Wie heeft foto's van Robbie Williams????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Wie heeft foto's van Robbie Williams????

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 09:54

Wie is er gisteren naar het concert geweest, en heeft foto's gemaakt? Mijn collegaatje is nl. ook geweest (en zit nu dus al anderhalf uur zwaar Lovers erover te vertellen Haha! en ik geef helemaal niks om Robbie )
maar ze heeft geen foto's.....

Wie oh wie heeft z'n digi goed gebruikt gisteren, en kan haar dag goedmaken met foto's van Robbie?????

(En wie was die griet die het podium opmocht???? Ga me niet vertellen dat dat een Bokker was he.... *LOL* )


Sonja


Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 11:07

die griet was ik Tong uitsteken nee grapje! kheb niet met me digi gemaakt omdat ik het iets te gevaarlijk vond om me dure digi mee te nemen naar een concert! Maar ik ga zo fotos ontwikkelen.. dus als er leuke bijzitten zou ik ze over 2 weken inscannen want kga morgen op vakantie.. maar het was echt een supers concert! Wat een man.. hoe ie danst.. lacht.. praat enz.. echt super! Wij stonden helemaal vooraan bij de echte fans die er al stonden vanaf 1 uur.. op gegeven moment was ie maar een kleine meter van me af.. vriendin van me hem zoenen..omhelsen.. aanraken enz! Echt heel gaaf.. en ik maar fotos maken.. hij was echt super!! zou zo vanavond er weer heen gaan

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 12:49

Lijkt me gaaf! Ik heb helaas geen foto's! Een paar klasgenoten van mij gaan wel vanavond dus ik zal eens vragen of die nog foto's hebben gemaakt morgen Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 12:53

Potver,
ik hoor er zulke super verhalen over!!!

Enne, leuk voor de discussie, wie zou Robbie ook gezoend hebben? Vingers aflikken

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 13:53

Gekkemeid schreef:
kheb niet met me digi gemaakt omdat ik het iets te gevaarlijk vond om me dure digi mee te nemen naar een concert!


Wat security betreft kun je dat gewoon doen hoor... Als ze hem namelijk af mochten pakken krijg je netjes een nummertje en een afhaalbewijsje, zodat je hem na het concert gewoon weer op kan halen....

Ik neem zelfs geregeld een Canon spiegelreflex mee, met het een en ander aan lensen en film en ben daar eigenlijk nog nooit echt in de problemen mee gekomen... Wel een paar keer ernstig ruzie gehad met security, maar die hebben het niet zo op zoomlensen Knipoog

Als je bang bent dat hij stuk gaat is het natuurlijk een ander verhaal...

Ik ben eerlijk gezegd best wel geinterresseer in hoe Mark Plati (gitaar speler) het ervan af bracht... Hij speelde vorig jaar nog met David Bowie... wel even iets anders.

Europe is our playground

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 14:01

Sjuimpje schreef:
Potver,
Enne, leuk voor de discussie, wie zou Robbie ook gezoend hebben? Vingers aflikken


Iieeeuw, al kreeg ik er een miljoen voor, ik vind die kerel zoooo'n griezel. Moet er niet aan denken om hem te zoenen Misselijk
En wie weet wat je allemaal oploopt, zo kieskeurig is hij niet Extreme duivel
Laatst bijgewerkt door Billy op 18-07-03 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Goedgekeurd onderschrift :)

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 14:06

Ze was op 538 daarstraks.
Na het concert had ze niks meer van hem gehoord, hij is niet erg kieskeurig nee Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 14:15

Hahaha ik sluit me aan bij Billy... laat Nic (collega) het maar niet horen.... hihi, gelukkig Bokt ze niet... Haha!

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 14:17

Hij kan wel leuk rijden Tong uitsteken

Europe is our playground

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:28

Nouhouww.. ik zou gaan vanavond, maar ik zit nog steeds met mn gebroken enkel Huilen
Kaartjes verkocht aan Sprintje van bokt... ik wil ook foto's zien!

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:56

Ik denk dat de mensen die vooraan staan het niet erg vinden om door Robbie gezoend te worden ze staan niet voor niets al de hele dag te wachten.
Concert was echt top de avond ging veel te snel voorbij. (en de file uit de parkeergarage veel te langzaam.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 17:01

Ctal schreef:
Ze was op 538 daarstraks.
Na het concert had ze niks meer van hem gehoord, hij is niet erg kieskeurig nee Haha!

