Zou je anders zijn wanneer je rijk zou zijn?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Zou je anders zijn wanneer je rijk zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 19:29

Dat vraag ik me af. Zou je anders zijn wanneer je rijk (lees, redelijk veel geld zodat je eigenlijk alles wel kunt kopen wat je wilt, maar geen multi miljonair of zo)

Er wordt hier op Bokt soms met scheve ogen gekeken naar mensen die elke dag een andere sjabrak met bijpassende bandages aan of om hebben. Een leuke auto met trailer hebben en een stel leuke paarden.
De mensen die nu beweren dat dat maar snobs zijn en zo veeeeeeeel blijder zijn met hun bij elkaar gespaarde en geraapte spulletjes, zouden die er dan nog zo over denken?

Zou niet iedereen wel zoveel geld willen hebben dat je bijv elke dag naar de ruitersportwinkel kan lopen en weer iets leuks uit kan zoeken van bijv Anky?

Ik zelf ben rijk...........aan gevoelens voor mijn vriend, en rijk omdat ik een redelijk goede gezondheid heb, een leuke baan heb, vrienden heb en het allerliefste paard van de hele wereld (over de laatste willen jullie vast wel met me in discussie he! Haha! )
Zou ik anders zijn wanneer ik bakken met geld zou hebben? Ik weet het niet. Ik veroordeel mensen iig niet die veel geld hebben. Ze hebben er zelf, denk ik, hard genoeg voor gewerkt en op andere momenten weer dingen moeten laten. Je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen.............mensen met bakken met geld en zich ook beroerd gedragen. Maar dat heeft denk ik meer met het karakter te maken dan met de hoeveelheid geld. Schijnheilig

Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Op zoek naar de zon!!!


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131850
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 19:51

Da's een goede vraag !
Helaas groeit het me ook niet op de rug, dus ik zou best eens een tijdje willen proberen om met een boompje op m'n rug rond te lopen, dan kan ik je ook precies vertellen hoe ik er dan over denk Knipoog

Ik denk wel dat als je wat ruimer bij kas zit (wij hebben het absoluut niet slecht hoor !) dat je dan wat makkelijker met je geld omgaat.
Geld maakt absoluut niet gelukkig, maar het kan wel verrekte handig zijn.
Ik denk wel dat als je bewust met je centjes om moet gaan, dat je dan meer waardering hebt voor hetgeen wat je hebt.
Je hebt er tenslotte voor moeten sparen of er iets anders voor laten staan dat je misschien ook graag gekocht had.

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 19:56

Ik weet wel zeker dat ik 'anders' zou zijn, als ik rijk was.
Ik zou een leuk huisje kopen, met weiland, en paard dus achter je huis. April kan niet alleen blijven dus moet er een paardje bij. En ik zou een hele andere opleiding gaan doen. En dus zou ik een hele andere toekomst krijgen. Ik zou denk ik veel makkelijk met geld zijn, ik moet nu wel 3x erover nadenken voor ik mijn geld uitgeef. Maar dan is de vraag, zou ik dan wel gelukkiger zijn?

Nu ik geen geldboompje heb, en het dus rustig aan moet doen. Heb ik geleerd om met geld om te gaan, weet zeker dat ik anders een groot gat in mijn hand zou hebben. Ik denk dat vrienden anders tegen je aan kijken, en er ook veel wannabe vrienden zich vanzelf aanmelden.

Ook voel ik mij nu al rijk, als ik kijk wat ik heb.
En als ik dan weer aan de mensen in de 3e wereld landen denk, heb ik niks te klagen, en moet ik genieten van wat ik heb. ( Zoals iets simpels als voedsel, gezondheid etc.) En dat doe ik dan ook!

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"

Barb

Berichten: 12078
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 20:52

Tja wat is rijk, wanneer ben je rijk? Ik kan niet zeggen dat ik arm ben, een snob ben ik zeker niet of de mensen die mij kennen moeten daar anders over denken Haha!
Ik vind het altijd heel moeilijk om te zeggen ik heb dit en ik heb dat,
af en toe heb ik wel van die buien dat iedereen mag weten dat ik
4 paardjes heb, een leuk jeep ding incl. trailer, huisje met mooie
keuken (2 vaatwassers Knipoog Haha! ) en een gigantische badkamer Tong uitsteken
en dat terwijl ik 26 jaar ben. Heb dus wel eens de vraag gehad van
sommige bokkers: hoe doe je dat toch? Haha!

