Hoe het gaat met Passion beleren.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Hoe het gaat met Passion beleren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 13:54

Omdat veel mensen ernaar vragen hier maar even een verslagje Lachen
Ik ben nog niet ver hoor, ik heb hem nu 3x gelongeerd.
De eerste keer was ik heel tevreden.
2de keer niet, hij was die dag erg fris dus aan de longe alleen maar galoperen en draven en bokken en steigeren.
Niet gemeen of uit protest maar het is gewoon zo'n speels ding Haha!
De 3de keer, gister ging het erg goed.
Ik was in tegenstelling tot de 2de keer in erg goede bui dus daar zal het zeker aan gelegen hebben Lachen
Ik heb heb alleen laten stappen en halthouden, als dat goed gaat gaat de rest ook vast wel goed.
want draven en galoperen gaat gewoon normaal, alleen in de stap draait hij zich nog wel eens om en het wegstappen lukt ook niet altijd.
maar na gister dus wel een stuk beter en ook fijn halthouden op mijn commando. maar 1x ging hij even draven.

Over een paar keer leg ik het zadel erop(als dan óf mijn vzh is gemaakt óf ik heb m'n boom dan eindelijk binnen).
Ik heb er wel een paar keer op gehangen, dat vind hij niet erg.
Maar nog niet mee gestapt.
Als hij aan het zadel gewend is ga ik erop.

En natuurlijk komen er foto's als ik er de eerste keer echt op ga Haha!

Maar het zal vast wel goed gaan al is het soms een hittepitje (haflinger x arabier ) maar zolang IK rustig blijf vertrouwd hij me en is hij ook rustig.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:58

Gelukkig maar dat die zo braaf is en zich gedraagd Lachen!
Ik ben erg benieuwd hoe de eerste keer er echt op zal gaan, vast wel goed denk ik! Veel succes ermee!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 14:03

Daar heb ik echt zin in Haha!
een half jaar geleden heb ik er een keer op gezeten, maar dat was maar een paar seconden. hij gewoon braaf. maar nu is hij toch wat anders geworden, pubertje }>
toen ben ik er ook niet echt opgestapt, maar vanuit een ander paard passion stond naast me ik dacht waarom ook niet Haha! ik vertrouwde hem en dat gevoel had ik gelukkig goed *LOL*

nu vetrouw ik hem ook hoor(hij mij ook, als ik hem gelongeerd heb loopt ie als een hond achter me aan, ga ik rennen hij Haha!) soms heb ik ook echt de neiging om erop te gaan maar dan kan ik beter verstandig zijn en dat doen wanneer ik een cap op heb en iemand hem vasthoud. én een zachte ondergrond Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 14:20

Oh ja en sinds kort doe ik langeteugelen met bit ipv halster en sturen lukt ook maar dat is niet zo moeilijk Haha! (als ging de eerste niet niet zo soepeltjes)

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 15:19

Fijn dat het zo goed gaat. Hopenlijk gaat het zadel en rijden ook goed. Wel veel foto's maken he als je erop gaat, ben namelijk erg benieuwd naar Passion onder het zadel en onder de man!!!