tatoeage

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

tatoeage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 13:38

ik wil graag weten wie er een tatoo heeft en hoe je er nu over denkt. ik wil een tatoo van nina's hofdje op mijn arm laten zetten maar wil eerst nog eens wat reacties van mensen die ook een tatoo hebben. ik wil hem dan dus ook alten inkleuren in nina's kleur. en ook zou ik graag een goed adres hebben waar ze netjes vakkundig tatoos zetten. wel een beetje in de buurt van rotterdam. ook hoor ik dat tatoo bob niet aan te bevelen is. wie heeft er daar een tatoo laten zetten?


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 14:04

Ik heb twee tattoages op mijn rug. Een foto staat in m'n profiel.

Die van mij zijn allebij zwart, omdat dat het langste mooi blijft en ik ook wel van simpel houd. De kleine zit er nu 3 jaar en de grote anderhalf. Ik vind ze allebei nog steeds mooi, heb er nooit spijt van gehad. Ze horen echt bij me.
Het scheelt natuurlijk dat ze ergens zitten waar mensen ze alleen zien als ik iets aandoe dat ze laat zien, het is dus veel meer 'prive' als iets op je arm ofzo.
Ik vind het hoofdje van Nina een leuk idee, maar ik ben wel bang dat die lichte palomino kleur heel snel zal vervagen tegen je huidskleur, dan zijn de vlekken weg. Misschien is het mooier om een goede contourtekening te (laten) maken, en de vlekken dan met grijs te laten invullen?

De kleine tattoage heb ik laten zetten in Londen, en dat was fout, ik had niet bij die tent moeten gaan maar naar een echte artiest. De grote hebben ze bij SkinArt in Utrecht gemaakt, en dat was echt professioneel, een artiest die het perfect wilde hebben. Vakmensen dus. 't was duurder als een andere tent, maar er werd wel goed voor me gezorgd en voor dat geld zat er een 'touch up' beurt bij. Dat houd in dat als alles na twee weken geheelt is je nog een keer terug komt om de puntjes op de i te laten zetten en hem te laten perfectioneren.

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 14:30

Mijn linker arm is grotendeels getattoeerd en mijn rechterbovenarm ook.

Allebei zijn het kleurentattooages. De eerste die ik liet zetten is nu ongeveer 12 jaar geleden. Nooit een seconde van spijt gehad.
Wat ik altijd tegen mensen zeg is denk er goed over na, ga er niet vanuit dat het eventueel weg gehaald kan worden etc. Als je iets twijfelt niet doen.

Kwa tattoeerder in rotterdam kan ik je helaas niet helpen, ken alleen tattoeerders uit a.dam. Maar het beste is altijd een beetje rondshoppen, ga bij verschillende adressen langs.. Praat met ze over wat je wil, kijk of ze schoon te werk gaan en hoe ze omgaan met klanten. En idd rondvragen naar ervaringen kan nooit kwaad.

In Arwenlune's post kan ik zien dat het om een palomino gaat. Dat wordt een lastige kleur,.. Lichte kleuren zijn wel te tatoeeren maar ze komen zelden goed uit tenzij er een flinke contrast kleur wordt gebruikt. Portretten en goed lijkende dieren hoofden zijn vaak het beste als ze alleen zwart wit zijn.. of z/w voornamelijk met een beetje kleur. Je moet maar eens in een paar tattoo bladen kijken naar portretten e.d.
Een "normaal" paardenhoofd kan best in kleur.. Maar jij wil een specifiek paarden hoofd namelijk die van jou. Als dan de kleur niet goed is (en palomino is een heel lastige kleur) is er een kans dus dat een onjuiste kleur er voor zorgt dat die tekening toch niet helemaal op jouw paard lijkt.
Een tattoeerder zal je hier overigens beter over kunnen adviseren

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 14:39

tattoo Bob is wel goed, maar zijn broer aan de Pleinweg die zich ook Tattoo Bob noemde, schijn je beter niet te kunnen gaan.
Ik heb mijn piercing Bij Bob aan de Delistraat gehaald. Erg schoon en erg netjes allemaal. Een ziekenhuis is er niks bij. Haha!
Zijn website is http://de-tattoo.nl/
Ik wil wel met je mee, wil zelf ook een kleine tattoo, maar ik weet nog niet precies wat Verward

Goedgekeurd onderschrift :)

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:24

Nou iIk heb mezelf laten piercen bij tattoo Bob maar vond hem 3x niks en hij was vrij lomp in zijn manier van doen.

