Tyrza clinic Middenbeemster!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Tyrza clinic Middenbeemster!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 15:46

Vandaag was de grote dag, Tyrza clinic in de MB. We hoeven ons niet zo druk te maken over reistijden en zo, want binnen 5 minuten staan we op de plaats van bestemming Haha! Voor Nic wel zo prettig want ondanks de regendruppels die vallen blijft het erg warm.

We kwamen als eerste aan en hebben alles even goed kunnen bekijken. Zag er netjes uit, bodem gesproeid (ja, ook binnen!) stoeltjes stonden klaar en de barman was ook aanwezig *LOL*

Netjes om 10.00 uur begonnen. Ik zal niet in details treden over onze rijkunsten, daar zullen deze week de foto´s wel wat meer over laten zien, maar ik vond het een geslaagde clinic.

Tyrza geeft op een hele prettige manier aanwijzigingen, was goed te verstaan door de microfoon, geeft genoeg aandacht aan alle ruiters en speelt goed in op de specifieke punten per paard. Het was geen bla bla bla verhaal waarvan je er meer hebt. Heel erg fijn.

Ik reed met Cloris en Claudia. We hebben elkaar niet omver gereden of zo. Goed he! (en dat terwijl ik niet zo´n stuurmonster ben omdat ik bijna altijd alleen in de bak rijdt en dus nog wel eens vergeet om me heen te kijken Bloos )

Ons probleempje was het aanspringen in galop. Tyrza heeft me een aantal handvaten aangereikt waar ik zeker thuis weer verder mee kan. Ondanks dat ik natuurlijk 1x in de priveles heb van iemand anders was het fijn om ook eens een ander naar ons te laten kijken en haar visie erop los te laten OK dan!

Ik heb net de videofilm even terug gekeken en moet zeggen dat ik best trots op ons ben We zitten op de goede weg. Tyrza bedankt voor de leerzame les en wie weet tot ziens OK dan!

Ik ben benieuwd hoe de anderen het hebben ervaren. Ik ben niet heel erg lang meer gebleven om de rest te kunnen kijken omdat het best heel erg warm was.

Foto´s volgen uiteraard z.s.m Cheese!

Op zoek naar de zon!!!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 15:57

Leuk!!! klinkt erg goed! ik kon er helaas niet bij wezen... en mochten er nog mensen op hun paard zitten, ik sympathiseer met ze...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 16:06

Jaa ik vond het echt reuze gaaf, heb zalig gereden en idd geen botsingen gehad Cool
Wel nog even een startprobleem gehad....singel vergeten Bloos Maar gelukkig was dat heel snel verholpen en werd er gelijk 1 gehaald voor ons OK dan! (waarvoor nogmaals mijn dank) zodat ook wij om 10.00 uur konden beginnen.
Heb zeker goede tips gehad waar ik echt wat mee kan, aandacht per ruiter was ook heel goed vond ik, kortom een hele fijne les bedankt Tyrza!
Ben alleen vergeten het andere formulier in te vullen geloof ik....

De fotos zijn wat wazig geworden maar er zitten er wel een paar leuke tussen die ik zsm zal plaatsen.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 16:17

Klinkt goed zeg!
Ben erg benieuwd naar de foto's!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 17:31

Later was het wel erg warm geworden (zelfs om te kijken) Haha!

Wel een gezellig dagje gehad met Barbera en Nuv Schijnheilig .

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 17:37

hallo ik heet BarbAra hoor >:(<

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 17:42

Barb schreef:
hallo ik heet BarbAra hoor >:(<


Weet ik heus wel Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 18:47

Saluut en ik kwamen bij de een na laatste groep nog even binnenwaaien, we waren in de buurt dus wilden wel even kijken. Helaas heb ik van de een na laatste groep alleen het uitstappen gezien. En van de volgende groep een paar drafpasjes.Toen zijn we naar Bloemendaal vertrokken voor een lekker glas Martini!!

Vond de pony van Sal???? echt ontzettend leuk. Een aanrader voor iemand die een leuke pony voor zijn dochter wil!!!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 18:55

Nou moe Pipo ik heb je niet gezien hoor
Saluut trouwens ook niet, maar ja ik weet ook niet hoe
jullie eruit zien Clown

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 18:57

ik was diegene met die cremekleurige broek aan, en het witte shirtje. Donkerbruin haar.

Saluut was degene met het witte shirtje en de roze witte broek. We waren er niet lang...........

Ik zei nog hoi tegen iedereen, maar de reactie was zo lauw,dat ik zoiets had van........laat maar.

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 19:05

Ik vond het erg gezellig, we hebben weer wat geleerd..
Wel heb ik het onwijs warm gekregen, m'n hele rijbroek onder m'n laarzen was zeiknat, en stinken.... Haha! Haha!

Ehmja??

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:05

Pipo, ik heb jou ook niet gezien hoor? Verward

Ik vond het een leuke dag, Tyrza geeft heel fijn les, het sloot ook nog eens goed aan bij mijn eigen juf. Helaas ging Razin niet zo heel fijn, ze was superhengstig en daardoor heel afgeleid en ik kreeg haar niet bij elkaar enzo...

