Meeting met Kinglover

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Meeting met Kinglover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 20:26

Na een aantal weekjes terug afgesproken te hebben dat Roos een keertje met ons (maya en ik) het bos in zou gaan, was het vandaag eindelijk zover!

Vanochtend om 9 uur ging mijn wekker... Slapen En om kwart over tien zaten Maya en ik op de fiets, op weg naar stal! Half uurtje later op stal aangekomen gaan we de paardjes halen en tot mijn grote verbazing was Snowdon nog wit!!! Gisteren gewassen en vandaag geen vuiltje te vinden! Maar een stalgenoot vond de staart toch niet goed schoon, dus besloot die even te gaan wassen, haha dat mocht wel Lachen Maar toen hij het water aan had gezet om te laten koken en ondertussen zijn paard was halen, had iemand anders het water alweer weggegooid... Toen had ik eigenlijk weinig tijd nog, dus had ik voor niets gewacht... grrr Dan maar geen blinkendschone staart Lachen Zijn manen schitterden nog wel als zijde haha

Om half 12 reden maya en ik (op geleend Engels zadel en rijbroek, jaja!) weg naar de trailerparkeerplaats in het bos. Om 12 uur waren we daar en hebben nog een half uur op Roos (kinglover) moeten wachten...
Eerst kwamen we de trailer tegen met haar vader en zus, maar waar was Roos dan? Die was dus een stukkie terug met King Richard en haar moeder, ze waren nl al eerder geparkeerd, maar aangezien ze ons maar niet zagen gingen ze maar op zoek! Nou dus ging ik ze maar even tegemoet!

In volle galop het weggetje afgereden en jahoor daar liepen ze, toen ik aankwam lag Roos helemaal in een deuk, dus ik vroeg me al af waarom ze zo moest lachen... Later hoorde ik het.. haar moeder had gezegd: daar komt ie hoor, de prins op het witte paard! Ehm ja... Bloos

Toen we haar ouders een beetje wegwijs hadden gemaakt in het bos om naar het meertje te komen, vertrokken we te paard het bos in Lachen Het verschil tussen King, Snow en Amanda was al gauw duidelijk.. King en Snow samen voorop en Amanda erachter. Snowdon leek veel groter als King, maar bleek maar een klein beetje groter te zijn. Snowdon is wel veel smaller en wat voorwaartser Lachen

Na een hele leuke, gezellige en soms lachwekkende rit door het bos, inclusief hele smalle dichtbegroeide stukjes, een flinke galop over een zandpad en een speelkwartiertje bij en in het meertje zijn we rustig aan richting trailerplaats gegaan. Daarvoor gingen we ook nog even door een diep slootje en Snowdon sprong eruit en King dacht, dat kan ik ook.. Maar helaas, hij viel bijna op zn muil! Oops! Ach gut Toen ook nog even geruild van tinker en onze eerste reacties waren tegelijkertijd: "Oh wat is ie smal/breed!" De gangen verschilden ook heel erg en voor Roos was dit de tweede tinker waar ze op reed en dus ook gelijk een totaal verschillende Lachen

Kortom: een zeer geslaagde dag! *op n klein akkefietje tussen King en Amanda op t einde na...*

Foto's Cheese! komen nog wel een keer, er zijn drie foto's gemaakt van ons in het meertje!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:22

haha ik had het al gehoord prins op het witte paard Tong uitsteken haha wat heb je met d'r gedaan joh ze was doood op toen ze terug was op stal Knipoog

maar zo te horen was het een leuke dag!! en super mooie omgeving zei ze Lachen
Als mijn fjordenbeessie een beetje *braaf* (lees niet meer schrikt van een mier Knipoog) is gaat ie een keer mee in het bos *LOL*
Laatst bijgewerkt door Ing__ op 20-07-03 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:27

Leuk verslagje Leon!
klinkt al een hele gezellige dag!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:17

ah mooi man, krijg weer kippenvel op mn rug, wat ik ook kreeg toen je ons dus in volle galop tegemoet kwam, haha heb je toch nog mooi onthouden he!
en king ging inderdaad bijna op zn muil, maar hij kwam nog aardig uit de voeten, en in het water was het helemaal dolle pret met die 3,
ik vond het echt heel erg leuk dat ik mocht komen leon, echt een supergeslaagde dag.

