wie gaat er mee naar de Houding & Zit-cursus?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 23:25

Ik heb me ingeschreven voor de dagcursus van vrijdag 26 oktober en toen ik vorige week belde waren er nog een paar plaatsen vrij (misschien zit het nu vol, maar je kunt altijd bellen, wie weet). Het gaat om de cursus die Manon 2 ook heeft gevolgd, alleen heeft zij de 5-daagse gedaan - zie topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 1&forum=1.

Als je het telefoonnummer wilt hebben, stuur me dan ff een PB. Het is trouwens in Sint Oedenrode, ergens in de buurt van Veghel (Brabant dus).

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 23:46

Het lijkt me erg interessant. maar zoals ik Manon 2 al heb laten weten, het is vanuit de kop van Noord Holland voor mij toch te ver naar St. Oedenrode. Ik ga nog wel informeren bij iemand die Centered Riding doet als ik die info nog heb, we hebbe een compu crash gehad en ik ben helaas veel kwijt. Veel plezier en zal je er een verslag van maken?

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 23:54

Zal ik zeker doen! Ik moet ook nog bellen of ik mijn eigen zadel mag meenemen, dan heb ik optimaal resultaat natuurlijk. Heb er veel zin in! Met dank aan mijn paps & mams voor dit verjaardagskadootje... Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 07:50

Jammer, dan kan ik niet. Het is nl bij mij om de hoek. Ik wil wel een keer op een zaterdag daar gaan kijken, als ik tijd heb.

EllenR
Berichten: 79
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 08:55

Het lijkt me best leuk (en nuttig!) om deze cursus te doen. Maar moet met je eigen paard komen? Of is het op paarden van hun zelf?

En welke kosten zijn er eigenlijk aan verbonden?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 08:57

Ze hebben daar voldoende paarden. Ik weet dat je bij de 5-daagse cursus met je eigen paard mag komen, voor de dagcursus weet ik dat niet. En het kost 165 gulden voor een dag van 10 tot 18 uur.

BTW: cap is verplicht i.v.m. verzekering.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone
- but it takes a lifetime to forget someone.
</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-06 09:58 ]</font>

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 09:06

Ze zit helaas vol Huilen . Eersvolgende keer is 9 november en dan 15 december!
zijn er nog mensen die dan willen gaan?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 09:10

Hee, jammer Von! Was idd leuk geweest om samen te gaan. Ze werken in kleine groepjes zodat je optimale begeleiding hebt, dus ze zitten snel vol.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 09:33

Die cursus die je gaat volgen, is dat die met de hoefsmid/homeopaat en fysio? En zo ja, wie zijn dan die andere personen?
Lijkt me een complete cursus. Heeft Inge een internet site waar ze het een en ander heeft uitgelegd? Volgens welk systeem geeft zij les?

Hoop vragen dus.....

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 09:33

Ik zou op zich wel willen, ik vind het wel duur en ver weg, maar mijn zit is zeg maar belabberd.....als ik daardoor nou heel erg veel beter ga zitten Lachen
Wanneer ga jij Von? Ik wil wel mee!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 09:38

Ik denk dat ik 9 november ga. Ik ga vanmiddag even bellen (en kijken of ik vrij kan krijgen). Gezellig als er "bekenden" meegaan.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 09:40

Citaat:
Op 2001-09-06 10:33, schreef Eleonoor:
Die cursus die je gaat volgen, is dat die met de hoefsmid/homeopaat en fysio? En zo ja, wie zijn dan die andere personen?
Lijkt me een complete cursus. Heeft Inge een internet site waar ze het een en ander heeft uitgelegd? Volgens welk systeem geeft zij les?

Hoop vragen dus.....


Die homeopaat, hoefsmid en fysio zijn naar mijn weten alleen op de 5-daagse cursus aanwezig. In de bevestigingsbrief die ik deze week heb ontvangen, staat beschreven hoe de cursus er precies uit ziet. Ik zit nu op m'n werk en heb 'm niet bij de hand, maar ik zal het je vanavond of morgen laten weten! Er wordt in ieder geval zonder zadel gereden en ook is er 'les op de grond'.

Er wordt veel aandacht besteed aan het rijden op je zit en niet op je handen, iets waartoe ik nogal de neiging heb. Dat is de belangrijkste reden waarom ik deze cursusdag ga doen.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone
- but it takes a lifetime to forget someone.
</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-06 10:59 ]</font>


moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 10:17

Ik zou ook wel willen!!! Mijn zit is ook niet goed maar t is best ver weg en ik heb geen rijbewijs dus moet ik even mn paps lief aankijken.
Dus wie weet???

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 10:21

Sorry, dat ik de discussie eerder niet gevolgd heb. Maar wat voor cursussen geeft Inge dan? En hoe lang duurt de cursus waar jij nu naar toe gaat en hoeveel kost dat? Heb jij voor mij tel of adres waar ik die info anders kan aanvragen?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 10:23

Eleonoor, klik ff op de link die in mijn starttopic hierboven staat. De rest stuur ik je in een PB, ik vind het niet passend om Inges telefoonnummer hier op Bokt te zetten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-01 20:47

Op wat voor dag is het btw?
Ik ben nog denkende.....

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-01 21:56

Heb hier de brief voor me liggen.

De dag duurt van 9.30 tot 18 uur en begint met een theoretisch gedeelte van een uur. Dat gaat over het evenwicht van het paard, van de ruiter en het gezamenlijke evenwicht, ondersteund door oefeningen op een poef. Daarna ieder een half uur afzonderlijk zonder zadel zitles aan de longe. Vervolgens lunch. 's Middags herhaling van ochtendprogramma: weer theoretisch gedeelte, 'droogoefenen' en daarna op het paard, deze keer met zadel en hoofdstel.

Ben benieuwd! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 09:50

Ik wil heel graag, maar dan moet ik weer vrij nemen. Ik weet niet of dat zo'n superidee is, aangezien ik nog maar 3 dagen over heb voor de rest van 't jaar. Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, hanne2001 en 46 bezoekers