Derde Fjord klasse III startgerechtigd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Derde Fjord klasse III startgerechtigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 20:19

Hier het verslag van mij en Ilonk in LV.
Gisterenavond kwamen we om 22.30 aan en nadat we een paddock hadden gemaakt etc. uitgepakt noem maar op onze groom (Louis) naar Tonkie's (rijd met haar IJslanders) huis gebracht die zou daar overnachten, wij in de trailer.
Onze nachtrust begon rond een uur of 01.00 en om 03.00 werden we
gewekt door het geklepper van hoeven op asfalt, en hard, en het
gehinnek van Ilonk. Ik was meteen klaar wakker, Ruby Tuesday was uit
de paddock ontsnapt en Ilonk wilde mee. Meteen halster om gedaan (ik
weet het die hoor je om te laten op vreemd terrein) en haar
vastgehouden tot het geluid van Ruby was verdwenen. Daarna hooi
gegeven en omdat we toch wakker waren zijn we, Djilan en ik, met de
auto gaan zoeken. Brigitte (Brig) en vriendin zijn te voet gaan zoeken.
Ilva en vriend(?) waren al onderweg. Geen paard gevonden....
Wel om 04.00 de ANWB moeten bellen omdat de auto van Djilan eerst
geen licht meer had en toen maar helemaal uit ging. Om 05.00 waren
we weer terug. Maar slapen kon ik niet meer, eerst Ilonk maar
gevoerd en toen het bed toch maar weer in. Mijn ogen waren zo open
dat ik nu elke oneffenheid van de trailer weet.

's Ochtends voorgekeurd, er werd nog even gevraagd of Tonkie en ik
klasse I gingen starten en Vas werd nog even uitgemaakt voor Tinker.
Het beloofde toch een beetje koudbloedenweer te worden met veel
wolken, het was een beetje "over done" toen het ging regenen.
Voor het eerst een massa start gedaan, en ergens in het midden mee
gereden. We reden met 3 Fjordjes en een IJsje. Ging lekker. Onderweg
sloten Pieter en Martine Klok nog aan en raakten we Gerrita (Gerritje) weer kwijt, die is toch een maatje te groot voor ons.
Het groomen ging super en er is heel wat water over de paarden heen
gegaan, ook er in trouwens! Ilonk wilde sinds een paar maanden niet
meer drinken onderweg, maar tijdens de trektocht (van Rheden naar
Ommen met Tonkie) heeft ze weer geleerd te drinken.
Om de vetgate was het druk, en warm. Na 12 minuten boden we aan en
Ilonk had een HF van 47. Uiteraard ik me weer druk maken om niets.
Louis miste Reg een beetje omdat hij en Djilan onderweg 4-6 mensen
groomden van het water dat voor Ilonk en Vas was. Enne Reg heeft
altijd veel water mee...
De redding was nabij en Sietske (Singelfooter) en Saskia hadden veel water voor ons.

We gingen weer opweg, nu zonder Pieter en Martine. Hij wilde nog op
Martine wachten, die na 15 minuten nog een keer moest. En wij wilden
eigenlijk wel weer verder. Dus met zijn drietjes aan de laatste 23
km begonnen. Lag het aan mij of leken deze km's, vooral na de P/A zo
lang?
1 km voor de finish gaan stappen want het was inmiddels echt geen
koudbloeden weer meer met zo'n graad of 26-28.
Bij de finish had Ilonk 51 en Vas en Plink 52, echt heel super!
Lekker getut met de dieren en op naar de nakeuring. Vond het erg
spannend want het was onze derde klasse II.
Ilonk had nu een HF van 48 (in Onstwedde 52) en draafde nog vlot
genoeg. De 1th Vet zei "Ik ben een gelukkig mens als ik je paardje
zo zie lopen" Ikke blij.

