veiligheidshalster???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

veiligheidshalster???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 11:08

klopt het dat er een soort veiligheidshalster te krijgen is voor paarden die last hebben van zonnebrand en daardoor met een lapje over de neus moeten lopen???

en waar is dat verkrijgbaar?

heeft er iemand ervaring mee?

alle info welkom.........

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 09:40

Bedoel je niet gewoon een lapje die je los aan het halster kan bevestigen?
Ik heb nog nooit halsters gezien waar het er al op zat maar wel dat mensen het er zelf op hebben gemaakt of los gekocht (het lapje dan he) is heel makkelijk zelf te maken hoor, gewoon met klittenband, lapje eraan naaien en klaar.
Ik ga het ook doen op het halster van mijn merrie want haar mooie roze/witte neusje is nu verandert in een dikke korsten massa.......

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 09:44

T@nj@ schreef:
Bedoel je niet gewoon een lapje die je los aan het halster kan bevestigen?
Ik heb nog nooit halsters gezien waar het er al op zat maar wel dat mensen het er zelf op hebben gemaakt of los gekocht (het lapje dan he) is heel makkelijk zelf te maken hoor, gewoon met klittenband, lapje eraan naaien en klaar.
Ik ga het ook doen op het halster van mijn merrie want haar mooie roze/witte neusje is nu verandert in een dikke korsten massa.......



gaat me niet om het lapje, dat kan ik inderdaad zelf wel maken....
gaat me om het halster...ik wil Boyd niet met een "gewoon" halster de wei in hebben...en hoorde dat er speciale veiligheidshalsters zijn die bij eventueel vast komen te zitten losschieten