ponykamp!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

ponykamp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 19:11

haaaiii,

ben vanmiddag teruggekomen van ponykamp bij manege Bergemo, het was kei gaaf!!! toen we zondag gingen wisten we via bokt dat Roos, rocklover op bokt ook ging met haar vriendin. en toen we daar waren bleken er nog 2 andere bokkers e zijn, Mariekje en Djoontje. dus zaten we met 5 bokkers op ponykamp(ook mn zussie) was wel toevallig. verder zat ik op Iolus, een kei leuke haflinger. we hebben ook met de ponies in de maas gezwommen, bosritten gemaakt, dagtocht en nog meer...
heb nu alleen niet zin om veel te typen, ben errug moe! ik za;l fotos plaatsten als ze klaar zijn.

Linda


Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:56

Hey!

Ik ben dus ook naar Bergemo geweest(echt super tof) en daar kwam ik per toeval een stel bokkers tegen! Hartstikke leuk dus... We hebben kei veel leuke&gezellige dingen gedaan en de week is echt voorbij gevlogen... Verdrietig

We hadden dan ook prachtig weer, leuke paarden, een leuk groepje, leuke leiding en een leuk programma! *LOL*

Foto's komen volgende week!

Doei!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:25

ik vond het ook kei gezelli...mis nu het kamp, pony's, gezelligheid en alles al!!!!Ik heb ook wel weer zin om uit te gaan bij center parcs Tong uitsteken
ben benieuwd naar de fotows...ik zal ze in Spanje proberen te bekijken!!!! die van mij duren nog wel ff...


NoRmAnLoVeR

Berichten: 6
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:46

Ik wil ook weer naar ponykamp, in Markeloo,daar is het ook heel leuk...13 oktober gaan we weer met de manege Lachen dat wordt wel gezellig

Lovers I love Norman 4-ever Lovers

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 18:06

heey bokkers van bergemo!!! ik ben nu duz ook lid van bokt, zoals je wel merkt! t was echt supergezellig op kamp en ik hoop dat we gauw ff wat kunnen afspreken met zn 8en!

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: sammyvriend, Titsia en 100 bezoekers