Op het allerlaatst ging ik nog even naar de wc en zag dat ze mijn
paspoort hadden in gevuld (ik had een mooie bruine enveloppe en dat
viel me op Knipoog) Ik vroeg of ik hem al mee naar huis mocht omdat we
net zouden gaan. Zegt die 1th Vet. "Nee" en loopt weg "wacht even"
Zij naar het secretariaat, en naar Anneke van Doornik. Daarna komt
ze weer teug, oke je mag hem mee. Ik wilde natuurlijk wel weten wat
er aan de hand was, ze had iets leuks bedacht. Toen wilde ik weten
wat het was "We wouden de bestcondition prijs naar Ilonk doen,
gezien haar "merk" en leeftijd en haar mooie kaart. Maar er is geen
prijs voor..."
Nou en!!!! Ikke ben zo trots dat ze dat zei! Mijn gekke beest dat
alleen weidedecoratie kon zijn, of naar de slacht kon. Ik ben
ongeveer naar de trailer gevolgen, liep naast mijn Teva's van de
trots. En ach wat kan mij een prijs schelen, dit is eer genoeg!

Sorry voor het lange verslag, moest het even kwijt.

Annalynn (Gerrita ik leen even je Roze wolk!)

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!


Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:42

Gefeliciteerd !!! Als er nu nog niet is bewezen dat fjorden de endurance ook goed aankunnen, weet ik het ook niet meer.

Zelf had ik al medelijden met de paarden en ruiters vandaag, wat was het warm. Super dus voor een ieder die de rit goed volbracht heeft! OK dan!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:08

In de vetgate stonden wij tegenover jullie, onder de bomen. Idd, met die hengst die het nodig vond lekker achteruit te gaan waggelen (toevallig nog gezien hoe hij daar voordraafde, dat was echt om je te bescheuren van het lachen *LOL* wat een idioot weer). Goed, wat er verder gebeurd is mag ik niet vertellen, wil mijn zusje zelf doen...
Iig zijn ze alletwee ondanks alles goedgekeurd én hebben we zelfs nog een prijsje gewonnen Pling
Vergeet ik je nog helemaal te feliciteren! Ga je nu ook kl 3 starten of dat nog maar even niet? Iig een topprestatie! Knipoog

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:10

GGGAAAAFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt mega super! En je mag die rose wolk best lenen..... Hoorde van Tjo dat ze nu ook voorzitster is geworden van de Ilonkie fanclub (ze heeft het er maar druk mee)......
Ben helemala trots op jullie....... En hoe is Bir gegaan?
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 22:31

Bedankt!
Laui! Ik had je zusje inderdaad wel gezien in de vetgate maar jou niet, offe het is me niet opgevallen. Oeps...
Ilonk was niet zo onder de indruk van Patent geloof ik, toen hij tegen haar aan waggelde ging ze rustig door met...eten.
Mooi dat ze goed gefinished zijn! Ik wacht het verhaal van Guinni wel af. Het is wel de bedoeling om in Holten klasse III te starten, wel de korte hoor. Even zien of Ilonk daar zin in heeft.
Brigitte heeft het ook goed gedaan, ook 10.03 gereden en ik denk dat ze als bovenste van ons 3 is geeindigd omdat ze de laagste HF had bij de nakeuring, 46.

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:43

wauw wat gaaf zeg!
echt helemaal top, kan me voorstellen dat je zweefde na een lekkere rit en dan ook nog zoveel complimenten.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 23:13

Super!
Ik ben nog even bij Karin wezen kijken, die het ook goed gedaan heeft, maar dat vertelt ze vast zelf nog Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 08:23

Dat vind ik erg knap Annalyn! Hartelijk gefeliciteerd!

Het was weer prachtig met onze mister Stallion en het slapende ruintje die niet vooruit te branden is.... Tong uitsteken
Bij de voorkeuring was Patent wat drukker dan normaal dus hadden paps en ik even geruild van paard en stond ik met ongeduldige Voltrack, die die hele keuring de grootste onzin van de wereld vind, ze weten toch dat ik niks heb?!
Ik was echt even bang dat Patent een te hoge Hartslag had, maar nee, meneer stond zich op te winden met 48!

