De les ging super!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

De les ging super!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 20:41

Mijn eerste les is super gegaan, ik vond het heel leuk. Lachen
Ik was er uiteraard veels te vroeg en heb de les ervoor goed kunnen bekijken. Toen ik aan de beurt was ging de instructrice me eerst vanalles vertellen. Hoe ik mijn handen en benen moest houden, hoe ik moest zitten. best moeilijk zeg!
Ik mocht op een quarter merrie die nogal hengstig was dus ik werd steeds gestraft met een bokje als ik mijn been er iets te stevig tegenaan drukte.... dat hielp wel om ze goed ontspannen te houden.
Ik moest wel erg wennen hoor, dat mn voeten zo ver in de beugels moeten, en de teugels in een vuist. Ik ga dat dan toch steeds automatisch weer anders doen.
Daarna vertelde ze me van de gangen en bevelen daarvoor. Dus stoppen, achterwaarts, walk, jog en lope (haha, ik leer die woorden nog wel!) ging allemaal eigenlijk heel makkelijk en goed, het paardje luisterde braaf.
De instructrice zei dat ze onder de indruk was dat ik het zo goed deed!!! dat is leuk om te horen! OK dan! Pling Schijnheilig
Ik voelde me toch wel een beginner hoor, voor mijn gevoel ging het nog helemaal niet zo geweldig, maar ik vond het wel superleuk en ga er zeker in door!!! de volgende les is pas weer 2 augustus. Dat duurt wel lang zeg, maar op zaterdag was er helaas niet eerder plaats.... Ik zal wel eens kijken of ik misschien eerder een oppas kan vinden zodat ik een keer doordeweeks overdag kan gaan. *LOL*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 12:13

Leuk om te horen Lachen
Succes met je volgende lessen!

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 12:39

waar woon je ik bied me aan om op te passen!

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:02

Hartstikke leuk dat je door wilt gaan. OK dan! Je zult er geen spijt van krijgen! Haha! Heel veel succes en plezier in de toekomst!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:16

Ha leuk, weer een enthousiasteling erbij! Super dat je eerste les meteen zo goed ging! Het lijkt nu of je weer terug bij af bent, een absolute beginner, maar dat valt mee hoor. De basis die je hebt, blijft ook in je westerncariere Haha! gewoon fijn om te hebben.
Op naar de volgende les!!!!