Kadootje voor moeder

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Kadootje voor moeder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 21:23

Ik plaats dit op algemeen omdat hiet wat meer mensen van mn moeder leeftijd zitten dan op jeugdhonk Haha!
Maar goed, mijn moeder helpt me nu ontzettend goed met mijn kamer te verbouwen en te verven, ze is echt de hele dag in de weer om te zorgen dat mijn kamer gezellig is.
Dat vind ik natuurlijk ontzettend lief en het leek me daarom leuk om een klein kadootje voor haar te kopen. Maar ik heb geen idee wat, qua boeken weet ik niet echt iets (misschien weten jullie wel een goed boek?), of misschien iets anders. Dus boktmoedersm, wat zouden jullie leuk vinden om te krijgen?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 21:50

Ik ben wel geen moeder maar ik kan me wel wat voorstellen. Wat denk je van een lunch in de stad? Gewoon een lekker broodje en gezellig met zijn 2-en?
Of een tegoedbon die je echt waar maakt om te helpen bij iets wat veel werk is, de tuin een grote beurt geven/gordijnen wassen oid?
Of een mooie ansichtkaart waar je een bedankje op schrijft?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-07-03 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:04

Hmmm... ik ben wel geen moeder...maar toch even mee brainstormen...waar houdt je moeder van? Hoe oud is ze? Ik doe mijn moeder echt een plezier met een leuk schaaltje en hapje van oil & vinegar... en badspulletjes doen het ook altijd goed... of een mooi fotolijstje (kan ze een leuke foto van jou in doen Knipoog ) of een leuk vaasje... plantje... avondje koken voor je moeder... ik ben boekenjunkie dus ik weet talloze boeken titels op te dreunen... maar ja, ik weet niet wat je moeder's smaak op dat gebied is natuurlijk... Heeft je moeder nog hobbies? En oh... wat wil je ongeveer besteden?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:15

Mijn moeder is helemaal dol van een klein antiekzaakje in Bilthoven, alles wat daar vandaan komt is bij voorbaat al goed. En dat kan al een klein zilveren mosterlepeltje zijn van 20 euro.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 22:22

wat voor boeken leest je moeder graag? Ik ben ook junk, net als vikki *LOL* en ook geen moeder trouwens Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, herous, katinker, Kimberly520, Love_Rosie, Malissaa1, MDWStables, MuffinX en 68 bezoekers