Waar opgeven voor keuring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Waar opgeven voor keuring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 11:04

Ik wordt hier stapel mesjokke van en zou het liefst nog zeggen:
"Tabée keuring!" Doei, doei

Ik wil graag naar de fokdag in Nijkerk op 5 augustus, ik heb het KWPN al gebeld, daar werd ik conintue doorverbonden en aan het eind van dat rijtje kwamen ze tot de conclusie dat het in de nieuwste IDS zou komen te staan.
Die heb ik dus van voor naar en achter en weer terug doorgebladerd en ik zie het nergens staan, overigens heeft nog iemand anders het ook voor mij geprobeerd te vinden en die zag het gelukkig ook niet!

Waar moet ik nu zijn? Verward


astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:09

probeer het eens bij de afdeling waar nijkerk onder valt.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:10


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:53

De fokdag in Nijkerk is geen officiele keuring van het KWPN, weet je dat al Sjuim? Ik ben er ook geweest met Voice, maar de gegevens ervan, gaan niet naar het stamboek toe. *baal, ik weet dus totaal niets qua punten en commentaar*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:07

Hoe weet je nou wat een FSP hengst is?
Dat zat ik me nou af te vragen.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:45

In IDS van 18 juli stond dat je je voor de FPS veulenkeuringen van 21 en 22 julie schriftelijk kon opgeven met een kopiebewijs van de moeder en dan kreeg je een paar dagen voor de keuring bericht en de startlijst per post.
Ha ha hoezo een goede organisatie. Maar Sjuim wat zegt de hengstenhouder?????

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 21:21

_inge_ schreef:
Hoe weet je nou wat een FSP hengst is?
Dat zat ik me nou af te vragen.


achterop het papier van je paard staat of hij deel kan nemen aan fsp keuringen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 11:40

Verwarring alom!
Ik heb het nr wat Marije heeft gepost gebeld, hier zeggen ze dat je je voor 28 juni had moeten opgeven, best apart voor zo'n late keuring?
Verder begreep ik van die mevrouw dat je daar vandaan id niet kan worden aangewezen voor Ermelo. Dan is voor mij de sjeu er wel een beetje af :/
Ik kreeg van haar een nr van de organisatoren zelf alleen wordt daar niet opgenomen (meerdere malen gebeld).

Ik heb daarna Lauw van Vliet even gebeld, die zei: "Wat een onzin, ze kunnen vanuit Nijkerk wèl worden aangewezen voor Ermelo, ik moet er zelf ook nog een paar opgeven... Bel de bond van hengstenhouders maar!"
Okidoki, die heb ik nu 3 keer geprobeerd en ook daar wordt niet opgenomen. Ik probeer het nu nog een paar keer en als er om 3 uur nog niemand zit heb ik hier nog het nr van de voorzitter van de Bond liggen, dan ga ik die bellen.

Wat een gedoe zeg Haha! En zometeen ga ik wel naar die keuring en laat hij zich heel niet zien *LOL*

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 12:11

IK heb even op de site van de www.bvhh.nl gekeken, maar daar staan de FSP hengsten bijgehouden tot 2001 en van keuringen voor dit jaar al helemaal niets
Lijkt niet echt op een zo grote organisatie Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 bezoekers