Dagje zeilen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Dagje zeilen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 17:58

*Snif*... Gisteren ging ik een dagje zeilen en toen heb ik me heeeeeeel vaak ingesmeerd, wel 10 keer volgens mij. Maar het heeft allemaal niet geholpen (vind je het gek, normaal gebruik ik factor 30, maar die was op, nu dus 12). Dus nu heb ik een rood gezicht, rode schouders en een stukje rode rug... Snif Verdrietig En normaal heb ik dus nooit een bikini aan en nu wel... Dat was wel heel eng in het begin, maar uiteindelijk zat ie gewoon wel veel lekkerder

Het zeilen zelf was wel superleuk! Heb me echt geweldig geamuseerd, was de eerste keer dat ik ging zeilen. En ik vond het toch wel een heel klein beetje eng in het begin, maar natuurlijk ben ik stoer he Pling Dus ben wel gewoon ingestapt en het was echt heeeeeerlijk weer, lekker windje en als de boot dan zo half schuin op het water hing... Geweldig!

Misschien een leuke hobby voor erbij, paardrijden en zeilen, beetje rare combi *LOL*

En er is ook nog een leuke foto gemaakt Lachen Zo rood ben ik nu...
Afbeelding

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 19:10

wat een leuke foto heel charmant Tong uitsteken

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 23:46

schat gebruik ook een goeie zonnebrand. Ik probeer het hier al jaren te verkondigen dat die goedkope sjit de dood van je uit is! En wanneer kom je weer eens lans hier?
en waarom steek je altijd je tong uit op een foto?

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 10:41

oeps mijn tinkers zien er ook zo mooi rood uit als ze in de zon hebben gestaan. ook op de neus!!!!!!!!!!

sorry dat i je er me vergelijk.. komkommertjes er op en het is echt verkoelend!!!!!111

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 11:58

aaaiiii! volgende keer nog maar even snel naar de winkel voor goede zonnebrand! en zeilen is leuk he!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 18:09

en de volgende foto die je plaats is van jou, maar dan zonder tong uit je mondje...Knipoog