Zomerinstructieweek!!!!????????!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Zomerinstructieweek!!!!????????!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 20:36

Ik ben vorige week voor het eerst naar de Zomerinstructieweken geweest, ik vond het Super *LOL* , wie heeft nog meer zulke goede ervaring ermee *LOL* , of misschien niet ?en wie gaan er nog heen????(Voor diegene die nog gaan;HEEL VEEL PLEZIER!!!!!!!!!!!!!!!!Het is echt GEWELDIG !!!)en je leert er ook een hoop van!!!Duzz wie gaat volgend jaar weer? Vingers aflikken

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:54

Ik ben ook geweest Lachen Het was echt leuk he!
En ik ga volgend jaar zeer waarschijndelijk ook weer

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 20:55

Ja ik vond het echt Gaaf!!!En ik wil volgend jaar eigenlijk zeker weer gaan:j

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:11

Hey,
K vond het ook helemaal super en volgend jaar wil k cker weer.
Meiske16, volgens mij zat k in dezelfde week als jij! K ben van 7 t/m 11 juli geweest.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 08:26

gebruik de zoekfunctie eens want er gaan heel wat bokkers. Even uit mijn hoofd:
Al geweest: Liberty, Princess (?) en nog een paar
week 10: ik, Gomir, NewForest, !Ellen! (met nog twee ondersteboven uitroeptekens die ik niet kan vinden), Haike en volgens mij nog iemand
week 11: imker, merelberfe, skippie, renske20, marijkejiplover

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 08:41

ik ben er geweest en het was zoo super gaaf en die mensen zijn super met mijn oude pony hebben ze me zo goed geholpen en gerben was er toen noh en die is echt onwijs relaxd! en het crossen was zooo gaaf trouwens alles want ook de buitenrit was super was heel gezellig veel van geleerd en bram heeft er voor gezorgd dat ik nu een nieuw paardje heb die het wel allemaal inz ich heeft ik had namelijk een draver en dat werkte niet maat echt het was super

SinelliB

Berichten: 150
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 08:44

Ik vond het helemaal te gek! (Ben in week 3 geweest)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:33

ik ben 2 jaar geleden geweest! erg leuk!!! heb je toevallig nog dressuurles gehad van Conchita?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 13:29

2 meisjes van onze stal zijn vandaag vertrokken voor de all-round pony's, leeftijdcatagorie 7 t/m 12 jaar.
Ze hadden er heel veel zin in. Knipoog

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:22

reddytobias schreef:
ik ben 2 jaar geleden geweest! erg leuk!!! heb je toevallig nog dressuurles gehad van Conchita?


Ja conchita gaf dressuurles in week 5! Die geeft goed les joh, hele leuke vrouw. Was trouwens supergaaf week 5. Easter welke was jij nou??? Ben ik nog nie achter

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 21:33

Ik ben ookin week 5 geweest, en bram's fiets dan.. weten jullie nog???
Ik vond het ontzettend gaaf die week 5.En bij conchita liep mijn beestje super goed:))

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 21:34

heeej ikkuh ben ook in week 5 geweest!!1
was superleuk, volgend jaar wil k weeer!!!!!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 21:39

Heey week 5-ers, wie zijn jullie dan precies,welke groep reden jullie en welke kamer lagen julie??? Verward

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:52

*snif* Ik wilde ook heel graag gaan, maar kwam er te laat achter! Volgend .aar ben ik er zeker weten!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:06

Ik ga nu voor het vierde jaar *LOL*

Eerste keer M/Z-dressuur, daarna steeds SGW. Mesastamp en ik kennen elkaar van mijn eerste SGW kamp(2001) en we hebben nog steeds af en toe contact Party!! Echt superleuk! En zo heb ik nog meer leuke contacten overgehouden aan ermelo Knipoog

De kwaliteit van de instructie vind ik niet altijd om over naar huis te schrijven, maar het is altijd wel gezellig en ik hoef een week lang alleen maar paard te rijden *LOL*

Finesse

Berichten: 533
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:18

Ik ben er ook net geweest, in week 6. Het was echt super! Whi, we hebben ook het EK team van de young riders mogen bewonderen (waren er voor training), een KWPN keuring en de PAVO cup, en tot slot heb ik Coby van Balen gezien Haha! Cheese! Wow, wat een paarden liepen daar rond zeg, kwam ik daar aan met een simpele pony Clown Knipoog

