[Dienstmededeling] Steef gebanned

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

[Dienstmededeling] Steef gebanned

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 23:51

Aangezien er vorige keer zo'n rel ontstond toen ik niet op FZ meldde dat Steef gebanned bij deze een melding. Steef heeft weer een enorme hoeveelheid 'sturende waarschuwingen' en PB's gehad en verder 3 'officiele waarschuwingen' en dus een (tijdelijke) ban. Ban duurt 90 dagen eigenlijk geen idee waarom het geen permanente ban is, zeker aangezien dit niet eens z'n eerste ban is. Misschien tijdelijk omdat het vandaag zo warm was en ik vakantie heb ofzo.

Anyway nu zijn jullie ook weer op de hoogte.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 23:58

Okidoki, ook al ben ik het er niet mee eens, Steef gaat regelmatig (te) ver maar als het is n.a.v. de opmerking waarvan ik denk dat het hem is vind ik deze ban niet op zijn plaats. Vriendjes zijn?
De verkeerde mensen worden aangepakt, zeker aangezien Steef ook zat nuttige info plaatst wat we van een aantal anderen niet kunnen zeggen.

Nou Steef, tot over drie maanden!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 23:59

Hmmm, waarom krijgt de een eerst sturende waarschuwingen en dan pas een officiele? Ik heb nooit een pbtje gehad, maar gelijk een officiele waarschuwing. weird Verward

Goedgekeurd onderschrift :)

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 00:04

Citaat:
De verkeerde mensen worden aangepakt, zeker aangezien Steef ook zat nuttige info plaatst wat we van een aantal anderen niet kunnen zeggen.

Eeeehm, ja? Haha! Dus mensen die iets nuttigs te melden hebben mogen andere users afzeiken omdat ze dat compenseren? Het is geen rapport voor de middelbare school Knipoog

Steef heeft echt _meer_ dan voldoende waarschuwingen gehad en weet heel goed wat hij wel en niet kan maken. Als hij problemen heeft met een user of opmerkingen van users dan kan hij dat buiten Bokt om op proberen te lossen en als dat niet lukt schakelt hij een mod in. Wat je iig onder geen beding gaat doen is je 'vete' via Bokt uitvechten. Dat weet jij, wat weet ik en dat weet Steef.

Of je een sturende of officiele waarschuwing krijgt heeft alles te maken met de situatie. Als iets gewoon overduidelijk te ver gaat krijg je meestal een OW, als je iets doet dat niet kan maar we hebben hoop op verbetering of het zou kunnen dat iemand iets doet uit onwetendheid of in het heetst van de strijd dan krijg je over het algemeen een sturende waarschuwing. Het is zeker niet zo dat je eerst een SW krijg voor we een OW sturen.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 00:07

Nou, ik blijf er bij dat ik niks verkeerds gezegd heb.
Ik heb geen vete uitgevochten, ik heb alleen gezegd dat ik voor geen goud iets zou doen. Ik heb ook geen onvertogen woord geschreven.

Goedgekeurd onderschrift :)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 00:12

BartVB schreef:
Dat weet jij, wat weet ik en dat weet Steef.

Weet ik ook niet? Nerd

Er zijn een aantal mensen die alleen maar posten wanneer ze wat te hakken hebben, percentage gewijs valt het gehak van Steef reuze mee en toch wordt hij het hardste aangepakt.
Tja, wie kaatst kan de bal verwachten, en ook; waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.
Naar mijn mening mag er best gebanned worden, maar ban dan ook de aanstichter(s).

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 00:26

Hoge bomen vangen veel wind e.d. Als iemand maar soms een berichtje plaatst is de kans nu eenmaal kleiner om gebanned te worden. Minder kilometers maken met de auto geeft een kleiner aantal bekeuringen. Als je problemen hebt met andere Bokkers of hun gedrag; meld dat dan! Wij grijpen alleen in als we iets zien en we zien lang niet alles met die 5000 berichten per dag.

Overigens gaat het 'wie de bal kaatst ....' niet op, zie hierboven.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 04:44

Ik ken de 'historie' van Steef niet, hij is me in de afgelopen maanden niet opgevallen als afz**ker en in de laatste reacties kan ik als onbevooroordeelde user niks vinden waarvan ik denk dat ik het aan de leiding zou willen melden...

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 06:25

En ik denk dat Bart heel goed kan bepalen wanneer iemand te ver gaat of niet. Tenslotte is hij de opperbokker en volgens mij altijd reeel en eerlijk.

