Iedereen gaat met vakantie, raar gevoel?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Iedereen gaat met vakantie, raar gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 20:36

Iedereen gaat elk jaar weer op vakantie, hoe krap bij kas dan ook, de vakantie moet er komen! Verward Desnoods steken we er ons voor in de schulden......
Moet iedereen voor zichzelf weten.Ik ga nooit, dat kan ook niet met alle dieren, maar zou er ook niks om geven en met wie moet ik gaan?
Nu stalruiter (kablom ) weer weg, en dan , als je dan zo alleen in rustig Nederland verblijft, voel ik me soms erg alleen........
De handel loopt dan ook niet, weinig contacten meer etc.

Wie begrijpt mijn gevoel?
Wie voelt zich ook alleen achter gelaten? Haha!
Dit heb ik ieder jaar weer opnieuw, en niet omdat ik ze de vakantie niet gun, ofdat ik zelf wel zou willen gaan, want ik krijg de zelfde avond al flinke heimwee; zoals ik ook heimwee krijg naar de tijd dat gewoon iedereen er weer is....

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 20:41

ik ga ook niet op vakantie, kan het niet betalen met een paard, 2 honden en een auto onder de kont.
Maar ik mis het niet, zeg altijd dat ik vakantie aan huis heb.

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 20:47

Hm ik zat met net ook alleen te voelen. Er is NIEMAND op MSN..........ongelooflijk!! Mijn vriendin gaat na het weekend weg en zo vele anderen dus met haar.

Ik ben niet zo'n vakantieganger, als ik er ben oke maar het reizen nee is mn hobby niet. En hie rhebben we toch ook prachtig weer met de beesten lekker buiten??? Mensen snappen dat niet maar ja zij zullen zich vervelen ikke niet met al mn paadjes en anders ga ik lekker in de zon zitten bakken Haha!.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 20:49

haha ik ga ook niet op vakantie, wij wonen buitenuit, met 3 paardjes en een koe....ik krijg gigantisch heimwee van de vakanties, moet verplicht duur zijn enzo.....
nee hoor, wij gaan niet, en bijna onze hele buurt niet .....
als je nou op een flatje woont kan ik me er nog wat bij voorstellen....

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 21:25

sorry maar ik ben t niet met je eens hoor! wij gingen ook niet op vakantie in t voorjaar omdat we een verbouwing hadden, maar in de zomervakantie gaan we wel gewoon elk jaar standaart op vakantie maar als we krap in de kas zitten gaan we gewoon echt niet op vakantie hoor Scheve mond

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 21:41

Ik gun iedereen zijn vakantie en wil zelf echt niet, ook al is het ook omdat het niet gaat.En ik krijg na 2 uur weg al ongelooflijke heimwee.

Maar het is hetzelfde gevoel dat ik nu heb, als dat je op de kleuterschool
zat vroeger, en alle kinderen werden opgehaald, en jouw moeder was er nog niet.
Begrijp je wat ik bedoel? Scheve mond

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 21:46

ik ga ook nooit met vakantie, ik heb een paard, een hond 2 katten en een auto (+trailer) en heb geen geld om op vakantie te gaan, maar iedere dag als ik naar mijn paard ga, voel ik me op vakantie!!!!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 22:06

ik ga weer eens na jaaaren heeeerlijk ga er ook echt van genieten 2 weken lang zon, zee, strand, eten en ja hoor ik moet ook nog paardrijden
we gaan naar kroatie dus dichtbij Lipica dus gaan we ook nog effe een dagje rijden.
ik zal mijn paard echt missen maar ik vind het ook heerlijk om gewoon effe geen verplichtingen te hebben gewoon lekker relaxen...heerlijk!!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 22:07

Ik ga wel op vakantie. Mijn vader blijft thuis voor de beestenboel. Daarnaast had ik dit jaar zelfs iemand die mijn pony beweging gaf. En een ander die hem verzorgde, dus ging super.
Zelf verzorg ik pony's en alle andere dieren van mijn kennis als hij op vakantie is.
Ik vind vakantie wel leuk, vooral dit jaar super naar mijn zin gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 22:09

Ik ga ook niet
Maar over een paar weekjes heb ik lekker vrij
En dan thuis heerlijk wat aan rommelen, lekker uitslapen, niks op tijd.
Alles mag niks moet, heerlijk

Veel fijner dan die drukte opzoeken, in een vies ongemakkelijk bed liggen, met een buurkamer met herrie

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 22:25

Wij gaan dit jaar ook niet op vakantie.
Mis echt iedereen super en vooral op msn is het nogal stil, maarja 2 weken pony van een vriendin verzorgen en dan is m'n sweety erweer.. Lovers

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:39

Ik ga dot jaar op vakantie omdat mijn vriend zijn ouders een caravan in Italie hebben staan waar we drie weken in mogen Haha!

Ga me er anders echt niet voor in de schulden steken of wat dan ook.
Vindt dit weleens een keer een leuk meevallertje en wordt de eerste keer sinds ehmsz....10 jaar dat ik naar het buitenland ga.

Zelfde verhaal, iedereen was weg...niemand op msn...gewoon saai.

Ben wel blij dat we met de auto gaan...of ik ga onwijze heimwee krijgen, of ik kan mijn paard niet missen.

