Wassenaar vandaag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Wassenaar vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 22:39

Ben vandaag met Odin naar Wassenaar geweest. Al jaren kwam ik hier als toeschouwer en had de droom om ooit zelf eens hier te kunnen rijden, maar het was er nog nooit van gekomen, omdat ik voorheen 2x een paard heb gehad die zo druk werden op wedstrijd (kwam door mijn zenuwen hoor, het klikte met beiden gewoon niet goed daardoor) dat ik die stap met hen niet durfde nemen.
Nu Odin, die ik inmiddels 2,5 jaar heb, eindelijk van al zijn medische problemen genezen lijkt en in ieder geval al een poosje zonder problemen te trainen was, heb ik de stap gewaagd.

Na een kleinere buitenwedstrijd waar ik tot mijn eigen verbazing 2 winstpunten behaalde, dacht ik nu klaar te zijn voor een grotere wedstrijd.

Odin gedroeg zich echt voorbeeldig, hij was heerlijk op het inrijterrein en schrok echt nergens van. De beide proeven gingen best netjes en ik was zowiezo al super tevreden over mijn bruine kanjer!

Toen de punten werden uitgedeeld bleek dat ik weer 2 winstpunten had gereden!

En dat betekent dat ik nu L1 mag gaan starten! Heerlijk, om na al die B-proeven nu eindelijk eens wat anders te kunnen gaan oefenen...

Morgen start ik niet, had me ook niet ingeschreven omdat ik 1 zo'n enerverende dag wel genoeg vond voor mezelf en Odin. Dus dan ben ik er gewoon om lekker de anderen aan te moedigen die nog wel meedoen.
Wordt vast ook een leuk dagje!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:45

Gefeliciteerd Odin, morgen reis ik af naar de Kievit trofee.
Waren de ringen nog een beetje goed te rijden of was het weer het bekende maanlandschap Knipoog

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 22:49

Fitzroy schreef:
Gefeliciteerd Odin, morgen reis ik af naar de Kievit trofee.
Waren de ringen nog een beetje goed te rijden of was het weer het bekende maanlandschap Knipoog


Dank je Fitzroy, zie ik je daar morgen misschien wel in zo'n lekker warme auto zitten, of moet je niet jureren?

De ringen waren niet echt best, maar ik vond ze goed te rijden. Odin wil nog wel eens struikelen op een ongelijke bodem maar dat heeft hij vandaag niet gedaan gelukkig.

Welke ring jureer jij, en is het 's ochtends of 's middags (je mag me ook pb-en hoor!)

In ieder geval succes!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:55

Nope, ik jureer niet, ik groom en chauffeur voor mijn paard.

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 22:59

Fitzroy schreef:
Nope, ik jureer niet, ik groom en chauffeur voor mijn paard.


Nou, succes voor je paard dan maar en rijd voorzichtig!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 23:00

Thx, ik hoop niet dat ik morgen weer aangehouden wordt Haha!

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 23:01

Fitzroy schreef:
Thx, ik hoop niet dat ik morgen weer aangehouden wordt Haha!


Hoezo, ben je pas aangehouden dan? Maar al je papieren en zo zullen toch wel in orde zijn?

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 01:35

Je had toch niet teveel gezopen he Fitz??????? Ziek .

Ik zal je morgen ook wel zien want ik ben daar om Sandra te begeleiden op haar dringend!!! verzoek (vind ik niet erg hoor, is een Ach gut .
Ze zat er vrijdag even door maar was toch 3e geworden met 191 en gedeeld 2e met Jeffrey met 187). Zaterdag heeft ze ook weer 2x in de winst gereden dus zo dramatisch is het allemaal niet.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 06:15

Ben jij trouwens nog zaterdagavond geweest??
Er was toch een clinic met Tineke Bartels ofzo??
Jeff had mij nog gevraagd of ik ook kwam omdat ik de pas de deux van hem met Angela v/d Waall heb gemaakt en dat die s'avonds uitgevoerd zou worden. Maar ik kon het echt niet meer opbrengen. Was helemaal kaduuk. Hele dag Schoorl, daarna nog Cres rijden en dat allemaal al de hele dag met koorts in m'n donder (griep).

Was trouwens een hele gave Pas de deux hoor. Had ik gemaakt op musicalthema's.
Eerst cabaret (Liza Minelli), daarna ieder aan een zijde stilstaan, dan zouden de kleren van hun lijf worden gerukt want daaronder hadden ze Grease kostuums aan en dan weer verder op Grease.
Zat technisch trouwens heel spectaculair in elkaar, met uitgestrekte galop vlak langs elkaar heen, series gevolgd door wissels voor appuyement, rakelings langs elkaar en synchroon met wissels. Heel knap allemaal. OK dan!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 07:35

Ik denk dat ik voor de kuren al weer weg ben, want die beginnen vrij laat. En ik vind het ook wel fijn om nog wat aan mijn weekend te hebben buiten de paarden Knipoog, daarom was ik blij dat ik gistermiddag al om 2 uur thuis was Haha! en geen paard meer hoefde te zien.

Voor mijn aanhouding zie [VvdD] Yes, ik ben aangehouden ....

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 10:10

Ik ben gisteravond geweest. Was wel gezellig. Idd. Tineke gezien. Ymke reed met Lancet.

Daarna zijn mijn vriendin en ik naar huis gegaan. Er zou nog meer komen, maar we waren allebei kapot en vonden het wel welletjes.