ITP en LK

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

ITP en LK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 11:59

Lol met je knol bestaat nu een aardig tijdje, maar ik zie nog altijd heel veel foto's die volgens mij niks met ITP (trainingen/wedstrijden) te maken hebben en die dus beter op LK passen. Ligt dit nu aan mij?
LK is volgens mij niet alleen voor collages en foto's op het land maar ook gewoon leuke rijfoto's waar eigenlijk geen commentaar bij hoeft maar die gewoon leuk zijn om naar te kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 12:41

mij leek het juist dat rij foto's toch echt bij itp horen en niet bij LK

rijden is toch trainen, tenminste... Lachen

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:08

Mickey schreef:
LK is voor alle grappige, leuke en sfeervolle foto's van je paard, maar ook voor tekeningen, knutselwerken en andere plaatjes. De meer serieuzere topics kun je op ITP plaatsen (foto's van je paard tijdens trainingen en wedstrijden (dressuur, springen, endurance, mennen, vrijheidsdressuur, noem maar op).

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:13

Ik kan me wel vinden in Polly's bericht.. LK voor de 'aaaaah, ooooh, aaaah' foto's, ITP voor de foto's waar wat meer discussie/verhalen/whatever als reactie op komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:13

maar wanneer je ah en oh krijgt weet je niet altijd.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:15

Haha! Als je alles van te voren wist kon je met een kwartje de wereld rond Tong uitsteken

Nope, weet niet niet altijd. Maar je weet wel ongeveer wat de bedoeling is van het topic dat je plaatst. Als het vooral mooie/leuke foto's zijn (van paarden in de wei, paarden op een wedstrijd, paarden op het strand, paarden in bikini) dan kan je 'ooh, aaah'-reacties verwachten Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:17

Wat jammer dat het kwartje niet meer bestaat Lachen

En ook bij trainigs foto's krijg je oh en ah's
vaak ook door dezelfde personen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:22

tja ik vind dat er opzich wel een scheiding zichtbaar is.. maar soms denk ik ook wel eens van heeej die kan beter bij LK of ITP gezet worden.. maarja is misschien voor sommige ook nog wel een beetje wennen aan die splising en dat ze niet goed weten waar ze nou precies wat moeten neerzetten..

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:52

BartVB schreef:
paarden in bikini


hoe kom je er op, hahaha!!! ik wil wel een paard in een bikini zien!! heb jij er een foto van? Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:46

Ik vind de scheiding maar vaag,
zag net foto's van bijv. Roxxie waarvan ik ook dacht dat het op ITP thuishoorde, maar vervolens werden ze wel verplaats naar LK.
Het ging trouwens om een paar foto's gemaakt van een buitenrit en een paar tijdens een dressuurtraining.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 17:30

Er is ook heel lang discussie over geweest, en dit leek de beste scheiding.. Dat vind ik ook trouwens! Ik heb er nog geen problemen mee gehad. Als je betere suggesties had, kon je dat voor LK kwijt in een topic geopend door Mickey.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 17:32

idd sjuim, ik snap het ook niet helemaal, maar snap wel meer niet de laatste tijd, zal wel Blond zijn Knipoog

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:58

Krijg een beetje het idee dat de paarden(mensen) op ITP zitten en de pony's (mensen) op LK

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:00

ook een goede scheiding misschien?
doelgroepen die in elkaar geintereseerd zijn, zoeken elkaar toch wel vaker op, dus erg lijkt het me dan ook niet.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 20:26

stef schreef:
Krijg een beetje het idee dat de paarden(mensen) op ITP zitten en de pony's (mensen) op LK


Inderdaad dat idee heb ik dus ook, de foto's van de paarden tijdens buitenritten enzo worden gewoon op ITP geplaatst terwijl trainingen van pony's op LK geplaatst worden.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:29

Ik vind het wel harstikke jammer dat je topic nu een stuk minder word bekeken...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:52

runningkawa schreef:
ook een goede scheiding misschien?
doelgroepen die in elkaar geintereseerd zijn, zoeken elkaar toch wel vaker op, dus erg lijkt het me dan ook niet.


Misschien, maarja, ik denk dat je dan weer snel krijgt "paarden zijn zeker beter dan pony's"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 21:29

nee hoor helemaal niet beter
Maar een andere doelgroep, ja dat wel

om eerlijk te zijn keek ik voor de samenvoeging ook niet vlug de pony foto's

en ik verwacht veel van de pony liefhebbers ook niet de paarden foto's

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 21:52

Ik als pony liefhebber Knipoog bekijk meestal wel de paarden foto's kan je toch wel een hoop van leren vind ik. Ik reageer er alleen nooit op omdat ik er toch niks vanaf weet. Ik snap best dat de sport mensen niet op lol met je knol kijken die zitten toch in een hele andere tak.

Ik vind het nogal dom om foto's verkeerd te zetten. Het valt toch gelijk op dat er 2 topic zijn. Maar ik denk dat je dat altijd wel zou blijven houden dat mensen het verkeerd plaatsen.
Ik vind dit toch uiteindelijk wel fijner!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:16

ik ben ook een ponymens kawa, maar ik kijk toch altijd naar jou foto's Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 22:17

haha, dank je, voel me vereerd.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:25

Polly schreef:
Inderdaad dat idee heb ik dus ook, de foto's van de paarden tijdens buitenritten enzo worden gewoon op ITP geplaatst terwijl trainingen van pony's op LK geplaatst worden.


Maar dat komt volgens mij omdat mensen met paarden (vaak) volwassen zijn, en volwassenen trainen serieuzer met hun paard. Jeugd vind het vooral leuk om lol te maken met hun pony, raar invlechten enzo, terwijl volwassenen trainen voor een concours ofzo...

(is maar een theorie!)

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 16:08

stef schreef:
Krijg een beetje het idee dat de paarden(mensen) op ITP zitten en de pony's (mensen) op LK


dit klopt. Maar das ook niet zo raar...
Meestal worden paarden hier meer op wedstrijden uitgebracht dan pony's, en dus "anders" getraint.

Vat dit niet verkeerd op he! Maar ik denk dat er meer serieze paarden foto's zijn, en meer lol met je knol pony foto's...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 21:01

ik ben volwassen (althans, qua leeftijd Haha!) Ik train regelmatig serieus dressuur met jamaica (poging tot Haha!) maar ik heb geen behoefte aan wedstrijden.
Ik heb dus wel pony's.... tja....

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 00:28

Ik vind eigenlijk ook serieuze porttretfoto's nog wel op ITP kunnen. Maar de "kijk-nou-wat-ik-vandaag-in-de-manen-van-mijn-pony-heb-geknoopt- foto's" wat meer bij LK.