Gesprongen....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 21:49

Vandaag ben ik maar weer eens begonnen met springen mag eigenlijk nog niet vanwege mijn rug maar ach het ging goed dus....ik zou het eerst rustig aan doen maar als je eenmaal bezig ben dan kan ik ook niet meer zo snel stopen dus ik samen met carola een parcourtje verzonnen...ik eerst ging wel lekker tot ik niet zo goed uitkwam bij eentje....balkje....nou ja verder ging ie super...toen carola...hehe...ze wist ons parcour dus niet meer heeft ze wel vaker last van dus heb ik haar geholpen maar door haar snelheid had ze ook een balk gnagna....we reden op steil ( ja zei zegt op tijd) maar ik heb gewoon gewonnen hoor...ik heb haar zelfs geholpen met het parcour ... nu op naar de Apeldoornse daar ook maar winnen hahaha...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 21:52

hihi springen is leuk he? Ik hoop dat ik nog een keertje op menno mag springen. Misschien dat ik morgen een poging ga wagen met Britt

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 12:00

jaaaa dorine en akerna zijn de 2 bikkels die 15 september ook springen !!!!!
wauw! ik durf niet *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 13:32

Hey Carola springt ook hahaha.....ik vind het jammer dat mijn knollie zo oud is en dat ie niet alles meer helemaal kan....dus ik spring groen....(zit bij de paarden met mijn pony) eigenlijk wou ik b-springen das dus 1.00 m dus M-springen bij de pony's ... maar dat red ie net niet denk ik en ik zit ook met de afstanden tussen de hindernissen daar zal hij zich nu wel mee redden maar toch jammer....kan dus geen samengesteld kampioen worden ....maar ja je kan ook niet alles hebben he hahaha

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 15:13

Ja, het was echt gaaf om weer te springen! Ik kreeg echt zo'n deja-vu... Ik heb al jaren niet meer met dorine samen gesprongen, terwijl we dat vroeger elke week deden.

Eindelijk was ik echt niet meer 'bang' voor een peesblessure en Adventure sprong lekker. Maar ja, ik had dus ECHT WEL gewonnen hoor, ik was veeeeel sneller! (en die stomme stijl, daar deden we vroeger ook nooit aan, dorine! Telt dus niet)

Dus de apeldoornse word spannend. Ik moet dan b springen met ad, en dat is 90 cm. Hij heeft nog nooit een echt concours gereden ofzo en ook vrij weinig gesprongen... Word leuk dus...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 15:24

Heeey ik heb dus gewonnen he...ik heb je ook nog geholpen met parcour vinden ... als ik dat niet had gedaan was je gewoon weer verkeerd gegaan....dus door mij heb je gewoon je parcour af kunnen maken zonder te worden uitgebeld....dus geef nou maar toe IK HEB GEWONNEN.... Haha!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 16:40

hey Dorine ik spring ook maar groen hoor!!!
Crosby kan de B wel, maar vorig jaar ging het niet helemaal lekker dus vandaar dat we nu maar groen doen.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 17:00

Gezellie....maar ja ik spring bij de paarden jij dan...????

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 17:06

ik ook ben 21 dus mag niet meer bij de ponies *LOL*
en crosby is 1.53 moet kunnen toch??
ik heb er nu al heel erg zin in. heb vandaag ook even gesprongen met crosby, al heb ik maar 1 hindernis thuis. (kan er wel mee maken, maar moet ik eerst overal alles vandaan slepen.)

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 17:22

Ahhh...wat leuk zeg dan moet ik tegen jou hahaha...je doet wel b dressuur...??? en in welke ring moet je dan..????

Okay ik heb het al gezien je moet in ring 5 EN DAT IS OOK TEGEN MIJ hahahaha...dat word echt leuk....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-09-06 18:23 ]</font>

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 17:24

B dressuur en in ring 5 geloof ik. om 12.06 uur.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Em_, JudithO, karin30, rollyjogered en 51 bezoekers