mijn amandelen....:(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 10:13

hoihoi
ik moet over een kwartierje naar de dokter.....mijn amandelen zijn namelijk al 3 weken ontstoken en ik ben ook al 3 weken verkouden, als het niet langer is
afgelopen nacht heb ik de hele nacht gehoest, ik moest gewoon overgeven van het hoesten, dat is toch niet meer normaal??? ik ben nu dus errug moe want ik heb nie bij kunnen slapen Gaaaap
maar jah, waarschijnlijk moeten mijn amandelen eruit, das best wel balen, maar altijd keelpijn is ook niet alles. Verdrietig
maar jah, ik zie wel wat er gebeurt, als ik trug kom zet ik hier wel neer wat de dokter heeft gezegd...
kussies, liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 14:36

ik heb dus een of andere bacteriele infectie....Boos!
maar ze hoeven er gelukkig nie uit. ik ben alleen errug moe en dizzy dus ik ga zo weer lekker op de bank liggen
kussie liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 14:37

waar dienen amandelen eigenlijk voor?? weet nog 1 dingetje van toen ze er bij mij uitgingen *LOL* ik lag in het ziekenhuis bed met de diepvrieskist naast mn bed en maar ijsjes eten!! *LOL* Party!!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:18

Die amandelen dienen als ze gezond zijn om bacterien tegen te houden dacht ik...enne...als ze er uit moeten als je wat ouder bent is het geen pretje, ik spreek uit ervaring...ik was 26 toen ze er uit moesten...auwauwauw!!! Zelfs de ijsjes maakte het niet goed...waren ook siaansappelijsjes, als het nou perenijsjes waren geweest... Schijnheilig

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 17:42

Ik was 17 en toen moesten mijn keelamandelen er voor de 2de keer uit Frusty Ik had toen eerst 4 keer keelontsteking, en toen moest ik maar onder het mes. Achteraf wel beter, maar toen...auw, auw en nog eens auw, want ze hadden een of andere zenuw geraakt Verward Al met al heb ik 3 maand niet kunnen praten, haha, had bordjes gemaakt waarop mijn moeder kon lezen wat ik wou eten(nou ja, drinken dan) Clown Tja, je moet toch wat Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Amarins2, carin0903, DeTjoeter, Froukje, judith_irene, Kmbrly, Lizzy__87, MerleSimone, Momo94, rien10, Sky_As, Stal_Fiore, StonedRomy, supervon78 en 59 bezoekers