suzanne

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-01 15:54

weet jij nou hoe t verder met onze paarden gaat? worden ze losgegooid en gevoerd?
Ik weet niet of t kan en of t een idee is maar ik las hoe sommige andere het oploste op een manege: Een paar vrijwillegers die op t terrein blijven en de paarden beweging geven(niet rijden) en voeren en mesten?
en anders.. hoop ik dat lucky dr eten krijgt want ze eet geen biks en granen, ik heb slobber bij de ingang bij t huis gezet en ik hoop dat ze dat Lucky geven!!(een hele zak dus daar moet ze voorlopig genoeg aan hebben!
Weet jij hoelang dit duurt!?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 16:42

Ik heb net Cindy aan de telefoon gehad, want Imatador moet zijn medicijnen hebben! Gelukkig zit op zijn kast een cijfercombinatieslot!!! Toen ik belde stond Imatador net los. Makepeace, Marillion en Phoebe zijn ook al losgeweest, van Lucky weet ik helaas niet.
Petra zei wel dat er meer dan genoeg voer in de silo's zit en er is ook nog veel hooi/stro. Iedereen moet zoveel mogelijk telefonisch contact met elkaar houden, zodat iedereen op de hoogte blijft hoelang dit gaat duren. De paarden mogen trouwens alleen in de binnenbak los. Van de week mochten we het terrein niet af, nu mogen ze het stalgebouw niet meer uit!! Balen is het he?!?! Eveline heeft voor onze paarden voer ingeslagen, voor de zekerheid, maar daar heb je weinig aan als je niet bij je paard kunt komen!!

nishrinakn4
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 17:00

Hoi. Nou ik vind het niet zo leuk dat ze zomaar nis hebben losgegooid met andere paarden , en nishrina krijgt jeuk van zand, en ze is met deken los gegaan. ik ben niet eens gebeld . ik heb het van eef moeten horen. en nis der staart , als die wokkel eruit gaat dan staat ze straks erop. of ze krijgt een trap van een paard. ik vind het wel aardig dat ze eruit worden gehaald maar dan wel met mijn toestemming.
ik vind het allemaal heel raar lopen.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 17:45

Ik ben juist heel blij dat de paarden loskomen, beter dan dat ze op stal blijven! Vooral Imatador. Ik weet niet of ze Nis met anderen hebben losgegooid: ze houden nl rekening met de groepjes die er normaal ook zijn. Ze weten wel zo ongeveer wie altijd met wie staat, gooien echt niet alle pensionpaarden in 1x bij elkaar! Ik hoop alleen maar dat we weer heel gauw zelf mogen..

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 17:51

Vind het wel raar dat we niet zijn gebeld, wij weten het ook namelijk alleen van annus en mireille. Echt raar!!En vind het dus echt niet fijn dat we er niet heen mogen kunnen. Vooral omdat er alleen maar paarden staan...

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-01 20:02

ik hoop echt dat ze los is geweest!
Ik vind dit echt heel moeilijk allemaal, vooral omdat ze geen bix eet!
Als ik het nieuws goed hoorde mogen we binnenkort weer naar de manege, hopenlijk morgenn!Als iemand meer weet of contact heeft bij ons op de manege laat t me asjeblieft weten!

eveline

Berichten: 99
Geregistreerd: 14-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 20:08

Waarschijnlijk mogen we morgen weer komen, hoorde ik. Gelukkig dat ze wel losgegooid zijn, alleen vind ik het minder dat ze met de dekens op zijn losgegooid.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 22:31

ooooow..hebben ze lopen zweten onder die dekens natuurlijk, minder! Maar ik weet dat die twee van ons niet gek zijn geweest Eef, dus dat zit goed.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 22:39

jeetje mirreille, wat kan jij zeiken.
Laat je paard dan lekker 24 uur per dag op stal joh, wees blij dat de mensen van pampus bereid zijn dit voor jullie te doen, ze kunnen ook zeggen zak maar in de strond.
Nou en, dan krijgt ze een trap, daar zijn paarden op gebouwd hoor.
Eneuh, wokkel in de staart? wat moet ik me daarbij voorstellen?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 22:12

Nou Stef...erop gebouwd!!! Marillion heeft vorig jaar een trap gehad en die wond moest gehecht worden. Aangezien er nu geen veearts mag komen, zou het niet zo mooi zijn. Maar inderdaad gooien ze in de vaste groepjes los, dus het is best goed geregeld. Ik ben erg blij dat ze het zo hebben opgepakt, het had ook anders gekund...

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 23:02

precies vind ik ook ben echt blij dat ie ff los is geweest. Vooral omdat ze het wel in goede groepjes hebben gedaan!Voor hetzelfde geld zou het nog langer duren dus vind ik wel goed geregeld

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 23:34

wat is nou een Wokkel in de staart?