Mijn verzorgkat

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Mijn verzorgkat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 16:33

De mensen waar ik oppas zijn op vakantie, dus ik geef de 2 katten eten.
Als ik ze op straat zie lopen roep ik ze ook altijd even, komen ze naar me toe, kopjes geven, over de grond rollen, erg leuk allemaal Schijnheilig .

Siam is er nu achter waar ik woon, dus hij stond net onder m'n raam te mauwen Verward
M'n broertje durfde volgens mij het huis niet meer in Tong uitsteken , want hij liep achter hem aan naar de deur, eng hoor!
Goed, toen m'n moeder hem zag ging ze hem aaien en ik heb een paar foto's gemaakt vanuit m'n raam Cheese! .

Daarna ben ik ook nog even naar beneden gegaan om hem te aaien, gek beest Tong uitsteken .

Afbeelding
Wie roept mij daar?

Afbeelding

Afbeelding
Ojeeee, wie komt daar nu weer aan?

(Wist ei'k niet waar ik ze nu moest plaatsen Schijnheilig , het is nou niet echt "Lol met je Knol" maar ik heb ze toch maar hier neer gezet Lachen .)


treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:52

Gave verzorgkat! lijkt wel wat op mijn kat, dezelfde kleur enzo. Op de 1e foto lijkt het net alsof hij megagrote oren heeft Tong uitsteken

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 16:55

*grin*
Beest stond er net alweer Tong uitsteken .
Hij is wel slim Schijnheilig (en hij vindt dat hij aandacht te kort komt, is wel grappig, als ik ze eten geef, Yuka gaat gelijk eten, Siam kijkt vaak niet naar het eten en wil geaaid worden Lovers ).

treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 17:02

Je hebt dus verzorgkatten? Tsj, en alleen Siam staat erin, vind dat Yuka dan wel achtergesteld word Schijnheilig . Heb je geen foto van Yuka?

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 17:02

leuk hoor zo een poesje op LK Haha! hihi... even offtopic, ze mogen de naam van dit forum wel eens aan gaan passen Knipoog , LOL MET JE: knol, hond, kat, poes, cavia, hamster, konijn Verward *LOL* Haha! Clown

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 17:12

Treffer:
Van Yuka alleen heb ik niet echt een leuke foto, maar wel één van hem met Siam erbij, maar die is alweer wat ouder:
Afbeelding

Ik kwam toen ik deze foto opzocht ook nog een foto van Floppy tegen. Hun hond, maar die is, nog niet zo lang geleden, ingeslapen Verdrietig .
Afbeelding
Lovers

Afbeelding
Ze is 15 geworden, dus best wel oud voor een hond (volgens mij, ben niet echt een honderkenner..).
Op het laatst wilde ook niet lang meer uitgelaten worden, was een beetje doof, bleetje blind, gedesoriënteerd en had een spierziekte ofzo..

treffer
Berichten: 371
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 17:24

Leuk die 2 katten in dat mandje. Kunnen het zeker wel goed met elkaar vinden? Flop ziet er idd wel oud uit, een grijze snuit enzo. Nog sterkte..

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 17:32

Woh, tof Haha!
Onze kat zit als wij op vakantie gaan gewoon binnen, die willen we niet buitenhebben, hebben we slechte ervaringen mee, dat ze weglopen bv. omdat ze zich in de steekgelaten voelen..




Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 20:57

Mooie kat zeg!
Tja verd4er wee tik niks te zeggen.

noppeslover
Berichten: 175
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:10

ik heb ook een poes genaamt noppes kijk maar op mijn profiel.
die zijn lief!!!!
hoe oud zijn ze??

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 10:53

Pfff, ik weet ei'k niet precies hoe oud ze zijn..
Nog niet zo heel oud iig, ik denk een jaartje of 1 a 2.
Toen ze daar kwamen waren het iig nog kittens Tong uitsteken .
(en toen renden ze de halve dat door dat huis achter elkaar aan, nu zijn ze wat rustiger geworden)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers