen uitbrengen. Deze stemmen tellen even zwaar. De stemmen dienen trouwens per topic in één bericht geplaatst te worden. Je mag dus wel 2 keer stemmen in het hengstveulen topic en 2 keer stemmen in het merrieveulen topic, maar !niet! 3 keer stemmen bij de hengstveulens en 1 keer bij de merrieveulens. Ook 2 stemmen uitbrengen op hetzelfde veulen is niet de bedoeling. Stemmen op je eigen, opgegeven, veulen is niet de bedoeling. Zodra blijkt dat er gestemd wordt door middel van schaduwaccounts, wordt het betreffende veulen uitgesloten van verdere deelname. Als je je niet aan de regels houdt, telt je stem niet mee.
Bij het uitbrengen van je stem mag je een motivatie schrijven, maar hou het overzichtelijk. Dus eerst je stem uitbrengen op de veulens en daarna motivatie (in uiteraard hetzelfde bericht). Berichten zonder stem worden verwijderd.
Er kan gekozen worden uit de onderstaande lijst. Namen die hier niet instaan tellen niet mee, kijk dus goed, anders gaat je stem verloren. (tip, gebruik ctrl-F en typ de naam in)
Wat me rest is een ieder veel succes wensen. Er kan gestemd worden tot maandag 13 november 24.00 uur. Stemmen die daarna geplaatst worden tellen niet mee. Daarna gaat het topic op slot en worden de stemmen geteld. Foto's van de merrieveulens vind je hier: Merrieveulen opgave topic
De opgegeven merrieveulens Abby- Mac Baboeschka - bouwens Badice - Jessica24 Baileymenta - KDHtjuh Bambi - sammy12 Banouck - JoviBan Bayin Ma-reina - Jaffel Bazooka - Barb77 Be Delicious - RZDLover Beau Geste - Ruwalda Beaujolette - youngster Bella Florestina - Tsaartje Bellamy of Esbi - Beber Bente - CarpeDiem Benti - Pasha Best Genôch - BasiNami Beste - [***] Black Rose - Brennie Bo Utopia - anderea2 Bolynska - melody83 Bona Dea d'Amour - karinna Bora Bora - IlonaS Brasil - nickvos Brendiose - Suzanne F. Candy - fjordowner18 Cashmere - Saffier Caylinn Mae - Ullwinn Christina - Marigold Ciara - maroes Cives Tuihanti’s Dunla Strateeg - flettie Elyah - Charloepy Eva - _Eveline Fagan - Mariska_28 Give me Faith - lilli Golden Velvet - tessyke Grace Van Het Keysersbos - Djeenie Hints Supreme Sensation - PaolaPromise Hollywood Chexanna - dunnit Jamie - MiekeB Jamira's Rebelle - miscza Jasmijn - Mabon Jewel van 't Carpe Diem - Sies Jinty - Tinkerloos Kayah - Prissey Lady - hanita Lente - Kady_ Miss Montana - Coco_Dipsy Nova Lee - mamauba Qui Baleska Z - suzieva Sabine - Yootha Sunshine's Ginger - _Sammy_ Supreme Easter Gadget - Natascha dH Te final Comanche - MartineOsuus WeeMe let's dun it - Max Westside's Sirikit - unamie X- Caitlyn van de Oorsprong - MaiNat Yentl Moonvitation - Moondancer Ymaros Samira - LadyF Ytske van de hei - Tooske Zazou - Prince Zipp Hollywood Britches - Escardo Zita - Cyntje Zowdy - TinkerTreas
Beaujolette - youngster Ik stem alleen op dit veulen. Helaas heeft hij door een ongelukje al een oog verloren! En dan het veulen toch de kans geven om op te goeien Dat verdient een pluim!
Ik stem op Grace Van Het Keysersbos - Djeenie Dat vin ik echt een plaatje!! En dan mag je volgens mij nog een keer stemmen en dan stem ik op het liefste koppie en die is van Bambi - sammy12