Weer naar de VA, verbetering maar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 09:16

ook lichte artrose in haar achterbenen. Waarschijnlijk dus wel minder dan voor. HIj vond haar wel vooruit gegaan, ze liep voor symmetrischer en zette haar voeten beter neer. Ook de manueel therapeut vond haar rug losser, dus dat is wel positief.
Ze liep dus nu achter niet goed, vooral rechts en dat was eigenlijk ook de originele reden waarvoor ik was gegaan. Hij heeft rechtsachter verdoofd en toen liep ze een stuk beter.
Nu zijn de achtervoeten ook ingespoten met onstekingsremmers en nu gaan we weer drie dagen stappen en dan weer longeren.
Ik ga helaas op vakantie en hoewel er Spirit en Skipperfan voor BOlivia zorgen en andere mensen haar longeren, vind ik het toch vervelend om nu weg te gaan.

Na mijn vakantie mag ik weer om de dag 20 minuutjes rijden. Ik moet dan wel eerst even longeren en dan pas rijden. De andere dag moet ik gewoon longeren.

Bolivia was echt zielig gisteren. Je kon zien dat ze zich echt helemaal niet lekker voelde. Ze was zeiknat en zelfs toen ze al een uur op stal stond bleef ze nat. Ik heb haar getemperatuurd, 36,8 graden dus geen koorts. Na 2 uur was eindelijk droog.

Ze ging trouwens wel goed de trailer in: geen auto ofzo er naast gezet, gewoon longeerlijn aan het halster, om de stang heen geslagen en dan druk houden. Het is fijn om te merken dat ze echt voor mij in de trailer gaat. EIgenlijk laad ik haar nu alleen, want ik houd allebei de lijnen vast (halstertouw en longeerlijn) en dan loopt ze erin. Alleen doet dan wel iemand anders de klep dicht.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 09:34

Dubbele gevoelens dus, voor beter en achter slechter... Goed dat je toch op vakantie durft, maar misschien is het juist wel even goed om er even uit te zijn. Je weet dat ze in goede handen is en veel kun je toch niet doen. Hoop dat je ondanks alles toch een beetje kunt ontspannen op vakantie. En een knuffel voor Bolivia natuurlijk!

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 09:41

Jammer zeg dat ze nu dus ook achter problemen blijkt te hebben...Gelukkig gaat het nu met haar rug en voorbenen een stukje beter, maar het lijkt mij idd nu wel moeilijk om met vakantie te gaan. Aan de andere kant, misschien is wel effe goed om te ontspannen en je weet iig dat ze in goeie handen is...sterkte hoor.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 10:57

Komt vaker voor, dat de problemen ineens op een andere plaats opduiken dan waar ze eerst ontdekt waren! Moed houden hoor, je bent duidelijk op de goede weg!

En door die gedwongen kliniekbezoeken gaat ze nu mooi wel makkelijker de trailer op! Is het toch nog ergens goed voor....! Verward