Niet om het eenof ander, maar....
iemand die gezoend is door een ''ster'' tijdens zijn show verwacht toch niet WERKELIJK na het concert iets van hem te horen?
Keep on dreaming.....


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 17:23

Robbie Williams schreef:
I'm glad that spending the night with meeeeee,
Guaranteed you celebrity


Hij heeft wel een beetje zelfkennis geloof ik Tong uitsteken Met m zoenen hoeft ook niet trouwens, op zijn site (www.robbiewilliams.com) staat ook een fragment waar hij zich naakt laat interviewen. Heb me bescheurd! Totaal geen diepgang en stik onder de tattoos... nah, not my type!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 17:39

Hij heeft wel vaak zieke (sexistische) gedachtes tijdens concerten schijnt het...
En erge ideeën met zijn fans...Misselijk

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 17:42

Feetje schreef:
Hij heeft wel vaak zieke (sexistische) gedachtes tijdens concerten schijnt het...
En erge ideeën met zijn fans...Misselijk


Tja, er zijn altijd van die meiden die achter zulke mannen aanlopen. Niet zo raar dat hij zo doet dus.


hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 18:34

hmm mischien vinden jullie het veemd maar ik geloof dat ik robbie ook wel had willen zoenen
vind het best een lekker ding, alleen verwachten na die tijd nog iets te horen neeeh dat lijkt me sterk.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 18:44

Ik weet niet of ik hem had willen zoenen, voor je het weet heb je een koortslip Haha!

Dit is overigens wel 1 van de weinige mannen die mijn hart een slagje doet overslaan. Erg hè? Vingers aflikken

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 18:55

susan schreef:
alleen verwachten na die tijd nog iets te horen neeeh dat lijkt me sterk.


Dat meisje verwachten ook niets. Maar op de radio werd haar gevraagd of hem achteraf ook nog had gezien of zoiets dergelijks.
Maar robbie heeft wel een bepaalde uitstraling Vingers aflikken

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 19:01

Robbie williams is een top ventje vind ik

Btw, robbie is Gay dus ik vraag me af of ie wel iemand gezoend heeft ( hij is ook in het bezit van een vriend.. dus ja)



ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 19:58

Vandaar de achterdoor van de Corrs? Verward
*LOL*

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 20:02

Sjuimpje schreef:
Ik weet niet of ik hem had willen zoenen, voor je het weet heb je een koortslip Haha!


Yeah, dream on. Extreme duivel
Ik denk dat je blij mag zijn als je er alleen met een koortslip vanaf komt.

Ik kan me op zich voorstellen dat je hart sneller slaat Sjuim, want het is beest een leuk ventje.....tot je z'n ogen ziet. Die staan echt heel eng.
Er staat zelfs een RW smiley op bokt ---->> Blauw oog

Goedgekeurd onderschrift :)

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 20:04

Iris schreef:
Maar robbie heeft wel een bepaalde uitstraling Vingers aflikken


Scheve mond

Robbie is niet mijn type en ik hoef dus ook geen zoen van hem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 20:33

Nou zelfs ik (oud wijf) had heeeeeel graag in de plaats van dat grietje op het podium willen staan; een zoen van Robbie??? Vingers aflikken Lovers Mjam. Een vriendin van mij is geweest, maar ik heb haar nog niet gesproken, ben errug benieuwd naar haar verhalen!!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 20:40

Die Robbie is echt een lekker ding, al weet ik niet zeker of ik een zoen van hem zou willen (zie reactie van Sjuimpje), wie weet waar ik mijn griepje wel niet vandaan heb getoverd....

Toos paardloos

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 21:19

Idd is 'het meisje' op 538 geweest, nog maar kijken of zei het echt was.

Ik vind Robbie in de loop der jaren steeds mooier geworden, zoals bij veel mannen. En zijn ogen zijn juist mooi!!

Maar er zijn nog wel mooiere mannen op de wereld Knipoog Zoenen met hem Verward Kan wel iets ergers bedenken Haha! Vingers aflikken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Amarins2, Amazonbot, Anoukjuuuhh, JustMyZtje, Kimberley_, Mirjam79, Raineri, rosalie_a, Saleisha, StonedRomy, Tink89, Winged, YandexBot en 191 bezoekers