Dagje Schoorl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Dagje Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 20:36

Ondanks dat ik laat was met mijn coupons insturen, kon ik er toch nog bij met Or. We moesten om ongeveer half 3 en 3 uur, op het heetst van de dag dus!

AMSAMSAMS en orri gingen mee, we waren ruim op tijd en konden dus rustig aan doen. Ik had bedacht om kort los te rijden, dit werd wel erg kort, iets van 10 minuutjes. Haha!
Nadat ik bijna iedereen overhoop had gereden Knipoog, moest ik snel de ring in. Weer zonder hekjes. Frusty

Or ging best lekker en ik was zomaar tevreden! Haha!
Ook in de tweede proef ging hij goed, alleen op het laatst viel hij een beetje terug.

Na de proeven waren we zo uitgelaten dat we nog een vreugdesprongetje maakten! Knipoog Haha!
Orri heeft natuurlijk alles vastgelegd, dus foto's volgen! Cheese!
Ook Eyes was aanwezig samen met Jasmijn, en heeft weer regisseur gespeeld, stills volgen dus ook nog.

De prijsuitreiking was pas om half 7, AMSAMSAMS kon niet mee want die was met blessure afgedropen naar huis (of ziekenhuis). Or had namelijk tijden het indraaien van de kalkoenen op haar grote teen gestaan. Ziek

Ik werd in beide proeven opgeroepen om naar voren te komen, en ben van de 26 deelnemers in de M1, 2e en 3e geworden, en heb 140 euro gewonnen!! Geld, geld! Haha!
We hadden 168 en 167 punten, bijna 4 winstpunten maar helaas... Knipoog

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:39

Gefeliciteerd!! Dat zijn pas punten! Weet je toevallig wie er eerste is geworden?

Ehmja??

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:41

gefecliteerd! ff offtopic zijn nou die auto''s die aan de zijkanten staan ook te winnen?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 20:42

Dank je!

In de eerste proef Linda Wijnker (had ik al verwacht) en de tweede proef ene mevr. Hollander geloof ik. De uitslagen komen denk ik wel op de site?

Die auto's kon je voor een dagje winnen! Eentje is gewonnen door A. Hulshof in de kur. Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:47

Die auto's gaan na het concours weer lekker naar hun eigen stekkie hoor bonney *LOL*

Ik heb bijna geen bokkers gezien vandaag, was vooral 's middags erg druk bezig en we zijn tussendoor nog even een paard naar huis wezen brengen.
Wilde nog even naar de kür lopen om bokkers te zoeken, maar ik wilde het halfbroertje van mijn merrie ook zien springen en daarna moesten er nog een paar paarden klaar voor het ZZ...en toen was iedereen allang weer gevlogen Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:05

Jura schreef:
Dank je!

In de eerste proef Linda Wijnker (had ik al verwacht) en de tweede proef ene mevr. Hollander geloof ik. De uitslagen komen denk ik wel op de site?


Hey mijn instructrice!! Haha!

Wat een super punten met Orri!! Jeetje!!
Jammer dat je vorige week niet zulke punten had Scheve mond
Ben heel benieuwd naar de foto's!!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:14

oh wat goed zeg,was wel bij uitreiking maar heb je helemaal niet opgemerkt,wat vreemd,ik had knal roze truitje aan heb je mij wel gezien?
Ja werden flinke punten uitgedeeld he,snapte ook niks van mijn punten 2e proef die ging echt super,nou iig gefeliciteerd.
Hoeveel moet je er nu nog?

Z1+4

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:16

gomir schreef:
Ik heb bijna geen bokkers gezien vandaag, was vooral 's middags erg druk bezig en we zijn tussendoor nog even een paard naar huis wezen brengen.


Ik heb je gezien Gomir. Alleen wat je al zegt was je erg druk.. en voordat ik wat kon zeggen was je alweer weg Scheve mond

Gefeliciteerd met je prijzen !!
Paulanda was geloof ik 5 de in de m1 middag proef..

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:20

Goede punten joh, jeetje!!
En ook lekker gecasht Haha!
Volgende keer trouwens aan Orri vragen of hij voorzichtiger met zijn team wil omspringen? Schijnheilig Lijkt me niet bepaald fijn een kalkoen op je voet Bloos

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:23

dat hoor ik van meer mensen MirandaB...Er hebben er nog een paar een poging gedaan om een gesprek te beginnen, maar als ze zich dan omdraaiden was ik alweer verdwenen Knipoog
(vind het wel lekker hoor als ik wat te doen heb Haha! )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:42

Gefeliciteerd Jura + Orri, super resultaat zeg, niet alleen in punten maar ook in plaatsing. Dus zeker niet te snel gepromoveerd lijkt me. Gaat lekker zo *LOL* . Ben benieuwd hoe het de andere bokkers vergaan is.

