Je eerste werkdag ENG!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Je eerste werkdag ENG!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 10:01

Ik moet over een uurtje voor de eerste keer naar mijn werk. ECHT ENG BAH BAH

Ik ben wat dat soort dingen betreft best wel verlegen. Ik begin vandaag voor het eerst bij de efteling, en dan meteen ook zo'n groot bedrijf heb echt helemaal die kriebels in mijn buik Tong uitsteken

Ik red het vast allemaal wel, maar toch... eng eng eng eng eng eng

Hebben jullie daar ook last van (gehad)????

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 10:43

Yep, ik werk op een camping, de eerste dag is toch altijd een beetje spannend, maar je went vast heel snel hoor Lachen

Ilse1979

Berichten: 499
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Delfzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 11:18

Eerste dag is altijd heeeel spannend!
Maar hou in je gedachten: het is maar 1 dag
Ben benieuwd hoe je dag afgelopen is, dus verwacht strakjes wel verslag natuurlijk Knipoog

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 17:31

Ik ken iemand die bij de efteling werkt. Lachen Maar toen de 1e keer dat ik naar m'n werk ging, vond ik toch wel een beetje spannend.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 17:57

Bij mij scheelde het dat een vriend van mij er ook al werkte Lachen Maar ik werk nu op kantoor bij de Amicon. En er zit een groepje van zo'n 5 mensen gemiddeld, dus dat went wel snel Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:44

alle eerste keren zijn eng, maar je komt er wel doorheen Lachen

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:47

en hoe is het gegaan?

Litalano
Berichten: 10
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:04

Ik had een tijdje geleden eerste werkdag bij de gemeente, kwam ik aan als een klein grijs muisje tussen die volwassenen (werd ik ook aangesproken: meisje, loop je stage? die kleintjes die een paspoortje kwamen halen wel allemaal netjes 'ja mevrouw Haha!)
Was allemaal goed gegeaan.. ik heb donderdag mn eerste werkdag bij de v&d, weer heel wat anders! achter de kassa, ben bang dat ik teveel of te weinig geld terug geef.. Schijnheilig

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 22:03

nou zeg het viel me reuze mee. Ik moest eerst mijn personeelspas gaan halen, en daarna kon ik naar de likkebeard, daar zou ik bij de buitenverkoop staan (is naast de python) dus ik had geen flauw idee, ben gewoon maar naar de likkebeard gelopen en heb aan iemand gevraagd wat ik moest doen, die bracht me naar het kantoor, het kantoor gaf me af en iemand die me liet zien hoe ik in moest klokken, die gaf me weer af aan iemand die liet zien waar ik mijn spullen kwijt kon, die gaf me weer door aan iemand die tegelijk met mij in die buitenverkoop stond. PHIEW dar stond ik dan, heel makkelijk, ik hoefde alleen maar bonnetjes van mensen aan te nemen, dan kijken wat ze besteld hadden, en vervolgens uitdelen maar (gewoon friet en frikandellen etc.) mijn collega's waren heel gezellig... alleen rond etenstijd werd het wel erg druk, dat was echt haasten geblazen. En dan heb je van die mensen die iets van 20 frikandellen en 13 friet of zo bestellen, en dan verwachten ze zeker dat dat alles maar klaar ligt, nee dan moet je even wachten hoor, maar goed mijn grootste smile opgezet en me eruit geluld Tong uitsteken

hoe dan ook het viel me heeeeeeeeeel erg mee.

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:09

ik heb morgen mn eerste werkdag... Bij een telemarketing bedrijf, en ik moet nu eigenlijk een beetje mn script uit mn hoofd leren Haha! Gelukkig hoef ik pas om 1 uur te beginnen, maar ik moet wel tot 21 uur! hopen dat ik nog aan een beetje slaap toe kom Scheve mond me nervous

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 22:11

Moet je woensdag werken??? Haha! Ik ga woensdag nl naar de efteling:D

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 22:16

JAAA dan moet ik werken.. ik heb je een pb gestuurd Tong uitsteken

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 12:39

Cool zeg Haha!
Ik ga morgen naar de Efteling

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 15:37

hee sunshine morgen moet ik ook werken Haha!