wij kunnen geen vast bedrag per maand krijgen voor internet,

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
dropje
Berichten: 11
Geregistreerd: 04-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 18:14

wij kunnen geen vast bedrag per maand krijgen voor internet,en bij ons gaat het dus op een telefoonlijn,de kosten lopen hoog op,
en af en toe ben ik erg boos dat andre het voor 100 per maand hebben en wij dus wel 1000 per maand betalen,ja via de telefoon loopt het hoog op jammergenoeg!!
ik probeer bij al die aanbieder zonnet,cassema,mxstream,home,wannadoo,enz
maar geen 1 kan!! Boos!
ik vind het zo stom en het komt omdat wij in het buitengebied wonen en hier ook geen kabel ligt.
als iemand er 1 weet waar het wek kan zonder kabel en als je in het buitengebied woont laat het mij aub weten!!
ik word hier namelijk gek van,1000 per maand word wat te veel!!


dropje
Berichten: 11
Geregistreerd: 04-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 18:16

en het stomme is dat internet erg verslavend werkt net als bokt he!!

ik wil zo graag een vast bedrag per maand!!

help help!!!!!!!


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 18:31


ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 18:34

http://www.wish.nl

2 uur gratis op een dag.

Jammer dat Wish en dat van wannadoo en beetje duur bijelkaar word anders leek me dat wel wat. Party!!

dropje
Berichten: 11
Geregistreerd: 04-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 18:35

ik was gewoon ff wat vergeten
maakt toch niks uit om dan ff er nog wat onder te zetten!!
ik ga ff op die site kijken nu

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 18:42

Dan moet je je bericht editten(of hoe dan ook) Knipoog

dropje
Berichten: 11
Geregistreerd: 04-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 19:12

het maakt gewoon niet uit of ik er iets onder zet wel of niet,en ik vind het nergens op slaan als iemand zegt dat dat niet netjes is,ik bedoel maar heb je er last van?? lijkt me niet

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:25

wij zitten idd via wish, mmet 2 uur gratis per dag.
WIj zouden ook graag mxstream hebben o.i.d., maar dat ik hier nog niet beschikbaar. Ook kunnen we niet via de kabel, aangezien hier dus geen kabel ligt....

dropje
Berichten: 11
Geregistreerd: 04-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 19:34

hey stef!!
wij hebben dus ook geen kabel hier,en daarom kunnen wij mxstreum ook niet krijgen,hoe werkt dat met dat wish??
moet je dan ook postcode check doen of kan je dat krijgen en kan je dan alleen 2 uur gratis of ook vast bedrag per maand??

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:37

mztream is toch niet via de kabel? ikke heb wel kabel, gnagna Tong uitsteken

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 19:40

ik zit bij quicknet en wij betalen een vast bedrag p.m

Liefs layla d

dropje
Berichten: 11
Geregistreerd: 04-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 19:42

quiknet zij je??

moet je daar kabel voor hebben of een bepaalde postcode??

die heb ik nog niet geprobeert namelijk

dropje
Berichten: 11
Geregistreerd: 04-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-01 19:47

heb het al gezien
guicknet is ook via de kabel

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:03

mxtream is niet via DE kabel, maar via een nieuwe telefoonkabel die nog niet overal ligt.
Wish gaat gewoon over je tel lijn waar je per dag 2 uur gratis i-net per dag hebt (voor een vast bedrag) zie http://www.wish.nl ofzo waarschijnlijk

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 21:46

heey, ik zit in hetzelfde schuitje.
wij wonen ook in de boes-boes, dus bij ons ook geen kabel te zien.
voor de tv hebben we gelukkig schotel, maar voor het internet gebruiken we dus de telefoonlijn.
dus ook een hoge telefoonrekening, wij hebben daarbij ook nog eens een keer geen isdn, dus alles over 1 lijn, internetten, bellen en gebeld worden, very irri.
ik ben nu mn ma aan het overhalen om isdn te nemen
en ook zoek ik nog steeds een of ander abbonoment om goedkoper te internetten, voor een vast bedrag per maand zeg maar.
maar vinden, ho maar.
en ook mxstream werkt niet bij ons.
dus als iemand wat anders weet of wat gevonden heeft, ik hoor het ook graag.

MarijeR

Berichten: 24927
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 22:07

Ik woon in zo'n gat dat ik al blij ben met telefoon...
Alleen mobiel is errug moeilijk met ontvangst.
Kabel komt bij ons ooit, na 2004 Boos!

