Paardensportgala te Wassenaar!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vinessa

Berichten: 497
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Rijnwoude

Paardensportgala te Wassenaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 10:41

Jaja, gister was het dan zover! Het paardensportgala te Wassenaar. Dit was georganiseerd om geld op te halen voor het goede doel (de ziekte van Duchenne)

Ik had afgesproken met Daphne (Sherwood) om haar te komen helpen. ZIj moest immers 4,5 uur rijden om er te komen, en ik een klein kwartiertje. Ik was die dag dus haar "groom" Haha!

Ik kom daar dus gistermiddag aan, had het vrij snel gevonden en om de vrachtwagen van Daphne kan je niet heen, die megagrote Shire op de zijkant van de vrachtwagen valt wel op! Knipoog

Dus nadat ik Daphne gevonden had (m.b.v. der pa) gingen we ff naar Max toe. Zij gaf daar nl. een demonstratie met Max, een kur op muziek.
Dus ik loop daar, tralala, wordt ik gelijk aangesproken, jij bent zeker Suus. Ehhhhh, ja. Is gewoon half Bokt aanwezig (in grote zin dan Tong uitsteken )

Dus na ontdekt te hebben dat Chilopoda, Greggie en Stellalover er ook waren, was ik helemaal blij. OK dan!

Er werden prachtige shows weggegeven. Kuren op muziek, de bereden politie, prachtige Tinkers (en wat konden die veel, megagoede vrijheidsdressuur ) Ook was er veel bewondering voor een meisje met een dwarsleasie die dankzij de hulp van een paar moedige mensen de moed weer had gevonden om paard te kunnen rijden. Geweldig hoe knap, iedereen was er stil van Schijnheilig

Na veel verschuiving in het programma, was om 23.00 s'avonds Daphne eindelijk aan de beurt met Max. Ik had een mooi plekje uitverkozen bij Stellalover en Greggie, om foto's te kunnen nemen. Maar omdat het veel later is geworden dan de bedoeling was, was het al stikkedonker, en de foto's zijn allemaal mislukt.

Na de demo ging ik Max nog even uitstappen voor Daphne (waar een "groom" toch al niet goed voor is Tong uitsteken ) want Max moest wel droog zijn om dat hele stuk weer naar huis terug te moeten rijden (met de vrachtwagen uiteraard Knipoog )

Straks kan ik Max weer knuffelen Lovers , want over een paar uurtjes ga ik ri. Nordhorn voor een weekje vakantie! Ik heb super veel zin. Een mega-foto reportage volgt nog Cheese!

Nou vroeg ik me dus af, zijn er nou nog meer bokkers naar deze show geweest???? Verward

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:58

Jaaaaaaaa! Ikke, maar dat wist je al!
Het was echt super mooi. Ik vond ook de clinic van de fam Bartels erg leuk. En die vrouw met die dwarsleasie was idd erg indrukwekkend. Door elke dag te rijden begon ze nu weer gevoel te krijgen in een van haar benen. Echt super!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 00:15

Ik was gisteren nog te moe om te komen kijken. Ik had graag de pas de deux van Jeffrey Heistek en Angela v/d Waall gezien (had ik gemaakt). Ik had iig vandaag (was er nu wel om mijn kürgangers te supporteren) gehoord dat het erg leuk was.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 09:22

Erna (zo heet ze toch?) die met die dwarsleasie was enorm indrukwekkend. Als je haar zou zien rijden in een bak dan zou je het echt niet denken dat ze niet kan lopen.

Het is natuurlijk een compleet doorgetraind paard, maar omdat ze haar hele onderlichaam niet kan bewegen kan ze het paard ook niet hinderen. Haar hele onderlichaam en bekken gaan gewoon mee met de bewegingen en wat blijkt... dan ligt je onderbeen op zijn plaats, dan beweegt je bekken heerlijk ritmisch mee en het lijkt wel of ze drijft want je ziet haar benen met de buik van het paard meegaan.
Echt super.. heel veel respect voor haar doorzettingsvermogen. Geloof dat ik dat nog wel het mooiste van de hele avond vond!