Dit betekend wel dat ik iemand anders hetzelfde of soms nog wel
meer gun. En oh ja, zelfs ik denk 3x na voordat ik wat koop terwijl
ik het best zou kunnen betalen Schijnheilig maar heb van huis uit geleerd
dat je zuinig moet zijn.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 20:59

Ik denk dat het ervan afhangt hoe je bent opgevoed/grootgebracht. Als je vreselijk rijk bent, maar je ouders hebben je vanaf het begin geleerd normaal te doen tegen ander mensen en niemand te beoordelen naar zijn bezittingen, hoeft er niks aan de hand te zijn en zou (volgens mij) het geen verschil mogen uitmaken.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:07

Iedereen kan zich rijk voelen op zijn of haar manier. Wij wonen mooi, paarden aan huis, maar ik moet toch ff nadenken als ik in een ruitersportzaak loop of ik iets wel echt wel nodig heb. Ik ben niet materialisties. Ik koop misschien om de 2 jaar een nieuwe rijbroek en ik geef niet meer uit dan 60/70 euro. Met sjabrakken doe ik jaren en bandages heb ik wel, maar ik gebruik dood simpele BR peeskappen. Geld kan je maar 1 keer uitgeven.

Ik voel me rijk, ben gezond, heb een lieve man, leuke en lieve paarden, honden en katten.
Laatst bijgewerkt door PhiaBink op 22-07-03 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:29

Ik ben rijk geweest. Tenminste rijk- ik ben in Bangladesh opgegroeid en heb daar natuurlijk als een miljonairs dochter geleefd. Alles werd ook betaald door Philips en we waren financieel super goed af. MAAR qua karakter ben ik altijd hetzelfde geweest. Ik moet nu natuurlik meer op mijn centjes letten. Maar zoals eerder gezegd- Geld maakt niet gelukkig maar is ver*kte handig.
Als ik nu zoveel geld had, en hier in Nederland kon leven als in Bangladesh dan zou ik idd makkelijker met geld omgaan. maar mijn karakter en manier tegenover mensen zal hetzelfde blijven.
Trouwens, snobs komen niet alleen voor in het rijke mileau. Snobs komen vaak voor uit mensen die hun hele leven verwend zijn door ouders en manlief. En dus het waarde niet weten van hard werken.
Ik heb een heel gelukkig leven gehad en heb het nogs steeds. het rol van geld heeft geen verandering gemaakt in mijn leven qua rijk zijn of gelukkig zijn.

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:37

Ik ben erg zuinig en daardoor kan ik naast mijn studie de paardjes erop na houden, als ik ieder weekend te stappen zou gaan zou dat nooit lukken

Zou ik anders zijn als ik rijk was Verward ik denk dat ik weinig zou veranderen, maar wsl zou mijn leven er wel anders uitzien.
Als ik genoeg geld had om van te leven zou ik van mijn hobby mijn beroep willen maken, maar dat durf ik nu toch echt niet aan Ik denk niet dat ik dan over 10 jaar nog te eten heb...Voorlopig blijft het dus bij denken aan en ondertussen plan b om dokter te worden Knipoog
Al leek het baante van Eric van breda me wel wat(zie P&S), fysioloog en je dan verdiepen in de training van paarden *LOL* Laat fysiologie nou net een van de hoofdvakken van onze opleiding zijn en ik ben er nog goed in ook...Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:58

Ik denk dat ik wel anders zou zijn ja. Nu heb ik niets te klagen hoor, woon thuis, pap en mam betalen veel en ik werk genoeg om ook leuke dingen te doen.
Maar als ik geld zou hebben om vanalles te kopen zou ik accuut een hele hoop (paarden) spullen kopen, een aantal cursussen gaan volgen etc. owja en naar een stal aan het bos verhuizen Haha!
En ik zou verder weg op vakantie gaan *LOL*
Lijkt me bijna vanzelfsprekend dat er wel iets veranderd, en mn gedrag vast ook wel wat....

