leuke "paardenfilm" gezien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

leuke "paardenfilm" gezien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 11:29

Hallo allemaal,

had gisteren eens zin om op mijn gemak een leuke film te bekijken. Ik dus naar de videokik om een filmpje te gaan huren. Daar zag ik opeens een paard op de kaft van een film, en ik dacht, allen daar heen!!! Het was de film "running free". Het verhaal geeft het leven van een veulen weer. Hij is geboren op een schip dat richting Afrika gaat om de paarden daar in de kolenmijnen te laten werken. De rest ga ik lekker niet verklappen. Ik vond het een leuke film omdat ik graag paardjes zie, ik denk dat wanneer iemand deze film zou bekijken voor de hoge filmkwaliteit hij niet blij zou zijn.

Voor de arabierenfans op bokt: Lucky heeft een zeer mooie mama Haha! Haha!

groetjes Janna Knipoog

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:49

wij hebben vanochtend ook een leuke paardenfilm bekeken : Spirit!!!!

die film paste vanochtend wel goed bij mijn gemoedstoestand (was wezen stappen en smirnoff gedronken)

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:50

alja schreef:
wij hebben vanochtend ook een leuke paardenfilm bekeken : Spirit!!!!

die film paste vanochtend wel goed bij mijn gemoedstoestand (was wezen stappen en smirnoff gedronken)



Jaa die is leuk he. Alleen als ze gaan zingen zet ik het geluid steeds af. Haha!
Die andere film ken ik niet....

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 15:12

alja schreef:
wij hebben vanochtend ook een leuke paardenfilm bekeken : Spirit!!!!

die film paste vanochtend wel goed bij mijn gemoedstoestand (was wezen stappen en smirnoff gedronken)


Ja, er is niks beters als na het zware stappen Ziek , lekker op de bank een filmpie kijken, zeker als die over paarden gaat!

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 20:38

Spirit ben ik onmiddellijk met mijn 2 zussen in de bios gaan kijken, zo iets kan een paardenliefhebber toch niet missen hé Knipoog

Als je een beetje van het emotionele type bent, voor de film running free heb je wel een zakkdoekje nodig op een bepaald moment Huilen

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:35

flash, ook een hele mooie film btw. spirit ook. die running free ken ik niet maar als het zielig wordt moet ik hem niet zien Haha! *snifsnif*

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 00:19

jah spirit is een leuke film vooral als je een paarden gek bent *LOL*

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 12:14

over wat gaat die Flash?? Is dat al een oude film?

Mijn favorieten zijn nog altijd "the black stallion" & "The black stallion returns" vooral de 2e Black, lekker veel arabjes ik die film, heb hem wel al 100 keer gezien.

Phar Lap is ook een zeer mooie, van dat renpaard.

groetjes

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 14:51

Flash gaat over een jongen, die al lang 'verliefd' is op een paard, en hij spaart ervoor enzo, gaat elke dag naar zijn wei, en op een dag is het paard weg ... maar staat het in zijn tuin! hij heeft geen moeder, en woont met z'n oma en pa, z'n pa is schipper en moet voor een half jaar weg, en dan sterft z'n oma. Echt zielig Verdrietig

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:17

Vorige week weer eens 'Legends of the fall' gekeken. Brad Pitt op een paard dus; need I say nog meer??????

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 10:23

Flash ga ik zeker eens huren dan.

Brad Pitt, met lang haar, op een paard Cheese!

groetjes Janna

lady_xxx

Berichten: 37
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 11:39

Legends of the Fall was echt wel mooie film hoor!
En ook mooie paardjes erin natuurlijk

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:33

De film was ok maar Brat die ik normaal een super lekker ding vind vond ik deze film niet echt leuk met dat lange haar in Seven is tie echt geweldig maarja geen paardjes!

heb het boek de paardenfluisteraar gelezen en moest een traantje weg pinken zelfs bij het boek maar heb besloten dat ik de film niet kijk want dan moet ik alleen meer huilen en volgens velen is het meer een romantisch gebeuren met robert redford en die is veeeeelste oud en niet leuk om te zien!!!

Boktoff
Berichten: 129
Geregistreerd: 07-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:48

Runnig Free heeft zekers een hoog zakdoek gehalte. Spirit is top, in de bios gezien en de video gekocht....... ;o) keb zelfs een poster op mijn wc hangen van Spirit.....

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 17:02

jeanneke schreef:
Spirit ben ik onmiddellijk met mijn 2 zussen in de bios gaan kijken, zo iets kan een paardenliefhebber toch niet missen hé Knipoog

Als je een beetje van het emotionele type bent, voor de film running free heb je wel een zakkdoekje nodig op een bepaald moment Huilen


Ik ging ook met mijn moeder meteen naar de bios en ik had het zelfdde hoor!!:P