Politie!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Politie!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 13:10

WAAAAAAAAAAH, ik stond net lekker onder de douche van een koud straaltje te genieten, klopt mijn ma op de deur: Heleen je moet je even snel aankleden (alsof ik altijd in mijn nakie door het huis loop Verward ) want er is politie die even met ons wil praten >;) , ik WAT????
Dus ik mij snel aankleden en naar buiten, ik zat al helemaal te denken wat ik misdaan zou kunnen hebbben...
Maar het ging er over dat ik gister met mijn moeder had gereden er toen kwamen we een meisje tegen en daarna een jongen (een helen vieze ) op een scooter en die jongen had dat meisje lastig gevallen!
Ikke: Vieuw (ik heb niks misdaan ), maargoed ik moet zo meteen een hele officiele serieuze verklaring afleggen Lips are sealed

Het was wel ff schrikken hoor!


mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 15:06

wahaha jeej wat erg Tong uitsteken dan schrik jeje ook dood Haha!

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:46

Wauw hihihihih das schrikken hihiihhii

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:49

Ik zou me ook rot schrikken als er opeens politie aan de deur zou staan. Gelukkig maar dat ze niet voor jou kwamen... Heb je ze met het onderzoek kunnen helpen?

* To Belg, or not to Belg *

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-03 21:12

Jep, ik heb een hele verklaring/getuigeschrift gedaan, en het duurde zo lang............. Gaaaap . Ze moesten helemaal weten hoel aat ik was gaan rijden en de hele route die ik gereden Verward
Dat meisje is verkracht daar in de bosjes, lekker fris, ik mag voorlopig niet alleen naar het bos van mijn ma.
Weet iemand waar je pepperspray kan kopen? Haha!

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:39

wat vreselijk dat dat meisje verkracht is!!!Op stal hadden we een (zeer ziek) kind die deed alsof ze verkracht wat om aandacht te trekken!!Hoe ziek ben je dan in je hoofd!!!!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:41

HeleennAnton...last van een slecht geweten soms?

Wel kl*te dat dat meisje verkracht is. Brr...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:46

Jeetje, das wel ff schrikken ja. En erg k*t voor dat meisje dat ze verkracht is.
Ik zou nieteens meer het bos in durven in mijn eentje. al zou ik het mogen van mijn ma.

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 00:05

Wat lopen er toch een 'zieke' mensen op de wereld zeg.... Bah, chemisch castreren die vent ! Heeft ie mooi de rest van zn leven geen zin meer en sluit hem dan maar op in zo'n gevangenis met kerels die wel zin hebben.... in die vent!)

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:33

zeker,
maar heeft ie et ook lekker voor jou verpest kan je niet meer naar het bos
en echt kl*te voor dat meisje ik hoop dat ze hem te pakke krijgen (of hebben ze hem al?)

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:08

gadverdamme zeg!
ik zou dan helemaal in paniek raken als er een politie voor de deur staat die wil 'praten' ieks dalijk heb je iets fout gedaan of zo.

maar wat erg voor dat meisje zeg...Ik hoop dat ze die vent voor de rest van zn leven opsluiten.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:32

Citaat:
gadverdamme zeg!
ik zou dan helemaal in paniek raken als er een politie voor de deur staat die wil 'praten' ieks dalijk heb je iets fout gedaan of zo.


Nou dan heb je dus gewoon een erg slecht geweten Tong uitsteken Ik zou eerder bang zijn dat er iets ergs was gebeurd met mijn familie Scheve mond

Vandaag even geen achterhaalde quotes

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 13:36

Ik durfte de eerste dagen niet alleen door het bos maar naar 2 dagen dacht ik: ik heb Anton, ik heb een zweep, ik heb een mobiel, ik kan goed schreeuwen duzzz ik ga weer lekker naar het bos .
Als er niemand aankomt moet je gewoon gaan draven dan durf er toch niemand in de buurt te komen, vooral niet bij een haf met ENORME hoeven Tong uitsteken .

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 13:40

Nou dan heb je dus gewoon een erg slecht geweten Ik zou eerder bang zijn dat er iets ergs was gebeurd met mijn familie

Ik was eerst bang dat dat joch wraak zou gaan nemen op mij of op Anton omdat ik getuigen was dus ik heb meteen een hangslot op het hek gehangen Haha! , maar nou ben ik niet meer bang want als dat joch zich nog een keer laat zien geef ik hem meteen aan }> .

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:45

Charlotte schreef:
Citaat:
gadverdamme zeg!
ik zou dan helemaal in paniek raken als er een politie voor de deur staat die wil 'praten' ieks dalijk heb je iets fout gedaan of zo.


Nou dan heb je dus gewoon een erg slecht geweten Tong uitsteken Ik zou eerder bang zijn dat er iets ergs was gebeurd met mijn familie Scheve mond


ik denk ik eigelijk ook wel ja, ik zou iig in paniek raken.. Scheve mond

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 13:48

Nou dan heb je dus gewoon een erg slecht geweten Ik zou eerder bang zijn dat er iets ergs was gebeurd met mijn familie

(ik weet niet goed hoe je moet kopieren, Whaha)

Ik dacht dat ik illegaal had gereden Haha! .

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:30

jeetje wat erg zeg voor dat meisje... k zou toch de kriebeles krijgen elke keer als k daar door het bos moest rijde hoor .. bah ... alleen de gedachte al dat daar een meisje verkracht is

gelukkig kwam de politie niet voor jou Haha!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

icehester
Berichten: 61
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:50

hey heleentjuh als je dit leest moet je ff een berichtje sturen maar weten ze eigenlijk al wie het is?
xxx icelandichester

I love my ijsjes!! en mijn andere paardjuhs!!
kus xxx icelandichester

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:12

Ow wat vreselijk. En wat schrikken zeg! Vooral als je niet weet wat je misdaan hebt. Ik zou doodnerveus zijn!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:53

ik was ook eens bij me tante te slapen en toen stond ook ineens de politie voor de deur!stond ik daar in me pyjama!je schrik inderdaad!je denkt echt!oliebol wat heb ik in hemelsnaam gedaan!wel erg voor dat meisje!ik zou wel bang zijn om nu in dat bos te gaan rijden!maar ja je hebt inderdaad je paardjuhh bij je!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 10:59

Ik zou in eerste instantie ook ff schrikken als de politie ineens voor de deur staat. Ik hoop dat je ze een beetje hebt kunnen helpen met je verklaring. Wat vreselijk voor dat meisje en wat een smeerlap is die jongen. Waar moet het toch heen in dit land?

Geen onderschrift.

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 11:29

Ja ik kan het me voorstellem dat je schrikt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Evi84, Sas75, sasja0705, TamaraFloor en 93 bezoekers