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:00

Als ik rijk zou zijn zou het geld waarschijnlijk ook op zijn.
Je gaat namelijk leven naar je stand.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:02

Phoe.. mijn leven zou inderdaad helemaal anders zijn als ik rijk was..
Mooi huisje, paardjes, rijbewijs, studie die ik leuk vind.

Geluk kan je niet kopen, maar een hoop ongeluk wel afkopen..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:09

Romkabouter schreef:
Als ik rijk zou zijn zou het geld waarschijnlijk ook op zijn.
Je gaat namelijk leven naar je stand.


precies

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:40

Ik geef heel veel geld uit aan mijn paarden, maar verder absoluut nergens aan. Ik kom dus misschien heel "rijk" over, maar ik ga bijvoorbeeld nooit op vakantie. Ik denk dus dat het niet helemaal klopt wat je zegt. Iedereen moet werken voor z'n geld.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:56

Iedereen gaat anders om met zijn geld.
Wij worden gezien als Rijke mensen.. omdat we een mooi huis hebben, een auto een leuke trailer 4 pony's (2 shets een haf en een fjord) hebben en daarmee dan ook op een manege staan.
En verder een hoop beesten om ons heen hebben, vaak toch wel dure dingen kopen.
Maar zijn wij echt rijk?
Voor ons idee zijn we vooral rijk in de liefde, maar wat geld betreft misschien hebben we wat meer geld als anderen, maar rijk? Ach rijk ben e wanneer je alles hebt wat je hartje begeert kwa liefde, en vriendschap om je heen.
Want hoeveel geld je ook hebt als je geen vrienden hebt en niks om je heen, dan heb je aan je geld ook bar weinig!

Mijn karakter, en mijn manier van leven zijn niet anders geworden dan toen we nog minder te besteden hadden...
We zijn niet anders gaan leven als we deden, alleen alles werdt wat makkelijker, je kijkt niet meer zo verschrikkelijk op tegen alle rekeningen iedere maand...

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:34

Iedereen mag weten dat ik schathemeltjerijk ben met wat ik om me heen heb. Je moet alleen niet al te lang naar mijn bankrekening kijken, want dan gaan de plussen en de minnen voor je ogen draaien met de minnen wel voorop.

Toch denk ik dat ik mijn dagen beter zou besteden als ik niet zou hoeven te werken voor mijn geld. Eerlijk gezegd kan ik me namelijk wel iets zinnigers voorstellen dan elke dag naar mijn baas te gaan zoals ik nu doe. Hoe ik de dagen dan precies invul weet ik niet exact, maar ik weet zeker dat ik genoeg bezigheden zal vinden die nuttig zullen zijn. Er zijn genoeg organisaties die zitten te springen om hulp van vrijwilligers, ik zou mezelf daar wel nuttig willen maken. Ook zonder die reguliere baan kun je je bijdrage leveren aan "de maatschappij" en wellicht wordt je traject van zelfontplooiing ook ineens een stuk interessanter Lachen.

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:51

Nee denk het niet, er zullen wel wat wensen in vervulling gaan (huis met gelegenheid paarden te stallen bij de veluwe oid., veewagentje, ijslandertje, verre reis)

Verder blijf ik lekker mezelf.
Je bent rijk als je een gezond lichaam hebt, maar dat is misschien een zeer persoonlijke mening.

Kwa werk? Ik hoop dan iets op te zetten als een opvang voor dieren.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:56

Sinds ik ook werk, hebben we het een stuk ruimer. Daardoor kan ik veel meer doen dan voorheen. Koop heel makkelijk dingen die ik graag wil hebben, maar ook niet overdreven want dat vind ik zonde (uit mijn "arme" tijd overgehouden) Wij zijn nog niet zo "rijk" dat we een huis met grond kunnen kopen zodat ik mijn pony (en dan natuurlijk een paard erbij) bij huis kan houden, met moie bak etc. Ik denk dat mijn karakter al gevormd is, dat ik van binnen niet verander, maar dat ik het wel makkelijker uitgeef en daar van geniet. Dan kan het zijn dat de mensen om je heen anders naar je gaan kijken. Dat geveol heb ik nu soms al. Je bent dan eerder bang dat mensen jaloers worden en zich anders tegenover jou gaan gedragen en dan zeggen dat jij diegene bent die veranderd is... Waarschijnlijk zou ik wel anders zijn geweest als ik rijk was groot geworden. Dan had ik geen geldzorgen gekend, en had ik niet die neiging om elk dubbeltje om te draaien en te overdenken, en het zonde te vinden om spullen weg te doen (vandaar dat ik nu een heleboel kleding in mijn kasten heb, die ik eigenlijk nooit draag, en oude paardenspullen ook niet wegdoe omdat ze wel niet mooi meer zijn, maar nog wel goed bruikbaar en je er maar weinig voor terug krijgt. Als ik nog ietsje rijker zou zijn... Dan gaf ik het spul gratis weg Knipoog