Dit was mijn 3e en laatste keer bij de pony's. Maar vond dit wel het minst leuke kamp. Niet om de lessen hoor, die waren weer top zoals gewoonlijk maar ik vond de catering er niet op vooruit gegaan (voorheen hadden ze altijd een heel keuze assortiment van thee, jammetjes en ander broodbeleg in miniverpakking, nu slechts 1 soort jam en de rest moest uit grote potten worden gehaald) We gingen niet zwemmen omdat het vervoer naar Putten te duur bleek (balen met dat hete weer...) en het kon aan mij liggen maar vond die kampgenootjes niet echt leuk. Misschien ook omdat ik de oudste daar was, maar vond ze nogal zo van 'kijk mij es' en behoorlijk kinderachtig >;)

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 19:18

meiske16 schreef:
Heey week 5-ers, wie zijn jullie dan precies,welke groep reden jullie en welke kamer lagen julie??? Verward


Ik reed in groep 10, de L1 groep. Had een vos met een grote witte bles, die herrieschopper! Sliep in kamer B. En wie was jij???

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 19:21

meiske16 schreef:
Ik ben ookin week 5 geweest, en bram's fiets dan.. weten jullie nog???
Ik vond het ontzettend gaaf die week 5.En bij conchita liep mijn beestje super goed:))


Ja die fiets was lachen jah, vond alleen wel beetje sneu van die meiden dat ze ook op de camping hadden lopen kloten met steentjes op de caravans gooiene enzo. Beetje flauw!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 22:53

Was het weer zover...Verward Er zijn elk jaar wel mensen die gaan lopen spoken op de camping en meestal word dat niet zo gewaardeerd

Wij hebben ene keer een groep gehad die geesten op gingen wekken met flesje draaien ofzo...Knapte het raam...Bloos
Die kinderen hebben de hele nacht lopen gillen en panieken en zijn de volgende dag ook opgehaald


wat was er trouwens met die fiets Verward

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:01

Lijkt me onwijs leuk, wanneer kan je daar voor opgeven en waar staat meer informatie ?

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 09:15

Heey Yvonne 19, ik reed in groep 4, met die zwarte merrie, de druktemaker met de nachtrit.....
Laatst bijgewerkt door Revanches op 23-07-03 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-03 09:17

Die informatie kun je vinden op de KNHS site. enne bij de 2e uitgave van de paardesport van elk nieuw jaargang zit een inschrijfformulier in

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 17:46

Ik lag op kamer D, naast die kamer met die jongelui die de hele nacht aant spoken waren.. en ik reed in groep 6!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 21:33

gomir schreef:
Was het weer zover...Verward Er zijn elk jaar wel mensen die gaan lopen spoken op de camping en meestal word dat niet zo gewaardeerd

Wij hebben ene keer een groep gehad die geesten op gingen wekken met flesje draaien ofzo...Knapte het raam...Bloos
Die kinderen hebben de hele nacht lopen gillen en panieken en zijn de volgende dag ook opgehaald


wat was er trouwens met die fiets Verward


Ja dat verhaal heb ik ook gehoord. En ik geloof dat het raam gewoon knapte doordat iemand hem van buiten heel hard dicht gooide, maar da week nie zeker.
Die meiden die ook op de camping zijn geweest, hadden de fiets van bram opgehangen in die hal bij de kantine. Aan wc papier of andere doeken, heel geestig haha.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 21:36

meiske16 schreef:
Heey Yvonne 19, ik reed in groep 4, met die zwarte merrie, de druktemaker met de nachtrit.....


O dat week nie want ik ben nie meegeweest op de nachtrit. mijn paardje is pas 4 dus dat vond ik een beetje veel worden. Heb verder wel alle lessen gevolgd en vond het al knap dat we dat volhielden haha. Ik weet wel een met een zwarte, maar dat vrouwtje was 30, dat ben jij vast nie. Heb je geen foto? Onze foto staat op de site. in de waterbak en dan ben ik de vos met de grootste bles, nou ja me paard dan Tong uitsteken