Voor het eerst met trailer .........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 10:55

smurf schreef:
tja ik zal volgende week ook es gaan oefenen met achteruit rijden, ik heb de trailer startklaar staan, maar nog geen tijd gehad Schijnheilig

Als die knol er nu ook nog zo inloopt, zou het helemaal handig zijn, maar dat is nog een kwestie van uren.... met minstens 3 man en zie die maar eens te vinden (met geduld, die niet gaan meppen en schreeuwen!) Verward


Ja dat is echt een hel he om ze in de trailer te krijgen >;)
Dan krijg ik inderdaad ook wel eens de neiging om ze een schop in hun kont te geven Schijnheilig niet dat ik het gedaan heb hoor Haha!
Met Minco ging het e tweede keer al een stuk beter,daar ben ik ook wel erg blij mee.
Ik wil hem eigenlijk met de tijd zover zien te krijgen dat ie in zijn uppie de trailer inloopt en dat ik dan rustig de stang achter zijn kont kan doen en de laadkep kan sluiten zonder gemier Knipoog
Daar droom ik nu al van Dromen
Maar dan zal ik wel heeeeeel veel met hem moeten oefenen en heeeeeel veel geduldt moeten hebben Schijnheilig Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 11:30

offspring schreef:
ik heb hem ook niet maar oefen alvast idd bochtje achter uit op het erf hier.
Moet zeggen na 2 jaar oefenen PPPFTTTTTTT dat het eindlijk een beetje lukt.

hhahahahahaha suc6


Het snelste bij mij leert het door flink te sturen en te slingeren en goed te kijken wat de trailer doet, en als ik twijfel hoe ik moet reageren, gewoon even stilzetten en rustig nadenken... En vooral in het begin niet te netjes willen doen en gefrustreerd raken omdat dat niet lukt! Zo krijg je veel meer gevoel wat de trailer doet als je stuurt, hoe sterk hij reageert, en hoe je kan corrigeren. Ik heb echt stukken achteruit gelaveerd over de parkeerlaats daar, en stukken met een hoek van meer dan 90 graden gestaan. Zolang je maar genoeg ruimte hebt, kun je hem altijd weer vooruit rechttrekken Haha! Je voelt je heel debiel, maar het werkt wel...
Ik denk wel dat dat op eigen erf moeilijker gaat omdat je meestal minder ruimte hebt Knipoog