natural Balance vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

natural Balance vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 17:19

Wie o wie weet iemand bij mij in de buurt, of die hier in de buurt komt, die nateral balance doet?? (Delft Zuid-Holland)
Ik wil namelijk graag dat mijn paard op deze manier bekapt gaat worden ik kom alleen nogal moeilijk aan mensen die dit doen..

Dus als je iemand weet laat het dan alsjebleift even weten.
Bedankt!!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 18:24

http://www.recreatieruiter.nl/links.htm

Kijk hier eens, hier staan er een aantal.
Ooit heb ik ergens een site met alle (aangemelde) NB smeden in NL gevonden, maar kan hem nu niet zo snel vinden.
Succes!

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 19:21

Bedankt voor de tip!! Ik heb er al op gekeken en ik zag alleen dat Joke Nibbelink dat doet..(ik kon ze niet allemaal openen). Er staat van haar geen telnr bij en ik weet ook niet of ze helamaal hierheen komt. Ik heb haar wel gemaild (tijd geleden al) maar heb daar niks op gehoord..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 21:18

De mijne weet er wel veel vanaf en beslaat een soort van NB (niet de originele ijzers omdat hij z'n klanten niet op kosten wil jagen Lovers ) maar ik geloof nooit dat hij helemaal tot Delft gaat. Ik wil wel eens voor je informeren. Hij komt nl. uit Korteraar (nog achter Alphen aan den Rijn) dus da's nog een aardig eindje.
Maar misschien heb je een mogelijkheid om met het paard naar de smid te komen? Dan heeft hij misschien wel ruimte voor je?

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 22:32

Heel aardig van je aangeboden!! Ik heb helaas niet de mogelijkheid om met mn paard naar de hoefsmid te gaan. Overigens wil ik geen ijzers maar wil ik hem op de Natural Balance manier bekapt hebben, zonder ijzers dus

KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 23:19


Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 15:32

zoals ik al zei had ik Joke gemaild maar had ik daar niets op gehoord....