Onze hond werd vanmorgen achterna gezeten door kat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Onze hond werd vanmorgen achterna gezeten door kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 08:40

Kon vanmorgen dus wel weer even lachen, ik ging met mijn moeder de honden uitlaten. We hebben 1 grote hond, Zoë en nog een kleiner maatje, Coco.

Midden op het veld zat een kat. Zoë en Coco zijn katten gewend, dus ze doen ze niks. Zoë toonde er ook geen interesse in, maar Coco zou wel even bewijzen dat ze heus wel even durfde te gaan kijken, wat moest die brutale kat op het hondenveld? Met een borstel op haar rug en wat houterige huppels ging Coco richting kat.

Ineens bewoog de kat, dat vond Coco toch wel eng. Toen kwam de kat naar haar toe, dat hoort natuurlijk niet, dus Coco krabbelde al wat terug. Waarop de kat nog harder ging lopen, waarop Coco op de vlucht ging.

Het was echt geen gezicht, gekke hond (en die kat was ook best wel maf).

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Loena

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 09:04

Dat is nog eens de omgekeerde wereld! Haha! Eigenlijk zou je op dat moment een camera bij je moeten hebben! En als je last zou hebben van een ochtendhumeur (ik wel) dan ben je gelijk weer vrolijk!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 11:03

Bij ons op stal hebben we ook een "doorgedraaide" kat.... die gaat ook achter honden aan en alle honden gaan ervoor op de vlucht....
Rare kat!


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 18:21

hihhihi geweldig!!

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 18:31

Haha, wat grappig!!! Ons hondje gaat er steeds naartoe om te spelen, maar zodra de kat dan beweegt vindt ie het toch wel eng worden!!!Haha, wij liggen dan altijd helemaal in een deuk!!!

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, heb je een leuke dag gehad?!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 19:38

We hebben een St Bernard en sinds een jaar heb ik 2 katjes die ik van de straat afgehaald heb. Beesten werden maar dikker en dikker, terwijl ik ze steeds meer op dieet zette. Wat bleek nou? De katten aten de hondebrokken op. Gewoon het hok in als de hond er ook lag... Tegenwoordig is het al zo erg dat ze mee gaan wandelen en de hond kopjes geven...
Hoezo brutaaltjes?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 20:42

Wahaha, erg herkenbaar... Onze kat jaagt onze hond soms ook weg bij de hondenbrokken.... hij wil dáár eten!! Hij gaat ook altijd mee met wandelen... zelfs zo ver dat hij de drukke weg oversteekt (buiten zijn teritorium....*oeww spannend*) en dan moet je dus eerst weer helemaal terug naar huis om die kat thuis te brengen.... *LOL*

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 20:45

Ja, klopt helemaal... Broertjes inschakelen om katten vast te houden... Beest wat achter me aan een super drukke weg oversteekt (verbindingsweg tussen Roermond en Duitsland, ook veel vrachtverkeer) enz enz... Katten!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 21:18

hihihi, katen kunnen heel bazig zijn.
Dikkie is ook de baas over Kayleigh [zie profiel]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FenrisLoki, fokfanaat, Gigixponys, mamabird, Miran, Padoertje, redbutton, Renkle, stefanie33, Syb_sem, vilheide en 211 bezoekers