Barb, nog bedankt voor het heerlijke roombroodje!! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:10

Ik vond het ook een leerzame clinic. Heb lekker gereden, en wat fijne tips gehad. Ondanks de warmte (wij reden nog binnen pff) echt de moeite waard om een uur op mijn paard te zitten.
Ook mijn stalgenoot heeft fijn gereden, en vond het voor herhaling vatbaar.
Tyrza bedankt!
(en rijders van de eerste groep: sorry voor mijn hond die zich samen met een andere hond begon te misdragen naast de bak Vriendjes zijn? )

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:11

Jura schreef:
Pipo, ik heb jou ook niet gezien hoor? Verward

Ik vond het een leuke dag, Tyrza geeft heel fijn les, het sloot ook nog eens goed aan bij mijn eigen juf. Helaas ging Razin niet zo heel fijn, ze was superhengstig en daardoor heel afgeleid en ik kreeg haar niet bij elkaar enzo...

Barb, nog bedankt voor het heerlijke roombroodje!! Lachen


Ik jou wel, je zat nog op je paard. En toen kwamen wij aan, vrij snel zijn we weer gegaan.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:04

Von schreef:
(en rijders van de eerste groep: sorry voor mijn hond die zich samen met een andere hond begon te misdragen naast de bak Vriendjes zijn? )


Haha! Piropo moest even kijken wat daar nu gebeurde *LOL* hij vond het een erg intressant hoekje..

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:33

Jura schreef:
Barb, nog bedankt voor het heerlijke roombroodje!! Lachen


niks te danken, hoop dat je hem lekker vond Vingers aflikken *LOL*

Pipo ik heb jullie ook niet gezien, waarschijnlijk stond ik op dat moment
mijn paard te laden want die heeft de hele tijd naast de buitenbak staan
grazen en die hele tijd heb ik niemand gezien, of ik moet nodig een bril hebben Nerd

Ik heb een erg leuke dag gehad, Tyrza bedankt!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:39

Barb"]
[quote="Jura schreef:
Barb, nog bedankt voor het heerlijke roombroodje!! Lachen


niks te danken, hoop dat je hem lekker vond Vingers aflikken *LOL*

Pipo ik heb jullie ook niet gezien, waarschijnlijk stond ik op dat moment
mijn paard te laden want die heeft de hele tijd naast de buitenbak staan
grazen en die hele tijd heb ik niemand gezien, of ik moet nodig een bril hebben Nerd

Ik heb een erg leuke dag gehad, Tyrza bedankt!!
[/quote]

Roombroodjes? en waarom heb ik die niet gezien Huilen

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:45

jij zat op dat moment op je paard en ik heb de doos maar even op
de bakrand gezet.................waarschijnlijk staan ze er nu nog Bloos
was ze even vergeten Clown

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 23:10

Barb schreef:
jij zat op dat moment op je paard en ik heb de doos maar even op
de bakrand gezet.................waarschijnlijk staan ze er nu nog Bloos
was ze even vergeten Clown


Leuk hoooooor... en ik had zo'n trek Haha!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 00:27

Ik ben ook geweest en heb het tweede en derde uur gezien.Het zou heel makkelijk zijn geweest als iedereen een naambordje op gehad had.Nu was het raden en gissen wie wie nou eigenlijk was.


spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 00:41

Nuv schreef:
Ik vond het erg gezellig, we hebben weer wat geleerd..
Wel heb ik het onwijs warm gekregen, m'n hele rijbroek onder m'n laarzen was zeiknat, en stinken.... Haha! Haha!



Ik dacht al wat stinkt het in de auto .

Ik heb geen roze broek gezien. Bloos

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 09:36

Ik heb na de clinic Nic eerst gedoucht en in de wei gezet. Toen ik terug kwam was het groepje waar Barb in rijdt bezig.

Barb, complimenten trouwens voor jou en Jaike!! Onwijs leuke combi en ze loopt lekker zeg!! OK dan!

Maar ik vroeg me af wie er nog meer mee reed in dat uurtje? Was jij dat Von?? En wie nog meer? (dan kan ik mijn plaatje weer even compleet krijgen Haha! )

Het was idd erg warm, ben blij dat we als eerste mochten komen!!

Op zoek naar de zon!!!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 10:07

Dimple schreef:
Maar ik vroeg me af wie er nog meer mee reed in dat uurtje? Was jij dat Von?? En wie nog meer? (dan kan ik mijn plaatje weer even compleet krijgen Haha! )


Met die zwarte dat was ik inderdaad.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 10:11

Dimple schreef:
Barb, complimenten trouwens voor jou en Jaike!! Onwijs leuke combi en ze loopt lekker zeg!! OK dan!


Bloos dank je wel voor de complimentjes Haha! Jaike had erge haast gisteren en dat in die warmte, pffff Haha!

helaas waren we niet op tijd om nog wat leuks van de eerste groep te zien, heb heel vluchtig wat van jou gezien Dimple maar ik kwam er pas
's middags achter dat jij in de eerste groep 's ochtends had gereden Bloos

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 10:17

Ik heb heerlijk gereden hoor. Pav was in het begin erg gespannen, maar kwam later goed aan het werk.

O ja, de roombroodjes. Pav was reuze geïnteresseerd in die van Jura Haha!

Bel straks ff terug mam, ik sta net de cake af te gieten - Loesje
** M2 +4 **


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 45 bezoekers