Eerste boktmeeting gehad met collegatinkereigenaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Eerste boktmeeting gehad met collegatinkereigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 10:19

Ik heb gister mijn eerste boktmeeting gehad met Snowdon die wel nieuwsgierig was naar mijn tinker O Connor. Hij wilde er wel op rijden en aangezien ik zelf nu toch niet kan rijden was ik wel benieuwd hoe het zou gaan omdat Connor nogal eens behoorlijk kan puberen onder het zadel bij vreemden. Maar aangezien hij toch een echt mannen paard is had ik wel het idee dat dat kon meevallen.

En het viel mee. Connor heeft zich vrij goed gedragen op een paar slidingstops na dan, maar daar had ik Snowdon voor gewaarschuwd dat ie dat wel eens kon gaan uithalen.

Eerst heeft hij het met westernzadel geprobeerd, maar dat is nogal glad van nieuwigheid en met een gladde spijkerbroek heb je dan een probleem.

Dus dan maa zonder zadel. Aangezien Connor toch zo'n beetje de zelfde gangen heeft als Snowdons paard durfde hij het wel aan. Alleen wat blijkt COnnor is een pietsie gladder en ronder en met eengladde spijkerbroek heb je dan ook zonder zadel een klein probleempje.

Zet daarbij een pony die met in de rechter galop aanspringen denkt, doe het zelf maar en die dus een een beweging stilstaat en probeert om te draaien.

Complimenten dat Snowdon is blijven zitten. Hij zet hem weer in beweging en Connor flikt weer hetzelfde geintje opnieuw. Opnieuw bleef hij zitten. En daarna ging het met veel verkeerd en overkruist aanspringen eindelijk goed.

Het zag er trouwens leuk uit, iemand anders zonder zadel op je paard die nog blijft zitten ook en waar je paardje ook nog goed op reageert. Connor mag hem wel.

En er zijn foto's gemaakt. Maar die komen vanzelf wel op bokt te staan. De digitale zijn leuk geworden alleen een beetje licht. En er zit een actiefoto in de galop bij.

Het enige was dat zowel Snowdon als Connor behoorlijk bezweet waren na afloop. Wat bij Snowdon resulteerde in een drijfnatte spijkerbroek (van het zweet van Connor).

Het was dus een geslaagde middag.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 10:37

Grinnik, bah Leon toch! Die broek moet je zeker nog drie dagen aan zo Tong uitsteken.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 11:44

Toen hij in de bus stapte was hij alweer aardig droog gelukkig. Maar Connor zweet nog al snel en dat was goed te zien.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 14:13

leuk joh, mijn eerste meeting was dus ook met leon, en ik vind het nooit zo prettig als er anderen op mijn tinker gaan, maar ik had zelf wel ee goed gevoel bij leon, en king volgens mij ook wel, dus we hadden geruild in het bos, was ook heel leuk, want ik zat op snowdon, die met mij in de gaten had dat ie het best kon flikken om te eten, haha, was erg leuk ook,

ben benieuwd naar de foto's, en dat geintje wat connor dus flikt, met die slidingstops, dat heeft king bij mij ook een half jaar gedaan, was wel lachen, moet je elke keer zn manen snel vast grijpen anders lig je ernaast.