Mijn hammie is niet meer...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Mijn hammie is niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 13:06

Ik kwam gister na het douchen m'n kamer binnen, ligt m'n hamster midden in zijn kooitje Huilen Hij was net overleden... Huilen
Hij was nog helemaal warm en nog niet stijf. Hij had zelfs nog eten is zijn wangzakken zitten. Ik heb erg moeten huilen, het was zo'n lief beestje Verdrietig
Ik heb hem samen met mijn moeder gisteravond laat nog begraven in de achtertuin...
Ik ben zo verdrietig.Verdrietig Ik heb net z'n kooi staan schoonmaken, en moest weer bijna huilen. Hij is gelukkig aan ouderdom dood gegaan, en niet aan een ziekte...Verdrietig

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:54

aaahhhh wat sneu zeg! maar gelukkig is hij dan wel oud geworden en heeft hij vast een heel erg leuk leventje gehad!

Dag lieve mama...

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 15:40

ahhh de mijne 2 maanden geleden ofzo.. gelukkig ook de ouderdom maar ik moest ook huilen.. haha vond ik helemaal nie voor schut heb die hamster 2.5 jaar gehad dus

Ilse1979

Berichten: 499
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Delfzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 15:46

Och wat sneu voor je zeg!!
Altijd erg verdrietig als zoiets gebeurd, maar je hebt vast wel leuke herinneringen Ach gut

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 19:15

Eszelon4ever"]
ahhh de mijne 2 maanden geleden ofzo.. gelukkig ook de ouderdom maar ik moest ook huilen.. haha vond ik helemaal nie voor schut heb die hamster 2.5 jaar gehad dus
[/quote]
Die van mij is 2 jaar en 3 maanden geworden. Een mooie leeftijd dus voor een hamster.


[quote="Ilse1979 schreef:
Altijd erg verdrietig als zoiets gebeurd, maar je hebt vast wel leuke herinneringen Ach gut


Hij heeft een keer de dierenarts gebeten...

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 19:18

ah wat sneu voor je maar hij heeft vast een heel gelukkig leventje bij je gehad!! en zeker een mooie leeftijd bereikt en zo te zien flinke streken uitgehaald!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, anoushka, BranwenGC, MaanNaam, Mark0919 en 36 bezoekers