HELP! Word-troubles!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

HELP! Word-troubles!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 22:27

Ik zit een opdracht voor mijn stage te typen en ineens springt hij iedere keer 2 regels naar beneden als ik een enter geef Verward
Kan het niet wijzigen en ik moet nu dus ieder keer met de spatiebalk werken als ik 1 regel omlaag wil. (Heb 2 regels tussen de verschillende vragen dus dat is erg vaak Boos! )
Dat gaat dan weer verspringen en allemaal andere irritante dingen(ineens weer een regel omhoog als je een tab nodig hebt en dat soort geintjes Verdrietig )

Mijn moeder wil niet kijken en in de word-handleiding staat ook niets Op de andere computer doet hij het ook. Het is pas vanaf de helft van het document, de eerste twee kantjes doet hij het niet Verward
De pagina-instellingen zijn niet veranderd voor zover ik kan zien

Iemand een idee Verward ik was net zo lekker aan de gang, maar nu zit ik al bijna een uur met word te prutsen op twee computers Boos!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 22:41

Soms wil het helpen gewoon in een nieuw bestand verder te gaan...
Zit er ergens onderhuids een code fout.
wordt pas echt vervelend als de fout in je basisinstelling zit, maar soms kan er in een document een glitch zitten. Ik begin dan gewoon op een nieuw blad. Kopier mijn werk en plak het in het nieuwe, probeer dan wel alleen de tekst te kopieren, en liefst neit de codes...hoe is een kwestie van proberen.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 22:44

Daar ben ik dus al mee begonnen, maar ik vind het gewoon stom dat het ineens zo is Verward
Het is pas vanaf 2,6 kantje ofzo Verward Daarboven werkt alles nog steeds goed Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 22:48

Ben je in een kompleet nieuw bestand begonnen, of het je al eerder wat ziiten plakken en knippen...
Het gebeurt regelmatig dat je wel de tekst verwijderd, maar de onderliggende codes niet helemaal. En als je daar dan wer overheen werkt, krijg je met die niet gewiste codes te maken....

Frustrerend, maar ik werk elke dag met Word, en het gebeurt gewoon. overnieuw beginnen is het minst tijdrovende. Ik zit er al niet meer over in, kan je gek van worden

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 22:52

Het is gewoon een nieuw document
Het begon zomaar ineens, als ik iets inplak verspringt de hele boel met de spaties erboven trouwens en kan ik weer opnieuw beginnen...Verdrietig

Maar ik hoop dat Romkabouter me kan helpen *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 22:54

Dat heeft met het 'opmaakprofiel'te maken. Die staat waarschijnlijk op 'kop' oid, terwijl hij op standaard moet staan. Deze optie staat naast het lettertype enzo.

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 23:02

daar kon ik echt weinig aan vinden hoor batje Verward

Opmaakprofiel staat gewoon zoals hij altijd staat volgens mij Maar ik zal het nog even checken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 23:07

gomir schreef:
daar kon ik echt weinig aan vinden hoor batje Verward

Opmaakprofiel staat gewoon zoals hij altijd staat volgens mij Maar ik zal het nog even checken
Bij mij is dat de enige optie waarmee hij met spaties enzo gaat klooien. Je moet wel in het stuk tekst staan waar het mis gaat.

Maar iig succes, word sucks af en toe enorm..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-03 23:09

ik snap dat ik in dat stuk tekst moet staan, maar daar staan alle instellingen die ik kan bedenken(en vinden Knipoog ) hetzelfde als in het stuk waar het wel klopt...Bloos

Ik denk niet dat ik dat verslag vanavond nog helemaal afmaak, was ik wel van plan. Heb nu ontzettend de balen en morgen gaat om 6 uur de wekker weer...Verdrietig (moet ook nog douchen en brood smeren Bloos )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 23:31

*problem solved* Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 23:38

Romkabouter schreef:
*problem solved* Haha!
Wat was het dan? Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 23:46

Wat jij ook zei Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 00:04

Romkabouter schreef:
Wat jij ook zei Haha!

Hehe, dacht ik al Haha!


OK dan!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 09:30

Bij mij ook wel eens. Gebeurt het nog steeds als je shift+enter doet om op de volgende regel te komen?

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 10:20

Kijk eens bij je paragraaf settings, en dan de regelafstand?

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-03 17:02

het is al opgelost Lielle

En mijn verslag is inmiddels bijna af Party!! Nog een paar puntjes uitwerken en dan geloof ik het wel

Er lag een briefje naast de computer van de netwerkbeheerder met heel groot 'platte tekst' erop, maar hij moet dus op standaard anders lukt het niet Bloos (hij stond niet op 'kop' hoor Batje Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Anoukjuuuhh, C_estmoi, DexterM, Domi_94, GoogleAdsense, Ik_is_Ik, Maaaarije, Molly1230, redbutton, RoronaZorro en 98 bezoekers