Rushwood

Berichten: 124
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 22:08

ff voor de duidelijkheid, mxstream is inderdaad niet via de kabel, het enigste wat er voor nodig is is een omschakeling in de centrale die je telefoonverkeer regelt, en daar zijn ze hard aan het werken, het beste kan je dus even naar een kpn winkel in de buurt bellen en vragen of jullie toevallig al snel aan de beurt zijn voor je weer andere abonnementen afsluit. er zijn nog maar een paar aanbieders die een vast bedrag per maand aanbieden over de gewone telefoon lijn en die hebben dan mar maximaal zo'n 2 uur gratis per dag (wat je vast niet red als je een telefoonrek van 1000 hebt) ze kosten zo rond de 70 gulden pm, een maand heeft zo'n 30 dagen maal 2 uur is 60, die "gratis" uren kosten dus zo'n 1.17 per uur (als je ze allemaal op maakt) dat scheelt du niet zoveel met normaal dal tarief. je kan je uren niet opsparen, als je op een dag maar een half uur internet ben je de overige 1,5 uur gewoon kwijt, kortom als je geen kabel hebt en je gebied is nog niet klaar voor mxstream dan zijn er geen echt goedkopere oplossingen.
greetz pepper

i never found the golden town but i learned my lesson trying.

jack
Berichten: 9
Geregistreerd: 07-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 22:41

mijn moeder heeft dus al geinformeert voor dat mxstream en dat schijn in begin 2002 te kunnen hier
maar goed dat duurt toch nog wel even en ik probeer alles dus,maar hellaas tevergeefs!!

jack
Berichten: 9
Geregistreerd: 07-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 22:43

haha wat ik vergeten te zeggen ben is dat ik in net zo een gat woon als die andre dropje marije cristalover enz

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 23:40

Yep, hiero hetzelfde probleem!
Maar dat mxstream, dat doen ze vast niet eersty in het buitengebied......hahaha, maar ik weet het wel zeker.

Ga ook maar eens bij wish kijken.....m'n ouders vinden de telefoonrekening allang niet meer leuk!! Boos!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 01:05

kheb al bij beide hierboven genoemde links gekeken,

dat tweakers van Bart is voor bedrijven en dan voor 440 per maand ofzo, dat is dus al 880 per (2 maandelijkse) rekening alleen voor het internetten, daarbij komen de andere kosten er nog eens bij, abbonement, gewoon bellen etc etc.
is dus alleen handig als je standaard een rekening hebt van boven de 900/1000 piek.

dan zijn we dus duurder uit dan nu, bij ons is het eenmaal 800 geweest en daar waren ze thuis al niet te zuinig blij mee.

en dat wish-gedoe, dat is dus iets voor tijdens de dal-uren als ik het goed begrijp?
en ze hebben het over inloggen steeds na 2 uur?
en dan dus nog de uren erbij rekenen als je tijdens piek inet, nou ik zoek eigenlijk juist iets wat voor piek en dal is, en dan nog de inbelkosten, er komt dus nog een hoop bij,
66 valt op zich wel mee, maar als je dan de ene dag maar 1 uur inet en de andere dag 3 uur Verward
dat is dus 132 per (2maand) rekening en daarbij nog de kosten na het aantal beschikbare uren tijdens dal en dan nog de uren tijdens piek, en het abbonement en het gewone bellen en de inbelkosten etc etc.

dus je komt er niet echt mee voor uit volgens mij.
dat tweaker gedoe schrijf ik echt al meteen 100% af, over dat wish-gedoe denk ik nog maar eens een keer overna en waarschijnlijk ben ik wel zo overactief weer dat ik het precies ga uitrekenen.
ik wil er toch eigenlijk wel het precieze vanaf weten.
en dat mxstream, het is hier dus (nog) niet, ga maar eens een keer informeren wanneer het hier komt.
kbedoel als het maar een halfjaarte wachten is, dat kan nog.
denken ze dat het hier niet komt, dan moet ik dus echt wat anders gaan zoeken.

me_dana
Berichten: 29
Geregistreerd: 04-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 16:07

nou mxtreem is ook niet ideaal. bij de meeste mensen waaronder bij ons werkt het niet. Boos! Boos!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 16:10

ik heb ook geen goede verhalen over dat mx.... gehoord wij hebben thuis kabel en ervoor zonnet
nooit geen problemen ofzo Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

jack
Berichten: 9
Geregistreerd: 07-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 19:14

wat werkt er dan niet??

het is toch simpel,100 gulden per maand en lekker internetten zoveel als je wil!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 19:54

het schijnt dat het nogal lang duurt voordat de zooi aangesloten word..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Tarzan, Annefleur200, BingBot, Flip, friezenfan2, GaitMonster, GrapeshotBot, maj0, MDWStables, MerleSimone, Milando, NorwayFjord, Pauline2cv, pinto_1, Pova, sjaslique, SJP, SuperSuup, Syb_sem, Telpeva, TessaxQuincy, Thioro, xxmichellexx en 172 bezoekers