Ps: het is ook maar net waar j4e je geld aan uitgeeft... Ik houd niet van dure vakanties. Vind ik zonde... Koop liever een trailer waar ik het hele jaar door en vele jaren achter elkaar plezier van heb... Of een nieuw zadel... Wij maken ook in onze huishouding duidelijke keuzes wat we waaraan uit willen geven. Daardoor houden we ook meer geld over dan veel mensen met hetzelfde inkomen!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 07:52

Leuk om te lezen!

Toch zie ik een aantal keren terug komen dat mensen welicht een andere studie of beroep hadden gekozen.

Ik denk ook dat dat voor mij wel geldt. Als ik veel geld zou hebben zou ik uiteraard meer met de paarden bezig willen zijn (puur voor de hobby) maar zeer zeker ook een aantal andere interesses gaan uitbreiden (bijv fotografie en schrijven) Daarbij zou ik vrijwilligerswerk gaan doen (dierenambulance of zo)
Nu is het niet haalbaar omdat ik naast mijn 40 urige werkweek nog een studie volg. En ja, tijd moet je maken, maar soms moet je ook wat tijd voor jezelf over houden he!

Wel geinig om te merken dat de reacties die ik verwacht had dat ze er tussen zouden zitten, uit blijven Haha!

En trouwens, ik lijk dan wel zielig Tong uitsteken want ik heb hoge maandelijkse lasten in mijn uppie en heb een giga gat in mijn hand (is het salaris al gestort *LOL* ) maar heb een mega lieve vriend die me regelmatig verwend met leuke dingen. Niks te klagen dus!

Op zoek naar de zon!!!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 08:04

ik geef nu eigenlijk alleen geld uit aan mijn paard (en zijn vervoer), als ik geld zou hebben zou ik stoppen met werken (ik HAAT mijn werk), een huisje kopen, een echt goede auto en trailer, paardje(s) bij huis, leuke hond erbij *dream on*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 08:37

Nòg rijker, phoehee! Tong uitsteken

Ik heb dus echt geen cent te makken, ik heb op een spaarrekening een klein appeltje voor de dorst mocht er een keer wat gebeuren met de beesten maar verder maak ik alles op! Geld moet rollen.
Ik geef mijn geld echter nagenoeg alleen maar uit aan spullen. Voor mij nooit een avondje uit, vakantie o.i.d.

assie

Berichten: 9476
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 08:45

Ik weet zeker dat als ik rijk zou zijn ik best wel anders zou gaan worden. Ik zou veel minder zuinig worden met het kopen van spullen, en de duurste variant kopen en misschien ook wel minder gul met het uitlenen van m'n geld. Dat klinkt heel raar, maar ik denk dat ik dan wel wat last zou krijgen van het Dagobert-Duck-syndroom *LOL* .
Maar misschien ga ik ook wel de andere kant op, en word ik juist stukken guller en geef bakken geld aan onzinnige dingen uit.
Eigenlijk weet ik het ook niet precies, wat ik wél weet, is dat ik zou veranderen, maar waarin? Dat weet ik dan weer niet

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 08:57

Ik denk niet dat ik anders zou zijn als ik veel geld had, kan het niet met zekerheid zeggen..mensen veranderen snel.
Ik weet wel wat ik zou doen als we een leuk sommetje geld zouden hebben/winnen...dan komt mijn grote droom uit...die ik nu helaas niet kan waarmaken (een paardje dus)
Ik weet wel met zekerheid te zeggen dat ik goed met het geld om zou kunnen gaan...heb het niet breed met mijn WAO-tje dus heb goed geleerd hoe ik een maand door moet komen en dat zou ik altijd blijven doen hoeveel geld er ook op mijn rekening staat...geen impulsieve aankopen dus.