(en jawel, mn eerste meeting zit erop, en mn eerste keer op een andere tinker zitten ook, jeh wat apart)
haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 01:11

Vandaar dat Leon al zo mooi op tijd z'n nest uitwas, ik rustig om 10 uur opgestaan, had meneer al ontbeten en de hele zooi, ik was zwaar onder de indruk Haha! En dan die rijbroek, en Engels rijzadel is voor mij ook enorm wennen. *LOL*
Maar ik snap nu wel, waarom Leon in zijn eentje voorop naar Roos en King wilde... En ik met Roos ouders en zus Fleur heb gebabbeld, kwam er nog achter dat ze heel bekend zijn met mijn omgeving thuis, wel apart.
Enne, ik heb nog een originele foto gemaakt, hoe Roos wel niet door dichtbegroeide paadjes gaat Schijnheilig
Verschil tussen Amanda en King was nog niet eens zo gek groot, ik vond King af en toe behoorlijk traag eigenlijk, en soms ook niet. En dat Snowdon altijd voorop loopt, vandaar...
T was idd een leuke rit, net het einde wat minder, t schijnt bij mij gewoon een wet te zijn, altijd trubbels... T gaat nu wel heel wat beter met mijn hand trouwens.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:55

gelukkig dat het beter gaat met je hand!

maare waarom wilde leon dan ineens vooruit om mij op te halen, vat hem ff niet, haha sorry,

ennu king sloom??? hij gaat nooit zo snel, hij was echt heerlijk voorwaarst in het bos, normaal doet ie alles op zn dooie gemakje,

hoeveel foto's heb je gemaakt? en ook van mij in de bosjes???? ik weet van niks/???????? hellup, laat me maar even horen als ze klaar zijn oke.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 16:02

kinglover schreef:
aare waarom wilde leon dan ineens vooruit om mij op te halen, vat hem ff niet, haha sorry,


dit vatte ik ook niet bij maya Verward

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:23

wanneer komen de foto's??? ben benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 16:17

Foto's zijn donderdag ontwikkeld, vrijdag reis ik weer naar Dronten, dus als Leon's scanner het doet kan je ze vrijdag of zaterdag online zien.
Nou *Big Evil Smile* Leon zei zéér snel tegen mij, Dan ga ik Roos wel tegemoet, toen haar zus en pa uitlegden waar ze was, en ik zat zo huh? Oh okay, want Leon was al weggestoven Schijnheilig

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 19:27

Maya schreef:
Nou *Big Evil Smile* Leon zei zéér snel tegen mij, Dan ga ik Roos wel tegemoet, toen haar zus en pa uitlegden waar ze was, en ik zat zo huh? Oh okay, want Leon was al weggestoven Schijnheilig


He? ik vat t nog niet Verward Ik zei gewoon gelijk dat ik ze wel tegemoet ging om aardig te zijn, we stonden daar btw ook al lang zat en ik wilde gaan rijden Boos!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 20:43

haha, geen ruzie maken om mij he?

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 10:06

klinkt gezellig Haha!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 15:01

was het ook hoor, maare waar zijn de foto's
ik ben niet ongeduldig hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 18:21

Tja Roos, foto's liggen naast me, maar Leon heeft het nog zo gezellig bij de SRR dat hij morgen pas weer in Dronten komt, en dan kunnen de foto's pas gescand en up-geload worden. Nog eventjes geduld dus... die bosfoto is wel leuk geworden, maar niet zo leuk als mijn uitzicht was *LOL* (ik lach je toe hoor Schijnheilig ) De waterfoto's vind ik echter heel erg mooi geworden.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:10

haha, leon, grrrrrrrrr, kom terug, ney hoor, ben blij dat je flink plezier aan het maken bent bij de SRR

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 23:00

*leon mist de trein* = geen foto's

sniksnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 23:09

Idd, kan nog lang gaan duren vrees ik... Want morgen heeft hij ook geen tijd... En ik heb geen verstand van die scanner, heeft hij me niet uitgelegd... hmmm

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:50

gewoon zelf prutsen.... }> we willen die foto's zien!

Ik lees het al, Leon heeft weer aan imagebuilding gedaan, hihi Nagelbijten / Gniffelen