City of Angels

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 19:23

Wie heeft die film gezien??
OOohhh wat was die mooi zeg!!
Ik kon me nog net inhouden om niet te huilen, maar ik vondt het einde ook zo zielig!! Verdrietig

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:52

Een hele mooie film maar Wat een rottig eind zeg!! Ik lag echt te janken op de bank. Huilen . Is hij nou helemaal speciaal voor haar naar aarde gekomen, gaat ze dood, Frusty wel gedverderrie, ik vond het echt niet leuk.
Gelukkig zaten er ook wel komische stukjes in Party!! . Ik vond dat stuk zoleuk dat hij net op aarde was en zo over de weg ging huppelen *LOL* .
Gelukkig was ik de enige die nog tv Koe aan het kijken was want ik moest echt heel erg janken Huilen om dat eind.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:01

ik had hem een paar jaar terug al in de bioscoop gezien, en heb gister weer met tranen in mijn ogen zitten kijken.
Waar ik verschrikkelijk van baal met die commerciele zenders is dat ze nooit de aftiteling draaien.
Bij deze film hoort het nummer "you're not invited" van alanis morrisette, schitterend nummer, maarja, wordt natuurlijk weer afgekapt

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:17

Wat ik ook altijd zo rottig vindt zijn die reclames die altijd net op het leukste moment ertussen komen Boos! . Maar aan de andere kant heb je wel tijd om naar de keuken te sjeezen Schijnheilig en wat te eten en drinken halen Haha!