Stills (heel veel)Kür op muziek Schoorl. deel 1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Stills (heel veel)Kür op muziek Schoorl. deel 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 03:30

Afbeelding
Annemiek Hulshof met Playboy
Afbeelding

Afbeelding
Moniek van Dijk met Now I'm here
Afbeelding

Afbeelding
Anouk Hansen met Paso Doble
Afbeelding
en nogmaals
Afbeelding
en nogmaals
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 03:35

Leuke fotos, beetje onduidelijk alleen.

Welke klasse is dit?

Die paso doble lijkt een apart voorbeen te hebben, jammer dat hij erg naar voren duikt, en dat het achterbeen niet mee lijkt te komen.

Die playboy lijkt mij een heel mooi dier.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 03:59

Foto's zijn van de video 'geplukt', daarom zijn ze veel minder scherp dan een foto (had trouwens de sluitertijd ook niet aangepast).

Klasse Z2

Achterbeen van Paso komt goed mee hoor maar soms overdrijft het voorbeen nogal (heb zelfs foto's van het been boven horizontaal) en dan wordt het erg moeilijk om dat diagonaal te krijgen met het a.b.
Het is o.a. juist door de spectaculaire draf dat Paso in het WK-team voor Verden is opgenomen (scoort regelmatig 9-ens en zelfs 10-nen voor de draf). Aanvankelijk twijfelpunt was de galop die (zoals omschreven in de paardenkrant of zoiets, een tijdje terug) te 'gewoon' was. Daarom is de combinatie ook onder handen genomen door Bert Rutten waardoor de galop in 2 weken tijd enorm is verbeterd. Zodoende is afgelopen vrijdag de beslissing gevallen dat Paso in het WK-team is opgenomen.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 04:03

P.s,

Playboy is zeer zeker een fantastisch paard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 04:04

Wel heel knap dat ze meemag naar de Wk. Vanaf fotos is het altijd erg moeilijk te beoordelen, maar bij die laatste foto lijkt het gewoon alsof hij achter minder meekomt en ietwat naar voren duikt. Nu is het Z2 dus dan mag dat ook nog wel. Had eerst het idee dat ze bij het ZZGP reed.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 04:14

Is zondermeer waar (wat laatste foto betreft). Ik had hem ook geplaatst om te laten zien hoezeer de schouderpartij van elastiek was bij deze merrie. Af en toe zijn de beelden gewoon een beetje onwaarschijnlijk wat voorbeen betreft.

Wat het WK-team betreft was het idd een heel vreugdevol moment toen het team bekend werd gemaakt en Paso Doble erbij zat. Hoe de exacte samenstelling is weet ik niet meer (heb zoveel namen en personen de revue horen en zien passeren), ik weet alleen dat Anky ook is toegevoegd met een wildcart. Ze rijdt daar Paint it Black ( Tong uitsteken mijn favoriet).


Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 07:40

Eyes schreef:
Is zondermeer waar (wat laatste foto betreft). Ik had hem ook geplaatst om te laten zien hoezeer de schouderpartij van elastiek was bij deze merrie. Af en toe zijn de beelden gewoon een beetje onwaarschijnlijk wat voorbeen betreft.

Wat het WK-team betreft was het idd een heel vreugdevol moment toen het team bekend werd gemaakt en Paso Doble erbij zat. Hoe de exacte samenstelling is weet ik niet meer (heb zoveel namen en personen de revue horen en zien passeren), ik weet alleen dat Anky ook is toegevoegd met een wildcart. Ze rijdt daar Paint it Black ( Tong uitsteken mijn favoriet).


Paso Doble is zeker een heel gaaf paard. En inderdaad Anky rijdt ook in Verden met tevens ook mijn favoriet Painted black. Trouwens echt heel gave foto's!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 11:38

he leuke foto's, ja PD vind ik ook een leukerd, ze reed de indoor NH kamp bij ons op de club! echt ene leuk ding!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 23:23

Paso Doble is gaaf om in het echt te zien gaan... aanrader Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 07:22

Wat een kwaliteitsvolle paarden zeg!! Van zulke paarden kun je alleen maar dromen.... Vingers aflikken

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 09:42

Eyes schreef:
Achterbeen van Paso komt goed mee hoor maar soms overdrijft het voorbeen nogal (heb zelfs foto's van het been boven horizontaal) en dan wordt het erg moeilijk om dat diagonaal te krijgen met het a.b.




