Eerste wedstrijd, 2 winstpunten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Eerste wedstrijd, 2 winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 22:42

Vandaag voor het eerst in mijn leven gestart! Ik vond het hartstikke leuk en Maddox doet het echt super. Hij liep fijner dan thuis! Net alsof hij het wist.

Ik had 160 en 157 met 6 terechte onvoldoendes in beide proeven voor halthouden en groeten (scheef), middendraf en halstrekken.

Wat ik wel super vond, was dat ik eigenlijk zelf vind dat ik redelijk slordig reed wat betreft hoeken inrijden en op de letter rijden enzo. Dat kan dus nog stukken beter en middendraf kan Maddox wel en halthouden en groeten kunnen we gewoon oefenen. Duidelijke oefenpunten dus.

Ik was echt hartstikke blij want nu mag ik gaan springen!

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:49

Gefeliciteerd hoor! Goed gedaan op je eerste wedstrijd! OK dan!
Waar ben je gestart, in Wassenaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:56

Gefeliciteerd!!!! Goed gedaan zo voor de eerste keer, echt netjes. Ga je nog vaker dressuur starten of ga je alleen nog met hoge hekjes aan de gang Knipoog??

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 08:00

Ik vond het eigenlijk verbazingwekkend leuk! Wat ik heel leuk er aan vind, is dat iedereen voor zichzelf start. Het meisje wat in de eerste proef de derde prijs had, had 163 punten en in de tweede proef was de derde prijs 158 punten dus ik zat ook daar nog best dicht bij, maar dat is verder helemaal niet belangrijk. Je rijdt gewoon je eigen winstpunten bij elkaar.

Ik ben gestart in Rhoon (vlakbij Rotterdam).
Vooral Maddox deed het onwijs goed, hij is zo relaxt op het terrein maar weet wel wat er van hem wordt verwacht. Hij heeft natuurlijk ook M gelopen dus hij weet t allemaal wel een beetje.

Ik ga snel weer starten want ik heb toch de smaak wel te pakken. Ik vind wel dat het verschrikkelijk veel tijd kost en in je eentje gaan is eigenlijk geen optie. Je hebt echt iemand nodig om voor te lezen, je paard vast te houden enzovoort. Ik wel ook binnenkort springen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 08:22

Wat leuk Manon dat het zo goed ging en dat het jou zo bevalt! Succes met je volgende wedstrijdje en het springen natuurlijk!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 12:45

Hartstikke goed zeg!
Fijn dat Maddox zo lekker liep en dat je nu ook mag gaan springen
Alvast veel succes met het springen, en met je volgende wedstrijden natuurlijk!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 13:58

Echt netjes hoor voor de eerste keer wedstrijd!
Nu kan je springwedstrijden gaan doen, dat wou je toch? Als je een keer een wedstrijd op Simonshaven hebt moet je het maar ff zeggen, dan kom ik kijken Haha!

suppie
Berichten: 406
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 21:07

gefeliciteerd . Ik ga binnen kort op mijn pony ook buiten wedstrijen starten ik hoop dat het ook zo goed gaat maar dat zie ik dan wel . Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 12:11

Goed man!! Mijn eerste wedstrijd scheurde ik door de ring heen Haha!
Veel succes met je volgende wedstrijd!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 12:17

Hey, ik heb hier helemaal over heen gelezen!!

Super gedaan Manon, als nog van harte gefeliciteerd en veel plezier in de springring Knipoog ..... hoewel je nu de smaak te pakken hebt dus toch maar gaan voor de M-dressuur?

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 12:22

super netjes vooral voor je eerste concoor...mijn allereerste punten waren euhm...124 en 134 *schaam*

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 12:41

Fitzroy schreef:
Hey, ik heb hier helemaal over heen gelezen!!

Super gedaan Manon, als nog van harte gefeliciteerd en veel plezier in de springring Knipoog ..... hoewel je nu de smaak te pakken hebt dus toch maar gaan voor de M-dressuur?


Ik vond het inderdaad erg leuk en aangezien ik van mezelf best een strebertje ben, vind ik het Z een leuker streven Knipoog Tenslotte is Maddox al M geweest al moet ik eerlijk zeggen dat ik daar helaas weinig van merk.