'Paint' it 'Black'

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 09:47

Fasel schreef:
En ik denk dat Bart heel goed kan bepalen wanneer iemand te ver gaat of niet. Tenslotte is hij de opperbokker en volgens mij altijd reeel en eerlijk.


helemaal mee eens!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 09:47

Zoveel kan Steef niet fout gedaan hebben de laatste tijd want hij is er bijna nooit meer en plaatst ook bijna geen berichten meer. Wat logisch is aangezien iedereen toch veel te snel op de kast is hier.

Kan je ook gebanned worden door je leugens? Dan weet ik nog wel iemand voor je. Ik vind het niet vreemd dat degene waar het over ging de waarheid te horen krijgt, daar maakt ze het toch zelf naar met haar uitspraken waarin ze zichzelf gigantisch tegenspreekt. Lips are sealed

28-09-2007
Nothing compares too you...

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 10:30

Fasel schreef:
En ik denk dat Bart heel goed kan bepalen wanneer iemand te ver gaat of niet. Tenslotte is hij de opperbokker en volgens mij altijd reeel en eerlijk.


Ja en ik denk dat je daar helemaal gelijk hebt .

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:38

Sjuimpje"]
[quote="BartVB schreef:
Dat weet jij, wat weet ik en dat weet Steef.

Weet ik ook niet? Nerd

Er zijn een aantal mensen die alleen maar posten wanneer ze wat te hakken hebben, percentage gewijs valt het gehak van Steef reuze mee en toch wordt hij het hardste aangepakt.
Tja, wie kaatst kan de bal verwachten, en ook; waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.
Naar mijn mening mag er best gebanned worden, maar ban dan ook de aanstichter(s).
[/quote]

Ik gok dat de 'aanstichter' ook wel een waarschuwing heeft gehad, maar bij Steef was het kennelijk de zoveelste, dus ik snap het opzich wel. Al vind ik het wel jammer dat hij een ban heeft hoor, hij had idd ook wel wat toe te voegen, maar de ban is gelukkig niet permanent, dat in tegenstelling tot sommige andere bans, ik hoop dat Bart zich daar ook nog eens over bedenkt.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:46

Je krijgt heus niet zomaar een ban. Als je je normaal gedraagt is er niks aan de hand, ik heb ook nog nooit een waarschuwing gehad terwijl ik soms ook wel dingen zeg die eigenlijk niet kunnen, alleen me avator is weggehaalt een keer *LOL* ) Dus Steef zal heus wel wat gezegt hebben dat er niet mee door kan. kan iemand trouwens de link van dat topic geven? Haha!
Met zoveel waarschuwingen vind ik het echt eigen schuld.

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:15

hihi ja ik wil ook wel graag de link want ben erg nieuwschierig...
vind trouwens wel dat steef wel vaak gelijk heeft

ONDERSCHRIFTLOOS

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:18

misser. sorry!

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:41

Zoek de laatste berichten van Steef en dan kan je zien hoe en wat.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:36

Die heb ik gezien, hij is nogal recht voor zn raap... Maar wat hij zei over kampers vind ik echt not done Lips are sealed

... And we like all the fluffy animals.


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:39

steef, je mag wel onder mijn account inloggen, mits je je kan gedragen Haha!

Amor Vincit Omnia

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:40

Dat kan alleen als hij geen IPban heeft.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:42

Nou sommigen krijgen hier ook een IP ban na 1 bericht zonder waarschuwing Lips are sealed

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:45

Fasel schreef:
En ik denk dat Bart heel goed kan bepalen wanneer iemand te ver gaat of niet. Tenslotte is hij de opperbokker en volgens mij altijd reeel en eerlijk.


Ook een opperbokker kan zich laten leiden door zijn stemming van het moment. maw, als hij een slecht humeur heeft zal hij ws minder toelaten dan wanneer hij net de staatsloterij gewonnen heeft. een opperbokker is ook maar een mens.

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:49

Ik heb gemist wat hij allemaal gezegt, heeft, ga het nu opzoeken
Maar ik merk wel dat Steef van Bart ook niks verkeerd mag zeggen of het is fouteboel, terwijl andere, zal geen namen noemen, zelf heel vaak te ver gaan, maar nog steeds online kunnen

Wan idd Bart is ook maar een mens en heeft een zwak voor zielige jammerende kwijl bokker

(ohoh wat doen mijn vingers nu weer)

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:55

ik kan me wel in de situatie van bart verplaatsen, maar hij kan het zichzelf veel makkelijker maken. zie andere topic.

Amor Vincit Omnia

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 16:57



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers