Wie kent PEPSI...hiervoor in Veldhoven/Helmond

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Wie kent PEPSI...hiervoor in Veldhoven/Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 01:08

Ik probeer het maar weer eens met de vraag of iemand mij meer kan vertellen van PEPSI Lovers , Onze lieve D-pony....
(zwarte/donkerbruine ruin, inmiddels 19 jaar met een klein wit snebje boven zijn neus) geb.datum: 10 mei 1984, type New Forest)
We hebben hem ruim 3 jaar geleden gekocht en die mensen hebben hem weer van een handelaar gekocht, Piet vlakbij Helmond. Daarvoor heeft hij een tijdje in Veldhoven gestaan, (maar die mensen zijn verhuisd, dus kan ik hen niets meer vragen...fam.Bertens!)

Ik kan Pepsi nog traceren tot 1997. In dat jaar kreeg hij dus zijn paspoort, ook zijn inentingsboekje gaat tot 1997 terug.
Wat ik dan niet goed snap is het volgende, ik heb al een aantal malen oproepen gedaan (hier op Bokt maar ook bij andere sites) maar nooit een reaktie gekregen....toch ergens wel vreemd....in zijn paspoort staat wel zijn geboortedatum (die is blijkbaar wel bekend!) maar waar was hij dan voor 1997????
Voor die periode is blijkbaar niets bekend. Ik zou gewoon graag weten wat hij allemaal heeft gedaan en meegemaakt heeft!! Gewoon voor onszelf maar ook om Pepsi zelf beter te begrijpen, we zijn ontzettend gek op hem, hij is een mooie donkere pony met hele lieve ogen...alleen is hij vrij snel nerveus en heeft een litteken op zijn achterbeen, ik zou wel willen weten wat er met hem gebeurd is)
Ik weet wel dat hij dus vanaf 1997 in Brabant/Llimburg heeft gestaan en zomers ook in de wei bij Boekelo.
Is er dan niemand die Pepsi gekend heeft of nog kan herinneren??????? Verward

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 09:48

heb je een foto ik woon vlak bij boekelo

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 10:19

ja een foto zou handig zijn, ik heb tot een paar jaar geleden in Veldhoven gewoond, en was toen al paardengek dus de meeste pony's uit v'hove ken ik wel

ook ging ik vaak bij de ponyclub van Zeelst(deel v veldhoven) kijken

nu woon ik in hoogeloon, 10 km voorbij veldhoven en heb tot 4 jaar geleden ponywedstrijden gereden dus ben heel veel pony's uit veldhoven en omgeving tegengekomen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 10:20

Komt die pony van piet Martens vandaan? want dat is een handelaar in de buurt van Helmond.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 10:24

Desiree schreef:
Komt die pony van piet Martens vandaan? want dat is een handelaar in de buurt van Helmond.


daar dacht ik ook al aan, in Ommel zit hij he?

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 11:31

Alvast bedankt voor de reakties!! Hij komt inderdaad van Piet Martens vandaan (de mensen van wie ik hem gekocht heb hebben hem bij Piet vandaan), hij herinnerde hem nog wel maar wist verder ook niet veel meer te zeggen!
Hoe zet ik een foto hier neer??? Verward

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:52

Heb je een foto? ik woon langs Veldhoven dus misschien ken ik hem

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 13:53

ik ga proberen een foto van hem hier neer te zetten, ik hoop dat het lukt!!
Hij is een paar jaar van de fam. Bertens uit Veldhoven geweest, hoeveel maneges hebben ze daar??

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 00:04


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 10:07

Renske20"]
[quote="Desiree schreef:
Komt die pony van piet Martens vandaan? want dat is een handelaar in de buurt van Helmond.


daar dacht ik ook al aan, in Ommel zit hij he?
[/quote]
ja, of in aarle rixtel of zo? In veldhoven hebben ze alleen de Korze, maar je hebt er diverse pensionstallen, De vooruitgang (maar die heette vroeger anders) en nog een paar andere.