Die horzels haten mij denk ik, en ik hun ook!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Die horzels haten mij denk ik, en ik hun ook!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 10:32

Ik ben 2x gestoken, maar ik krijg er zo een verschrikkelijke allergie reactie op.
Ik ben zaterdag gestoken, op de zijkant van me arm, en nu zit er een hele grote rode jeukende kring omheen,Tot het midden van me arm, aaan allebei de kanten...
Ben ook op me enkel gestoken, had express een rijbroek aangedaan, komt ie gewoon op een stukje van 1cm tussen sok, en waar me brooek begint Boos!.
Dat is dus ook verschrikkelijk dik, en ik heb gewoon een olifanten arm, en een olifanten poot >;) .

Ik trek die dingen gewoon aaan, zodra we op de kar zitten om te gaan mennen of als ik ga rijden, of als ik gewoon effe bij lasagna ben krijg je zo een beeld Ziek Ziek%)%)
En lasagna helemaal vleigvrij natuurlijk Scheve mond .

Mijn moeder is nu aan het proberen de doktors praktijk te bellen, dan ken ze misschien zalf krijgen ofzo, dat heb ik vorig jaar ook gehad, en dat hielp wel.
En als ze niet opnemen gaat ze efef langs Ach gut .
Lieve mammie heb ik toch Knipoog

Moets et effe vab me afschrijven hoe ik die beesten haat, ja hun eigenlijk mij, en dat ik pijn heb *LOL*


Groetjes Amanda'

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 10:35

ik haat ze ook!
toen iris&ik quentin gingen longeren en foto's gingen maken zten ze er ook en zijn we alle2 ook gestoken

paar weken terug ben ik door mn rijbroek heen gestoken! had een dikke harde bult van 5 bij 20 cm zitten (echt achterlijk groot!en deed superveel pijn!!) die heeft er meer dan een week gezeten!

voor de mensen die het niet weten: dit is een horzel(bouw/daas)
Afbeelding

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 10:38

Ik vind het ook rotbeesten, gelukkig hebben ze mij nog nooit gestoken. Maar wel vaak het paard waar ik opzat en dat vond ik zo zielig.

Oja Renske20 je plaatje doet het niet, nu ineens wel Verward

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-03 16:30

Nu krijgi k geen zalf van de doktor, die vervanger was er weer, hij zei dat ik het beter kon koelen, nou de hele middag bekant gedaan et doet nog steeds zeer Boos!