3 Weken is wel erg lang hoor.....

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 03:38

Ik wil liever ook niet op vakantie. Ben wel een weekje met een vriendin naar texel geweest, was wel leuk, maa reigenlijk zonde van het geld. Ik moet ook een week met mn ouders mee, maar ik als verwent nest ga liever niet. mn vriend is weg, mn beste vriendin... ze zijn amper weg en ik wou dat ze weer terug waren, heb liever alles bij t zelfde denk ik.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 08:54

Ik begrijp je gevoel. Het gevoel is bij mij hetzelfde, alleen is het hier niet rustig.
Ik zie iedereen vakantie vieren, languit in de tuin liggen, hele dagen paardrijden, naar het strand gaan.
En wat doe ik?
Werken Dromen

Maar dan bedenk ik me wat ik de wei heb staan en waar ik 's avonds weer mee kan rijden. Och, dan vergeet ik dat snel weer

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 11:38

pfoe,mijn broer is al 2 maanden in zuid-frankrijk,mijn vader gaan daar over een paar weken naartoe..Mijn moeder gaat niet op vakantie maar werken...
En ikke..Blijf liever thuis,maar toch,volgende week gaan we voor 2 weken naar Zeeland..Ik blijf liever bij xena..
Hang daar nu ook hele dagen rond,verveel me te pletter joh..En kan nergens heen met haar zonder trailer.. Verdrietig

Groetjes!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 11:55

Ik ga ook niet op vakantie...ben al een paar jaar niet geweest. Misschien dat ik volgend jaar ga, maar dan wel pas in oktober/november als het hier koud is Haha!
Mijn pony's zijn mijn vakantie hoor...ik ga ook weleens naar de wei en dan in mijn eentje op het bankje zitten, dat daar staat en dan maar kijken naar de grazende paardjes...heerlijk is dat

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 12:53

Natasha schreef:
Ik gun iedereen zijn vakantie en wil zelf echt niet, ook al is het ook omdat het niet gaat.En ik krijg na 2 uur weg al ongelooflijke heimwee.

Maar het is hetzelfde gevoel dat ik nu heb, als dat je op de kleuterschool
zat vroeger, en alle kinderen werden opgehaald, en jouw moeder was er nog niet.
Begrijp je wat ik bedoel? Scheve mond


ja sorry ik snap je wel! ik nam je verhaaltje beetje anders op .. maar nee ik snap t wel...

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 13:07

Maar wat vindt jullie vriend/man daar van dan, dat je niet op vakantie wil? (ik kan het me ergens wel voorstellen hoor dat je niet wilt)
Ik wil zelf best graag op vakantie, 2 weken vind ik dan zeker wel weer genoeg maar toch. Mijn vriend vind het heerlijk om op vakantie te gaan en zou het echt heel erg vinden als ik niet mee wilde...
(kijk wij wonen niet samen of zo, scheelt al een hoop denk ik)
Later kan dat misschien nog wel eens ingewikkeld worden...

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 13:19

mijn vriend vind het ook veel leuker om thuis te zijn, gelukkig !!!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 13:55

Ik ken het gevoel ook.(we hebben het er al eens over gehad)
Ik zou wel willen maar het geld is er niet.(moet een nieuw zadel hebben) dus ga in mijn eenzame vakantie maar bij iedereen langs om toch een beetje vakantie gevoel te hebben.Doe me paard maar ga vooral niet intensief doen want ik heb tenslotte vakantie.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 15:36

De laatste keer dat ik op vakantie ben geweest was in 1999. 10 dagen naar familie in Zuid Afrika.
Vorig jaar ben ik 2x een weekend weg geweest en dit voorjaar 3 dagen naar Ameland. Dan is het nog te regelen met alle dieren bij huis.
Misschien dat we in september nog een paar dagen of een week naar Ameland gaan.
En mijn vriend? Die is nu voor 2 weken met zijn broer op vakantie Haha!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:38

Wij zijn sinds we de paarden hier aan huis hebben ook niet meer op vakantie geweest. Maar dit jaar gaan we waarschijnlijk toch, 1 week naar Ierland (ik wil niet, kan de paardjes niet missen, maar ja het moet toch dus dan ga ik daar ook meteen paardrijden, dat is echt gaaaaaaaaaf)
De paarden staan nu toch dag en nacht op de wei, 1 week zonder beweging kan ook nog wel en de buurman wil wel voor onze paarden zorgen dus waarschijnlijk gaan we...
(niet dat het van mij hoeft, ik voel me hier ook op vakantie Haha! )

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 20:49

ja sorry ik snap je wel! ik nam je verhaaltje beetje anders op .. maar nee ik snap t wel...
_________________
Gelukkig!
Ben ik niet de enige?!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 20:51

Elise schreef:
Maar wat vindt jullie vriend/man daar van dan, dat je niet op vakantie wil? (ik kan het me ergens wel voorstellen hoor dat je niet wilt)
Ik wil zelf best graag op vakantie, 2 weken vind ik dan zeker wel weer genoeg maar toch. Mijn vriend vind het heerlijk om op vakantie te gaan en zou het echt heel erg vinden als ik niet mee wilde...
(kijk wij wonen niet samen of zo, scheelt al een hoop denk ik)
Later kan dat misschien nog wel eens ingewikkeld worden...

Ik heb en krijg waarschijnlijk geen vriend of man........

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:17

Mijn ouders hebben al zo'n 8 jaar caravans. Gelukkig hoef ik sinds 2 jaar niet meer mee. Ben graag thuis Als Veerle straks (volgend jaar Haha! ) onder het zadel is lijkt het me wel leuk om met haar en nog wat mensen ergens heen te gaan, maar verder hou ik mijn vakantie liever thuis *LOL*