Ik heb ook een tattoo op mijn voet maar die heb ik in Blackheat laten zetten (engelnad) evrder ben ik voorstalnder van tattoo frankey in Den Haag, zit pal naast t ziekenhuis op het westeinde, die is netjes, rustig en zet in mijn ogen perfecte dingen neer. heeft mijn goed gepierced nadat Bob het scheef had gedaan en ik een mega built bij mijn navel kreeg, frankey heeft het netjes opnieuw gedaan en nergens last van! succes

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:27

ik heb een tatttoo op mijn enkel, gezet door de enige echt tattoo Bob
en hij is zeer zeker wel aan te bevelen!
in mijn ogeving heeft idereen hele goede ervaringen met deze man, en zijn dochter
zelf nou ik niet kiezen voor paard in kleur

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:35

Bob en z'n dochter zijn dus niet de echte Tattoo Bob
tegenwoordig heten zij Bodyflair

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:36


Goedgekeurd onderschrift :)

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:41

ah daar is een behoorlijke stijd over..wie nou wel en wie nou niet de echte is..
ik heb bij deze tattoo bob hele goede ervaringen!
dat is overgens dezelfde waar jij je tattoo hebt laten zetten
Laatst bijgewerkt door marloes-joy op 21-07-03 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:41

ik heb 4 tattoages waarvan een op mijn linkerschouder begint en stopt op mijn linker heup, deze is in kleur en inmiddels al een jaar of 13\14 oud, eigenlijk zou ik hem voor de kleur opnieuw moeten laten kleuren, maar spijt heb ik er niet echt van. Van de kleine tattoo's heb ik meer spijt daar deze op opvallende plaatsen zitten zoals 1 op mijn bovenarm, 1 op mijn oorlel en 1 op mijn enkel (ja ik was vroeger ruig hahaha).ik merk in mijn omgeving dat het soms voor mensen even wennen is, en soms wordt je met een tattoo wel in een hokje geplaatst waar je (ik) niet in geplaatst wil worden.

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:44

tattoo bob is heel goed hoor
ik ga daar altijd
bodyflair is dan weer een ander verhaal
bodyflair zit op de pleinweg
en tattoo bob zit in katendrecht
met tattoo bob heb ik een een paar familie leden van mij goede ervaringen

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 18:34

Ik heb pegasus op mijn linker bovenarm staan,eigenlijk is die best wel groot,gezet door Bob op de pleinweg,volgende week krijg ik mijn zoontje met naam op mijn kuit.

Paardentaxi Zeeland

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48327
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:02

als jullie gaan zetten ga ik mee... ik wil er ook nog 1 bij op mijn enkel... Haha!

Maar Red Rose in Schiedam vind ik goed, Body Art in Den Haag is heel goed...

Ik heb bij Bodyflair 2 tattoo's laten zetten (allebei door de dochter) en die zien er redelijk uit... misschien omdat het alleen namen zijn?

Mijn piercing (bij Bodyflair laten zetten) heb ik door de dokter weg laten halen... ik lag in de stoel te wachten tot ie mijn navel ging ontsmetten... voel ik ineens een gloeiende pijn.. zat de ring er al in... zonder ontsmetten.... Maar goed dat ik er niet voor betaald heb... (had hem gewonnen op Stadsradio)

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:03

Ik heb een afbeelding van een katje op mijn bil laten zetten vorig zomer. Heb er absoluut geen spijt van. Vind het heel sexy staan, al zien vreemden hem natuurlijk alleen maar als ik in mijn string op het strand lig ofzo. Ik heb hem laten zetten bij een zaakje in Zandvoort, adresje werd me aangeraden door vrienden. Weet zo helaas geen naam of adres meer. Ging wel supersteriel en netjes.
Ik wil er eigelijk ook nog een tattoo bij hebben, ws afbeelding van een paardje, maar ik weet nog niet of ik hem bij mijn borst of bij mijn schouderblad wil hebben.

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:28

Lonneke, ik weet dat je het niet super hebt op dit moment. Een tattoo is voor je hele leven, niet voor een paar weken!!! Denk er aub heeeeeel goed over na voordat je dit gaat doen.

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:35

Het is inderdaad niet iets wat je over 1 nacht ijs moet beslissen, ik liep met dat idee al jaren rond en de afbeelding had ik ook al maanden klaar, voordat ik hem er daadwerkelijk op heb laten zetten. 1x een tattoo = altijd een tattoo !!!

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:36

Ik heb een tattoo op mijn linkerschouderblad, en ik heb er absoluut geen spijt van......het is een zwart dolfijntje.
Ik heb het op een plek gedaan dat als ik niet wil dat mensen hem zien dan kan ik een gewoon hempje aan doen met korte mouwen en wil ik dat ze hem zien dan doe ik een hempje met spagettiebandjes aan.

Ik heb hem in Deventer laten zetten, maar ik heb geen idee meer hoe die zaak heet!!!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:54

zelf wil ik heel graag een tatto op m'n schouderblad laten zetten..
ik zoek ook nog een GOED adres..

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:03

Ik heb op mijn linker schouder blad een dolfijn'tje laten zetten, toen bij Henky Penky Verward ofzo in Amsterdam.
Daar ontsmette ze toen wel goed en kreeg ik duidelijke instructies wat wel en niet mocht.

Ik zou er zeker goed overna denken, het is niet iets wat je met een half jaar zat bent en weer weg veegt

Maar zelf heb ik er na 5 jaar nog steeds geen spijt van Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:16

hmmm ik weet niet of je stemming bepalend is voor de beslissing of je een tattoo neemt of niet.

Ik heb er inmiddels 5 stuks en de eerste zit er bijna 14 jaar. Ik ben er nog steeds tevreden mee, alles is door één en dezelfde artiest gedaan. Alleen één cover up niet, en dat is door een ander gedaan. Gelukkig zit die op mijn bil dus alleen zomers te zien. Ik laat straks nog eens mijn arm met mijn rug verbinden en zo gaan we door en door... ik vind het nogal verslavend en misschien gaat dat gemakkelijk omdat de artiest een goede kennis van ons is. Haha!

En mijn mening is dat mijn tattoos maar op een lichaam zitten en als ik ze niet wil laten zien doe ik dat en hoef ik dat niet.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:18

Ik heb op mijn linker enkel, nu 2 jaar het chinese teken voor liefde zitten.
Ook ik heb er nog geen seconde spijt van gehad, ik wou het ookal een tijdje, en ik vind het nog steeds mooi! Was bij de Tattooshop in Alkmaar.

Het nare is alleen dat ik er nu eigenlijk nog wel 1 zou willen, heb alleen geen idee nog wat, en waar... Maar ik denk dat het voor iedereen allemaal zelf persoonlijk is.

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:30

Billy schreef:
tattoo Bob is wel goed, maar zijn broer aan de Pleinweg die zich ook Tattoo Bob noemde, schijn je beter niet te kunnen gaan.
Ik heb mijn piercing Bij Bob aan de Delistraat gehaald. Erg schoon en erg netjes allemaal. Een ziekenhuis is er niks bij. Haha!
Zijn website is http://de-tattoo.nl/
Ik wil wel met je mee, wil zelf ook een kleine tattoo, maar ik weet nog niet precies wat Verward



HEb jij een piercing?????????????????? OMG. Wist ik helemaal niet.

Ik heb 3 tattoos en ik heb er 2 bij Bodyflair aan de pleinweg laten zetten (voorheen tattoo Bob) en 1 bij de echte tattoo bob. Kan niet zeggen wie er echt slechter was maar ik zelf vind bodyflair fijner

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:04

Dat wist je wel joh.
Dat ding bovenin mijn oor is ook een piercing.
Die kun je niet missen.
Wat dacht jij dan wat voor enge piercing ik had? Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:39

Viking schreef:
Ik heb pegasus op mijn linker bovenarm staan,eigenlijk is die best wel groot,gezet door Bob op de pleinweg,volgende week krijg ik mijn zoontje met naam op mijn kuit.


Vindt ie vast leuk als ie ouder wordt Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 09:25

Ik denk het wel want hij vind nu het paard op mijn arm al heel mooi,en aangezien ik uit een tatoo-familie komt ziet hij niets anders.

Paardentaxi Zeeland


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Ashleytjuhh, bebble, Britta31, carina, cinniz123, DoretteK, Fenn, fleurtjeuh, Googlebot, GrapeshotBot, hagelslag, HELder, IASCrawler, ImLucky, Jara, Jespri, juval, Mar_M, Marije112, Pellelilly, Sintara, Symke, TheNovelist, wendyh, Winged, xChoco en 199 bezoekers