We zijn een eind achter iedereen gestart, voor de vetgate ben ik er 2x afgekukelt, de 2e keer was wat minder fijn, ik had daarna last van m'n stuitje, dat was in het begin vooral, daarna ging het wel weer. Ik wilde perse doorijden, want als Patent hier werd goedgekeurt hoefde hij alleen nog maar te lopen in Wittelte en dan kan hij kl III lopen in Holten.
We hadden even gezorgd dat we een stuk voor het groepje bij Pieter Alkema waren, want Patatje is een beetje verliefd op Masja Haha!
Toen hebben we met een groepje van Ineke en Jannet meegetuft, om Nadine van Jannet gaf Patent weer niks... Raar beest!
In de vetgate meteen aangeboden als enige van dat groepje, waardoor wij ze dus inhaalden, Patent was op het randje 56!
En met voordraven draafde hij heel goed, ik zag z'n klokkespel alleen niet, dat had op de foto gemoeten! Haha!
In de vetgate dacht ik: Ik ben al over de helft, dus dan kan ik het laatste stuk ook nog wel rijden met m'n stuitje. Ik schaamde me echt kapot, heb ik natuurlijk weer een hengst die achteruit begint te lopen en tegen een Fjord aanwaggelt Bloos
Na de vetgate hebben we een stukje gereden met Jannet, hij wist niet dat het een merrie was ofzo...
Toen is Jannet op een begeven moment hard verder gegaan, Patent vond het best.
Toen hebben we een stuk gereden met Karin Sturrus, van haar ruin dacht Patent zo nu en dan dat het een merrie was, OMG hij is echt niet helemaal 100!
Die hebben we ook laten gaan toen Vollie een dipje kreeg. We probeerden in galop over de finish te gaan, maar vlak voor de finish was het ietsjes te eng voor de baby hengst en wilde hij er in draf overheen.
Bij de nakeuring hield pappa Patent weer, die echt heel rustig was, maar tijdens het tellen kwam er iemand met een merrie voorlangs op 10cm en je zag Patent z'n hoofd met een ruk omhoog gaan, weer op het randje 56!
Vollie was natuurlijk goed: in een slakketempo voordraven en een HR van 40!! Hij is ook een heel ervaren wedstrijdpaard he, voor Patent was dit zijn 3e goedvolbrachte wedstrijd (ook een keertje teruggetrokken)
Daarna hebben we ze nog even laten eten bij de trailer en daarna hebben we ze naar huis gebracht, we waren 4e en 5e, en dat voor een hengst dat voor de 3e keer een wedstrijd rijdt! Zijn 2e kl II!! Ik ben heeel trots op 'm!

Trouwens, ik ben nu ook kl III startgerechtigd, nou nog de babyhengst!
Laatst bijgewerkt door Guinni op 21-07-03 08:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 08:38

Djilan groomde jou, het kwartje begint te vallen! Ik herken wel meer mensen die ik eerder gezien heb. Ik ben alleen niet zo heel goed (meer) in namen, dus herkennen lukt nog wel, maar er een naam bij krijgen gaat vaak mis. Ik was wel behoorlijk duidelijk aanwezig, heb nog samen met mijn vader Patent op z'n kontje geduwd. Ik was zeg maar Patents groom. Ik heb ook nog als laatste de vetgate uitgeruimd, rest was al verder naar de volgende groomposten.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:58

Hoi Annalynn Leuk verhaal. Bedankt dat jullie ook gingen stappen en langzamer rijden toen ik aangaf dat ik het rustiger aan wilde doen met PLinka. Als jullie door hadden gewild dan was dat ook prima geweest. En achteraf gezien was Plinka prima in orde als je met een hartslag van 52 over de finish komt. Ach de baas is een beetje te voorzichtig.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 12:11

Zo wat heb ik veel bokkers gezien Haha! oa. mazzeltje, fasel en vriend, Navy en Karin

Het was mijn 1e endurance wedstrijd, dynamiek kon het goed volhouden alleen mijn maatje Guus met harvey de tinker kreeg het moeilijk op de heide, na de pa heb ik nog een stukje meegereden met mijn maatje tot over het spoor, aangezien harvey geen puf meer had heb ik het laatste stukje alleen verder gereden met dynamiek, alles ging goed maar vond het alleen rijden toch wel zwaar, voor de finisch hoorde dynamiek de andere paarden op het wedstrijdterrein begon te hinneken en kwam met 62 over de finisch. De nakeuring ging goed en werdt goedgekeurd.
Een halfuur later kwam mijn maatje over de finisch.

ik hoorde van politiemannen dat het 32 graden op de weg was Cool , ik vondt het een zwarerit met het warme weer, maar mijn dynamiekje heeft het weer toppie gedaan, mag der best wel trots op zijn

