wie kent er iemand die diergeneeskunde gaat studeren in Gent

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-01 17:10

tja ik zoek dus die iemand. want ik ga ook naar Gent en daar op kamers in de Boudewijn-campus (hihi zo heet mijn schildpad ook!).
groetjes Fenna

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:16

ik ga daar misschien volgend jaar heen als ik in utrecht niet word ingeloot.

vertel: hoe kom je daar op? hoe is het daar, hoe gaat het daar, waarom niet utrecht enz.....


Ik ben benieuwd!!!!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:39

hmm heb geen info voor je
maarreh ben wel benieuwd hoe t daar is. omdat ik toch in t zelfde schuitje zit als carola. ook al is engeland ook nog een optie. als t echt niet anders kan.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 21:35

Engeland? Vertel eens marjolein? En ga je nog naar een open dag in Utrecht? Kunnen we gezellie samen gaan en lekker boktmeeten!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 22:35

engeland ja. zitten wel verschillende eisen aan en je moet je al in oktober inschrijven. je moet 6 weken stage gelopen hebben (2weken met paarden of hondenpension, 2 weken bij een boer en 2 weken bij een DA)
en je krijgt een soort sollicitatie gesprek. weet alleen niet of ik wle zover weg wil.
wanneer is trouwens de opendag in utrecht?
heb namelijk geen flauw idee. dacht eigenlijk dat ik daar pas over 1 jaar over na hoefde te dneken. maar doe dit jaar al examen. (ieks)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 23:27

Is Edinburgh (Schotland dus) geen optie voor jullie als het in Utrecht niet lukt? Schijnt een hele goede universiteit te zijn. En Edinburgh zelf is ook erg tof, een van mijn favoriete steden Party!! .

Maar Utrecht is the best, hoop dat jullie ingeloot worden!