Het waren wel weer allemaal toppers die meereden, wát een paarden! Kwijl

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 11:08

Merilyn"]
[quote="Eyes schreef:
ik weet alleen dat Anky ook is toegevoegd met een wildcart. Ze rijdt daar Paint it Black ( Tong uitsteken mijn favoriet).


Paso Doble is zeker een heel gaaf paard. En inderdaad Anky rijdt ook in Verden met tevens ook mijn favoriet Painted black. Trouwens echt heel gave foto's!
[/quote]

Arggg wat een Nederlands(Engels)
Wildcart is wildcard natuurlijk.

En bedankt Merilyn voor de juiste weergave Pain it black = Painted black Haha! Party!!

bloempjuh
Berichten: 68
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:44

wow!!! ziet er echt mooi uit!!! OK dan! Haha! Wow!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 12:35

wooow die eerste vind ik echt gaaf!!! jah idd het lijkt net of paso doblo zijn achterbenen niet goed meeneemt

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 14:18

leuke foto's hoor.. zeker uit een film geknipt..

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 09:13

hoi.
heb je les van annemaiek hulshof of niet?
ik ging ff de foto's kijken maar ik heb les gehad van haar. ze kan echt super mooi rijden. ze heeft ook een x een clinic gegeven bij ons op de manege.
en playboy is ook een onwijs mooi paard!!!!!!
xxx

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 11:35

playboy, rawwwwww Lachen

Mijn maantje, mijn sterretje...
Just remember in the winter far beneath the bitter snows
Lies the seed that with the sun’s love, in the spring becomes the rose

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 16:46

Écht absurd dat been van Paso!! Wow!
Ging dat echt helemaal horizontaal ja eyes??
Kheb namelijk geleerd dat het been zo ver kan als de schouder schuin ligt, en horizontale schouders zijn er natuurlijk niet Knipoog
Hoe krijgen ze dat eigenlijk geleerd, een been zo op te tillen?? (En ja ksnap wel dat er ook aanleg voor aanwezig moet zijn Rolleyes )

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:05

Geef eens een beetje antwoord op mijn vraag.. iemand.. Verdrietig

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 15:03

Grappig, ik heb Paso Doble gezien in Abcoude en daar heb ik niet gezien wat ze hier op de foto laat zien. Het was een mooi paard, maar ik was niet dusdanig onder de indruk. Misschien de moeite waard om haar nog eens in het echie te bekijken, Verden misschien...

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:09

Ik vind Paso Doble van dit stel wel het meest veel belovend! Het beest is nog maar 5 en als de galop in 2 weken tijd al sterk te verbeteren valt dan moet Anouk er met de juiste begeleiding echt wat van kunnen maken.

De kritiek op het achterbeen is exact dezelfde die altijd op Beauvalais van Beatriz Ferrer-Salat werd geuit, en die heeft ook op GP-niveau goede scores behaald.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 21:16

Lenn schreef:
Geef eens een beetje antwoord op mijn vraag.. iemand.. Verdrietig


Sorry Lenn, heb al een tijdje niet gekeken, en ja, als je Paso wil laten overdrijven kan ze idd het voorbeen horizontaal krijgen (en zulks lukt nou eenmaal niet met het achterbeen he?? Haha! ).

En Dickie,
Citaat:
Ik vind Paso Doble van dit stel wel het meest veel belovend! Het beest is nog maar 5 en als de galop in 2 weken tijd al sterk te verbeteren valt dan moet Anouk er met de juiste begeleiding echt wat van kunnen maken.

Tuurlijk heb ik zo mijn voorkeuren wat betreft Anouk en Paso Doble,dat ligt in het feit dat ik beide redelijk goed ken en op kürengebied samenwerk, maar...... voor het WK denk ik dat Painted Black absoluut niet te versmaden is!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:57

Eyes schreef:
maar...... voor het WK denk ik dat Painted Black absoluut niet te versmaden is!


Mijn commentaar moet niet in relatie tot het aanstaande WK gezien worden, van het trio op deze pagina vind ik dit de meest belovende en ik hoop gewoon dat ze de begeleiding gaat krijgen die ze nodig heeft om het echt heel ver te gaan schoppen met dit paard, ook na het WK! Lachen

Veronique
Berichten: 191
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:31

aahhh wat een gangen!

Penny en ik zijn M2 + 4!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers