*help* Internet addicted...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boktoff
Berichten: 129
Geregistreerd: 07-07-03

*help* Internet addicted...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 17:05

Sinds ik ADSL heb ben ik niet meer weg te rammen van dat ding, ik blijf me maar suf internetten, zelfs als het mooi weer is en echt niet dat ik geen leven daarnaast heb of me anders zou vervelen...... Tis zelfs zo erg dat de andere dingen gewoon even op de lange baan geschoven moeten worden Haha!
Zit hier momenteel al de hele middag en ik als stevige roker heb geeneens peuken meer in huis, maar stel je voor dat je wat mist op het net........ ben ik nou de enige gek??


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:09

JA
(geintje)

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:12

Ook een manier om van het roken of te komen OK dan!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Boktoff
Berichten: 129
Geregistreerd: 07-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 17:21

haha id. twee vliegen in een klap zo heb ik het nog niet bekeken, maar denk dat ik zo toch maar even naar de supermarkt loop ;D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:26

Tong uitsteken Dat scheelt al zeker weer 5 minuten internetten Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:48

Typisch voorbeeld van 'elk nadeel heb z'n voordeel' Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:55

Cody schreef:
'elk nadeel heb z'n voordeel' Haha!


HEEFT z'n voordeel, dat zeg ik: Gamma Schijnheilig

Oh en ik heb er totaal geen last van hoor Koe

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:12

Anoezzz schreef:
Sinds ik ADSL heb ben ik niet meer weg te rammen van dat ding, ik blijf me maar suf internetten, zelfs als het mooi weer is en echt niet dat ik geen leven daarnaast heb of me anders zou vervelen...... Tis zelfs zo erg dat de andere dingen gewoon even op de lange baan geschoven moeten worden Haha!


Precies 'tzelfde hier Haha! Alleen de noodzakelijke dingen zoals naar de paarden, werken en avondeten doe ik nog Tong uitsteken Ontbijt wil ik nog weleens overslaan en tijdens de lunch ben ik meestal op stal, alleen heb ik dan wel ontbeten, het is dus meestal 1 v/d 2

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:01

Jaaa echt erg joh. Dan denk i kff een half uur maar dan zit ik er zo 3 uur achter. Kwam altijd te laat op school en dan spreek je op msn af op een bus later te nemen.
Het is echt heel erg bij zit zit er nog 5 uur per dag achter ofzo. Of nog wel meer Schijnheilig
Ik ga 3 weken op vakantie nou ik weet niet wat de afkik verschijnselen zijn, maar ik kan echt niet zolang zonder inet ( bokt msn en kazaa). Damn wat word dat moeilijk.

Boktoff
Berichten: 129
Geregistreerd: 07-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 23:48

pfff voel me al een al een stuk beter nu ik weet dat ik niet de enige computernerd ben Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:49



Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:54

haha neej je bent niet de enige!! ik zite r ook veeeel te vaak en eveel te lang achter.. dingen voor school stel ik wel vreslijk uit door internet Boos!

Dag lieve mama...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 01:19

Anoezzz schreef:
pfff voel me al een al een stuk beter nu ik weet dat ik niet de enige computernerd ben Haha!


Nerd Arg sta er eigenlijk nu pas bij stl dat ik een computernerd ben Clown Zullen we een praatgroep oprichten?
(onee zit ik er nog langer achter *LOL* )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Articuno, ChanelR, GoogleAdsense, hiphorse, iirrssjjee, janneke_S, Jive03, Koekie_186, nano, nick_en_ik, Polarize, SemrushBot, Urona447, Varekaj en 207 bezoekers