logeerpartij met Kim en Inge

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

logeerpartij met Kim en Inge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 11:47

Vorige week, toen Kim en Inge (Pinky_girl en FlyGirl op Bokt) nog OV hadden zijn ze twee daagies bij mij komen logeren.
's morgens waren ze nog even langs de paardenmarkt in Utrecht geweest, en daarna kwamen ze richting Doetinchem. Toen ik bij het station aankwam lagen ze al in het gras (m'n fiets had vertraging dit keer, de trein niet Frusty ) Met twee fietsen, drie mensen en wat bagage dus maar op weg naar stal gegaan. Daar na Buster en Duke gezien te hebben viel Kim als een blok in slaap (vermoeiend weekend gehad? Tong uitsteken )
We zijn daarna naar de visvijver geweest, zwemmen maar! Dat ging ff iets minder, Duke durfde helemaal niet in de buurt van het water te komen (hij is gewoon lomp), maar Buster wilde ineens de afdaling naar het water ook niet meer af Verward Waar dat nu door kwam; de angst van Duke, de drukte (normaal heeft hij daar geen last van). Maar ff een eindje gaan lopen met hem, en op een rustiger plekje nog een poging gedaan; toen ie voor het water stond was ie weer de oude en speelde weer voor waterrat!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We hebben Duke er niet in gekregen... >:(< , domme Koe


Later nog ff met Buster over het land geraced, zodat ie z'n energie nog wel kwijt kon...

Kim had haar plekje al snel gevonden...

Afbeelding

en ik deed een poging tot huppeltje in western-outfit...

Afbeelding


We zijn daarna ff naar een buurt-super geweest om drinken en chips te halen (het was warm, dus zout en vocht was belangrijk!)
En toen wilde ik Rovertje gaan showen, was ie niet thuis... stond een eindje verder in het land... nog wel heb ik een rondje op een merrietje gereden die blijkbaar beweging nodig had, met enkel een halster om wat rondjes gereden, helaas voor Inge en Kim konden ze er geen getuige van zijn dat ik eraf werd geslingerd... Hyper!

Even denken wat we toen hebben gedaan, o ja, richting m'n huis waar m'n moeder maccaroni klaar had staan. Na het eten zijn we even langs de familie Waggelink gefietst, van de Bekshoeve's pony's. We hebben daar alle pony's weer even bewonderd, op dat moment stonden er: een 2-jarige Den Bramel's Baye-hengst voor het schouwen, de fokmerries Cuppers Surrender, Mulligen's Irma en Mulligen's Barbara, de jaarling 'Stinky', dochter van Surrender, en bij Irma liep nog een leuk merrie-veulen.

Daarna zijn we weer naar stal gegaan om te gaan slapen; in Buster's stal wel te verstaan, lekker op het stro!

's morgens werd iedereen weer vrolijk wakker Ziek , ik had best lekker geslapen, maar niet iedereen kon dat met mij zeggen volgens mij... Slapen

Het eerste wat we deden na het ontbijt was naar de zwem-plas vlakbij, ik heb gezwommen, Inge en Kim deden een poging tot verbranden...

Daarna zijn we naar Keyenborg gefietst, naar de familie Jansen, hengstenhouders, stal Cuppers, waar we de pony's bekeken hebben. Na de merries in de wei kwamen we aan bij de stallen, eerst langs Jasper en Alpha, de super-Shets! En toen op stal van links naar rechts hebben we Synod Prophet, Nachtegaals Captain, Cuppers Rockefeller, Cascob Limelight, Breeton Dai en Cuppers Morning Mist bewonderd.


Prophet

Afbeelding


Prophet en Captain

Afbeelding


Rockefeller

Afbeelding


Limelight en Dai

Afbeelding[/


Op de terugweg, na wat ijs, over Zelhem gefietst, waar we de pony's van de fokker van Tenkhoeve's Roman ook in de wei zagen lopen.

Na dat fietstochtje weer bij m'n moeder aankloppen voor eten; lekkere frisse salade! En daarna weer naar stal om de spullen te pakken en weer richting trein te gaan!

Gezellig was het wel, en Kim en Inge: als ik nog iets vergeten ben: vul het aan hè!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 12:36

Gave foto's! Haha! Dat meertje, is dat hetzelfde als op de Achterhoek meeting in maart 2002? Tong uitsteken Die ken ik namelijk nog wel Knipoog.
Btw Prophet is een erg gave naam voor een paard zeg!!!

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 13:27

Rockefeller die nek.. is wel een beetje overdreven. past niet bij de rest van zijn lichaam.. maar verder zijn het leuke paarden

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 13:32

Geweldig als die welsh a tje's, het mooiste en leuke ras Haha!

Buster is echt super, net zo'n waterrad als Bunny Haha! Is prophet wat synod prophed?
Dat koppie van captain= geweldig Lovers

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 13:45

Sypheron"]
Gave foto's! Haha! Dat meertje, is dat hetzelfde als op de Achterhoek meeting in maart 2002? Tong uitsteken Die ken ik namelijk nog wel Knipoog.
Btw Prophet is een erg gave naam voor een paard zeg!!!
[/quote]

Jaaaa goed gezien! OK dan!


[quote="sharir schreef:
Rockefeller die nek.. is wel een beetje overdreven. past niet bij de rest van zijn lichaam..


Hij is véél te vet...

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 18:18

Hahaha moet je nou iedereen vertellen dat ik zo'n 'kort' weekend had gehad? Haha!
Ik vond het echt heel gaaf. Vooral om Prophet & Captain in het echt te zien Kwijl En natuurlijk Buster ook Haha!

Tot over een weekje of 2 bij ons op stal Knipoog Schijnheilig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 09:41

Pinky_girl schreef:
Hahaha moet je nou iedereen vertellen dat ik zo'n 'kort' weekend had gehad? Haha!


Ja, dat moest Tong uitsteken
Maar je hebt ook wel weer driedubbel je best gedaan met het fietsen hoor

Oh en wat ik nog vergeten was, we kwamen onderweg ook nog langs de Winkelhoeve's Welshjes, en we zijn bij m'n oude stage-adres handelstal Schennink in Velswijk langsgeweest; meteen aan de handel voor de bonten... *LOL*

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Hobbelpony

Berichten: 184
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 09:42

Grappig verhaaltje zeg!
Hele leuke foto's ook!!!
Ik ga denk ik binnenkort ook maar weer eens naar Keyenborg; ik heb Dai nog steeds niet gezien in het echt...

hobbel-hobbel-hobbel

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 20:29

Oeh!!! Dat koppie van Captain!!! Lovers
*Toch blijf ik Ubbo-fan!!! * Schijnheilig

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers