goedkoop springmateriaal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kendra

Berichten: 8711
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

goedkoop springmateriaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 23:11

Ik zag een tijdje geleden een topic langskomen over goedkope springmaterialen. Ik heb (geschilderde) balken en staanders gekocht bij Agrifirm in Vries (noord-Drenthe).
12,50 euro/balk en 16,50 voor een staander. Vond ik niet duur!



Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 00:21

tis maar net wat je zelf duur vind Knipoog

eehmm maar ik begrijp verder niet echt het nut van deze topic maar daar ben ik dan ook blond voor Haha!

Dag lieve mama...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 00:53

ik ben niet Blond en zal het even uitleggen Slim
Er is dus blijkbaar een topic geweest over springmaterialen met de vraag waar je die goedkoop kan halen (denk ik, ik ken het topic niet) en Kendra verteld nu gewoon hoe zij het heeft gedaan en wat het kost om andere mensen ook op dit idee te brengen.
Ik vind het zelf ook absoluut niet duur!

Maar Kendra, hadden ze gewoon echte staanders te koop? met gaatjes en al? of heb je er zelf nog het een en ander aan moeten doen? Ik heb ze bij de Agrifirm in Westerbork helaas nog niet gezien...........

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 01:39

Dat is inderdaad niet duur! En Vries is mooi dichtbij.
Maar wat Tanja ook al vraagt; zijn die staanders gewoon "echte" staanders? En zitten er ook lepels bij, of kun je die daar ook los (goedkoop) kopen? En is het een beetje stevig?

Kendra

Berichten: 8711
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 09:41

Vanmiddag halen we het spul op. Ik spring niet zoveel, maar wil in ieder geval drafbalkjes en een paar staanders om in ieder geval m'n paarden vrij te kunnen laten springen. Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het zich houdt, maar vond dit te goedkoop om het niet te proberen. Bovendien liggen de spullen bij ons altijd binnen, dat scheelt natuurlijk ook.
Volgens mij is het alleen in Vries, verkopen zij voor iemand anders die het zelf maakt. Er zitten gaatjes in, lepels heb ik er bij gekocht (ook niet duur).

Kendra

Berichten: 8711
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 09:46

Waterkippie schreef:
tis maar net wat je zelf duur vind Knipoog

eehmm maar ik begrijp verder niet echt het nut van deze topic maar daar ben ik dan ook blond voor Haha!


Als ik alle topics zou beantwoorden waarvan ik het nut niet snap zou ik een dagtaak hebben Haha! Haha! Maar je hebt gelijk, het is gewoon een domme opmerking Party!! , ik zal m'n haar ook laten blonderen.

Kitty

Berichten: 7683
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 10:01

Zijn het van die smalle metalen staanders? De hindernissen die in de winter bij ons op stal staan zijn van de vereniging en die worden 's zomers altijd naar het verenigingsterrein gebracht. In de zomer hebben wij dus geen hindernissen op stal terwijl ik toch wel graag een sprongetje mag maken. En Vries is mooi dichtbij...

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 09:14

dat is inderdaad nioet duur! hoe heet die firma?

Charaz

Berichten: 24252
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 11:34

dat is zeker niet duur, k zal het eens aan mijn nicht doorgeven die zocht volgens mij nog springmateriaal

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

germie

Berichten: 25857
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:42

Zijn het metalen staanders ? en zijn het geimpregneerde balken alles buiten kan staan met slecht weer? En wat kosten lepels? of zitten die er bij?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: J30d, SunnyHorse en 28 bezoekers