Maar als ik dan kijk.....we hebben het goed....een eigen huisje...een goed huwelijk....2 schattige hondjes en een lui konijn, lieve ouders die altijd bereid zijn te helpen als het moeilijk wordt...2 auto's voor de deur (oke 1 wordt er betaald door mijn ouders) we kunnen gewoon boodschappen doen dus verhongeren niet...maar toch zou een beetje extra geld wel heel erg handig zijn...(hoop nog steeds dat Gaston (zo heet ie toch?) een keer hier aan de deur staat met een paar van die gouden enveloppen *LOL* )

Ik weet niet wat het is om rijk (in geld) te zijn, is ook helemaal niet erg ben goed terecht gekomen (oke alleen die klote gezondheid maar ala) maar ik denk wel eens..die mensen die zoveel geld hebben en alles kunnen kopen...als daar nou iets mee gebeurd...zwaar falliet raken ofzo...of krijgen een ongeluk zodat er niet meer gewerkt kan worden, zouden die het dan redden? Ik bedoel dus...jaren lang nergens naar hoeven te kijken..."wil eigenlijk wel een nieuwe auto" "ohh gaan we toch even kijken" enz...en het dan niet meer kunnen...hoe zou dat dan gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 09:07

Ik ben al schathemeltjerijk!
Ik ben gezond, heb een keilieve vent, een dak boven m'n hoofd, een lieve pony waar ik dikke lol mee heb, m'n ouders leven allebei nog, ik hoef me geen zorgen over het saldo van m'n bankpas te maken als ik boodschapjes doe.....

Wat wil een mens nog meer??????

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 09:14

Daar heb je gelijk in Sonja. Zo rijk voel ik me nu ook.

Maar hoeveel mensen kijken er wel niet naar de 'buren' omdat het gras daar altijd groener is?

Ik zal een voorbeeld geven van mezelf. Een kennis verdient goed geld, maar heeft daar jarenlang hard voor gewerkt en gestudeert. Tot aan het overspannen aan. En ja, hij/zij kan nu zeggen dat er veel geld binnen komt en doet daar leuke dingen van. Maar de drukte op het werk en de stress blijven.
Tuurlijk zou ik ook best wat meer geld willen verdienen (krijgen) maar als ik eerlijk ben zou ik niet zo hard hebben gestudeerd. Ik reed nl toen met mijn paardje al door de bossen en was elke minuut buiten werktijd op stal te vinden. Zou ik dat hebben willen missen??
Nee, dat is het me niet waard, dan maar wat minder geld, maar wel optimaal genieten van het leven!

Je snapt wel dat er genoeg mensen zijn die dus zeggen "ja, maar hij/zij heeft geld zat, dus die heeft niks te mopperen", maar ze zien niet wat daarvoor is opgeofferd en is ingeleverd. En dat vind ik heel erg!!!

Op zoek naar de zon!!!

Sall

Berichten: 6656
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 09:27

Ik heb het zeker niet slecht, maar het is af en toe wel even krap.. heb ook een dure hobby, maar ook een gezin..
Nu, wil ik een jeugddroom najagen en dat heeft consecuenties, nl dat ik mijn pony moet verkopen, om een paard te kunnen terug kopen.
Ik heb de afgelopen tijd wel eens verzucht dat ik nu wel héél erg graag die lotto wil winnen...
Dan mag Salvador blijven en kan ik dat enorm leuke paard wat ik heb gezien gewoon erbij kopen.....

Verander ík als ik meer geld heb... Ik weet het niet, ik heb al een zeer rijk leven en daar probeer ik zoveel mogelijk van te genieten...
Waarschijnlijk geef ik het dan héél makkelijk uit, mooie spullen, huis ed. kadootjes en ik zou mijn familie/vrienden ook laten delen.
Maar of ík dan verander.... ik weet het niet, denk van niet... waarschijnlijk veranderd het hoe anderen tegen je aan kijken, als je oppeens rijk bent.

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Casinolover, ChanelR, EmptyWords, History_, IASCrawler, kaatje89, ontherun, Schuur_, Tyke en 22 bezoekers