Ik was er vandaag niet helaas, hoewel met dat warme weer had ik ook niet zo veel puf, heb lekker een paar uurtjes geslapen vanmiddag Dromen Haha! . Ik had ook heel graag de kur gezien, misschien heeft Eyes nog wel een paar kuren op video gezet wellicht (Paso Doble bijvoorbeeld ). Nahmax heeft het zonder mij ook wel goed gedaan (192 en 187 pnt in de Z1), volgens mij gaan Simone en Max in een recordtempo door de Z heen, eind mei zijn ze voor het eerst gestart en nu hebben ze al 8 winstpunten.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:44

Gaat lekker met max astrid *LOL*

Ik heb volgens mij alleen michor, fitzroy, barnels en tiamo gezien Haha! Barnels en tiamo wel een keer of tien, heb ik toch nog veel bokkers gezien Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:12

gomir schreef:
Die auto's gaan na het concours weer lekker naar hun eigen stekkie hoor bonney *LOL*



haha ik dacht al.. dan kan je wel hele mooie prijzen winnen!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 23:09

paulanda schreef:
oh wat goed zeg,was wel bij uitreiking maar heb je helemaal niet opgemerkt,wat vreemd,ik had knal roze truitje aan heb je mij wel gezien?



Half zittend leunend tegen de tent???
We stonden met zijn 4-en.. ik iig geheel in het zwart, Jura, witte rijbroek ruitjes sokken en jodphurs en blauw truitje.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 23:44

paulanda schreef:
oh wat goed zeg,was wel bij uitreiking maar heb je helemaal niet opgemerkt,wat vreemd,ik had knal roze truitje aan heb je mij wel gezien?
Ja werden flinke punten uitgedeeld he,snapte ook niks van mijn punten 2e proef die ging echt super,nou iig gefeliciteerd.
Hoeveel moet je er nu nog?


Ik heb jou ook niet gezien denk ik... Ik stond met Eyes, Jasmijn en orri.

Or heeft er nu 5 in 3 wedstrijden, nog 5 te gaan dus!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 06:21

Plaats je ook de stills dat je met zo'n zelfvoldaan bekkie Cool >;) bij de prijsuitreiking wegloopt???? (incl. goedgevulde enveloppen)??

Trouwens... ik denk dat de volgende smily wel zeeeeer van toepassing is op jou he?? Geld, geld! Geld, geld! Cool

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 06:32

RING 7 M1- naam ruiter paard vader vereniging

168 L. Wijnker Rhapsody H Julio Mariner RJV Nibbic Hippic

168 M. klop Orinoco Flow .--------------- Spijkerboor

165 L. Hollander Rien Ne Va Plus Lagoheidor L.R.De Duinridders

etc. etc.

Je had een gelijk puntenaantal met Linda Wijnker. OK dan!

Uitslagen staan op duinridders.nl

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 08:36

hmm nee heb jullie ook niet gezien,wij stonden gewoon met zijn drien in de buurt van de tent.
Ga je ook mee doen met midden beemster 2 augustus?

Z1+4

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 08:49

Eyes schreef:
naam ruiter paard vader vereniging

168 M. klop Orinoco Flow .--------------- Spijkerboor


Op de puntjes ------------- hoort uiteraard Havidoff te staan Haha!

Paulanda; Nou jammer! volgende keer boktbuttons dragen Knipoog of een sjaaltje in een kleur voorafgesproken *LOL*

Middenbeemster lag geloof ik in het 'eens zien of ze nog niet vol zijn' planning Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 17:21

gefeliciteerd, wat ontzettend goed, jammer van het ene wp-tje minder zeg! Maar lekker prijzengeld!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:38

he gefeliciteerd allemaal! vandaga was pony's, deed zelf niet mee, maar mijn vorige pony, C van inmiddels 22 had gewonnen in het L springen, dek gewonnen en een 4e prijs in de B dressuur met 161 en 158!
dus vond het wel heel pittig!!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

haja
Berichten: 7
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 10:20

die fotos komen die op het internet en zo ja waar
-x-x-x- maaike

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 10:34

Nogmaals gefeliciteerd Jura, maar dat wist je al. Knipoog
Flauw dat ik je niet kon overhalen al je prijzengeld meteen op te maken bij de paardenwinkeltjes, maar jouw doel is ook veel beter. Lachen
Simone ook super met Max, had ik nog geen punten van gehoord. Top hoor!!!!!

Navragen is beter dan afvragen.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 12:01

Jasmijn schreef:
Nogmaals gefeliciteerd Jura, maar dat wist je al. Knipoog
Flauw dat ik je niet kon overhalen al je prijzengeld meteen op te maken bij de paardenwinkeltjes, maar jouw doel is ook veel beter. Lachen


Aha een verrassing voor mij???? Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 65 bezoekers