Gaan er bokkers volgend jaar studeren in Utrecht?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Gaan er bokkers volgend jaar studeren in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 23:03

En gaan jullie ook meedoen met de UIT? Ik ben nl mentor! Dus als je het eng vindt om alleen in de mooiste stad van het land te lopen, mag je wel in mijn groepje hoor! Haha!
En van die mensen die dat gaan doen (als ze er zijn..) zijn er plannen om lid te worden van een studentenvereniging of sportvereniging?
Ik heb denk ik wel interessante tips en verhalen over een aantal verenigingen Haha! (inside information... Cool )

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 23:59

Dorée schreef:
En gaan jullie ook meedoen met de UIT?


Ik ga (terug) naar de HvU, dus misschien bedoel je dat niet. Ik beken dat ik niet meega op Intro (die is op Papendal, blijkbaar) omdat ik me lichamelijk niet echt opgewassen voel tegen weinig slaap + veel mensen om me heen + sportieve activiteiten. Hoe slap en onsociaal van me... Nou ja.. Scheve mond


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 10:03

De UIT is de Utrechtse Introductie Tijd, dus gewoon een introductieweek over de stad, de universiteit en hogeschool, de verenigingen etc.
Maar als jij teruggaat dan ken je alles al en is dat dus niet nodig. Je moet je trouwens ook al hebben ingeschreven geloof ik.....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Arlette1991, Birgit__, Duhelo, fjordwijk, GrapeshotBot, hagelslag, Laura_1986, ManonGrr, MDWStables, MyChoice, nienmoon, Pien63, Rupser, s1993, Selina, sorayamagic2, Summerfly, Thrive, tinker_sally, wiifke en 52 bezoekers