We zijn na de goedkeuring naar huis gegaan, we hebben dus niet op de prijsuitreiking gewacht. Omdat ik toch in de kennismakingsklasse ree, en daar zijn toch geen prijzen voor.
Maar ik zit nu te wachten op de dersite waneer de uitslagenlijst bekend gemaakt wordt op het internet, ben wel benieuwd hoe ik geeindigd ben.
Duurt dit altijd zo lang voordat het op het internet komt Verward

Ik vondt het een geweldige ervaring de endurance ik denk dat ik ook verslaafd ga worden Haha!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

mandymonica

Berichten: 802
Geregistreerd: 31-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 12:30

Hé Dynamiek, ik heb nog wel een hek voor je open gehouden en dan zeg je nu niet eens dat je me gezien hebt Knipoog En 1000 x excuus dat ik het hek vervolgens niet openhield voor je wedstrijdmaatje... die was nog best een eind weg en ik wist natuurlijk niet dat jullie bij elkaar hoorden....

Ik heb echt een toprit gehad. Ondanks de warmte, ondanks het diepe zand op de hei, mijn pony heeft deze rit echt werelds gelopen! Het tempo was als gevolg van die warmte niet helemaal zoals ik gepland had, maar daar hebben veel mensen last van gehad, gezien het feit dat zelfs de winnaars in klasse I "slechts" 12 km. per uur gehaald hebben. Ik denk dat alleen Karin harder gegaan is, maar die vertelde dat ze een kilometer of 6 teveel had afgelegd. Nog gefeliciteerd met je superplaatsing, ondanks dat omrijden Karin!

Voor mij was het een topdag, die nog eens bekroond werd met een 13de plek en Monica was bij de nakeuring al weer helemaal een dame, die net zo luid naar andere paarden liep te gillen als dat ze 's ochtends bij de voorkeuring had gedaan. Die kon best nog wat verder lopen....

Er zijn ook nog wat leuke plaatjes geschoten onderweg... als ik doorheb hoe ik die hier kwijt kan (nog niet eerder gedaan), dan komen er zeker wat plaatjes van deze tropisch warme maar fantastische dag hier te staan!

**TROTS** Mijn eigen toko! Hulp nodig bij ziekteverzuim? Vitendo Casemanagement!
Lieve lieve Moon, rust zacht **15-06-1993 - 12-09-2019** Voor altijd in mijn hart...
Dag gouden mensenvriendje, veel te vroeg heb ik je moeten laten gaan. Nooit meer pijn.
Ceskiyo D'leh **20/06/2018-19/09/2023**

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 12:48

1000 maal excuses ik heb inderdaad je naam vergeten mandy Ach gut
Je maakt ook wat mee op zo'n dag *LOL* en ik wordt ook een dagje ouder, dus mijn geheugen werkt niet meer zo goed met het warme weer.

Trouwens mandy jij doet het ook goed met je paardje, je had er een aardige vaart in gefeliciteerd met je 13e plek.

Ik wil de uitslagenlijst bekijken op de dersite, kijken hoe ik het gedaan heb, waarom moet ik nou zo lang wachten Verward

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.


Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 12:51

Hay. Ik ben trots op je Dynamiek Knipoog Maar voor een aantal was het bijna niet goed afgelopen ik ging tegelijker tijd met Dynamiek van het terrein af naar huis en ik rij op de weg met de oversteek met een gangetjes van 80 km per uur schieten er zo twee ruiters uit het bos zo over de weg. Ik moest vol in de ankers.. Hadden de dames last van de hitte dat ze niet meer uitkeken? Maar ik heb er bewonderling voor de ruiters die alles goed hebben uitgereden ook de paarden die zekers want het was echt zwaar...

...Dreaming with my eye's wide open...

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:46

Laui! schreef:
Djilan groomde jou, het kwartje begint te vallen! Ik herken wel meer mensen die ik eerder gezien heb. Ik ben alleen niet zo heel goed (meer) in namen, dus herkennen lukt nog wel, maar er een naam bij krijgen gaat vaak mis. Ik was wel behoorlijk duidelijk aanwezig, heb nog samen met mijn vader Patent op z'n kontje geduwd. Ik was zeg maar Patents groom. Ik heb ook nog als laatste de vetgate uitgeruimd, rest was al verder naar de volgende groomposten.


Hihi, ja ik was zo brutaal om direct maar al onze spullen op jullie plek te deponeren toen jullie begonnen op te ruimen! Haha! Het was daar ook zo krap!
Ik vond het een wonder dat Ilonka en Patent beiden niet begonnen te trappen toen ze bil aan bil stonden! Ach, paarden blijven zo lekker onvoorspelbaar Knipoog
En ik heb trouwens nu af e toe nog moeite om jou en je zus(je) uit elkaar te houden.... Bloos

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 21:33

Geeft toch niets dat we even gingen stappen/langzamer aan deden toen Plinka het even had gehad, ik denk dat Ilonk en Vas het ook wel prettig vonden!
Guinni wat een pech dat je er twee keer vanaf bent gevallen, hij was ook wel erg druk/onstuimig he? Geeft niets dat hij tegen Ilonk aan liep, die had alleen niet zo veel oog voor hem. Tja eten is gewoon een prioriteit van mijn knol Lachen
Leuk dan rijden we in Holten allebei klasse III (Brig trouwens ook) start je op de 81 of de 105?

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:37

Leuk man dat ze zo lekker loopt! Het lijkt mij ook nog wel eens leuk endurance te gaan rijden met mij Fjordje. Maarja, mag ik nog wel even gaan trainen.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 06:51

Ganna schreef:
Geeft toch niets dat we even gingen stappen/langzamer aan deden toen Plinka het even had gehad, ik denk dat Ilonk en Vas het ook wel prettig vonden!
Guinni wat een pech dat je er twee keer vanaf bent gevallen, hij was ook wel erg druk/onstuimig he? Geeft niets dat hij tegen Ilonk aan liep, die had alleen niet zo veel oog voor hem. Tja eten is gewoon een prioriteit van mijn knol Lachen
Leuk dan rijden we in Holten allebei klasse III (Brig trouwens ook) start je op de 81 of de 105?

Dan moet ik wel nog eerst in Wittelte kl II met goed gevolg uitrijden, Patent is nog niet Kl III startgerechtigd.
Ik viel er een keer af omdat hij struikelde en knielde ofzo en een keer omdat hij opeens omkeerde of opzij sprong.
Aan het einde was hij wel wat rustiger hoor! Haha! (Behalve toen er bij de nakeuring een merrie voorlangs liep! *LOL*)

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 13:58

Echt toppie gedaan Annalynn! Ik kijk er al naar uit om jullie drieën met je Fjorden van start te zien gaan in Holten, echt een superprestatie, drie Fjorden in de klasse 3! Cool

BTW hoe en waar hebben jullie uiteindelijk Ruby nou weer teruggevonden? Of heeft Ilva haar zelf gevonden? Volgens mij zou ik om die reden geen oog dicht doen als Ret in een paddockje staat, dat is er eentje die graag op verkenning uit gaat... Bij de buren is het altijd gezelliger. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 16:08

Ruby is uiteindelijk gevonden bij paleis Drakensteyn, stond koninklijk gras te snaaien! Ilva was haar al een keer tegen gekomen maar toen dacht Ruby ik ga nog even wat rondlopen hoor, ik heb nog geen zin om mee te gaan.
De wachters hebben haar gevangen en Ilva en vriend vonden haar daar.
Stoer he, 3 Fjorden (en een IJsco als het goed is) in Holten klasse III!

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 14:44

Hoi Annalynn,

Jullie gingen toch ook rijden in Wittelte? En dan weer klasse II? Voor mij is het best ver weg om de trailer daarheen te sleuren maar als jullie nog een extra groom kunnen gebruiken wil ik me hierbij alvast aanbieden. Neem ik lekker min tentje mee en heel veel liters water en kom vrijdag alvast die kant op. Lijkt me erg gezellig. Kaartlezen gaat me redelijk af kan ik louis een beetje ontlasten.

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 17:31

he brig,

Waarom doe je niet gezellig mee in wittelte?

Geniet van de dag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 19:27

Sjiek hoor! Gefeliciteerd! Zie je maar weer dat de 'gele tornados' het helemaal zo slecht niet doen als ze maar goed worden getraind.

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 19:49

Hee Brig, aardig aangeboden maar ik rijd niet in Wittelte, zit dan in Kroatië. Lekker op vakantie!

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 08:18

Ik ga merijden in Kootwijkerbroek en tussendoor ook nog eens naar de keuring met Plinka en proberen L-springen te halen bij het stamboek. Genoeg te doen dus.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers