De saint urus d'olympe en Relevant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pyrrhus
Berichten: 399
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Vledder en spier

De saint urus d'olympe en Relevant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 22:49

Hallo,

Zijn hier nog mensen die een afstammeling hebben of kennen van de saint urus de olympe en misschien ook nog afstammelingen hebben van Relevant of kennen.

Marjan en de beesies

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 23:00

Ik heb een kleinzoon en kleindochter van De Saint. De kleinzoon, nu drie jaar, is dit jaar goedgekeurd als dekhengst, de kleindochter (een volle zus van de hengst) is nu twee.
In karakter zijn het gouden paarden, vriendelijk, rustig, knuffelig, etc. omdat ze echter dus een kwart anglo-arabier zijn, zijn ze wat later volwassen, de merrie is echt nog een twee jarige en de hengst doet ook nog erg jeugdig aan, daarom rijd ik hem nog niet echt, ik heb er nu 5 keer opgezeten (in evenveel maanden Haha! )en hij loopt eens in de week aan de longe. verder loopt hij 12 uur per dag in de wei en mag hij zo af en toe een merrie bedienen...

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 00:44

Xsara heeft een afstamming van de Saint. Misschien eens een pb sturen als ze dit niet leest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 00:45

Er moet ergens een merrieveulen van de Saint rondlopen, die is 8 jaar inmiddels en komt uit een Heidelberg x Golfstrom merrie. Deze Saint is een halfzus van mijn paard, ik heb haar nooit gezien maar ik zou het wel leuk vinden als iemand haar kende.

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 07:49

hoi mijn vriedin heeft een afstammeling van hem, ze zoek trouwens foto's en informatie over dehengst kan iemand haar misshcien helpen?
pb anders even

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 13:02

Wie van de 2? Over beide heb ik wel info, stuur maar een mailtje zodat ik het niet vergeet.

boemel

Berichten: 8362
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 19:25

Ik heb een paar keer een merrie van de Saint gereden. \
Heel mooi luxe dier, beetje klein, ca. 1.59m. Vrij pittig, maar onzettend braaf en heel erg leergierig. Ze was pas 3 jaar oud, maar qua omgang heel makkelijk. Ze was binnen 3 dagen al verkocht. Dat vond ik best jammer.

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 15:52

ik heb een tijd lang een zoon (ruin) van De Saint gereden aan moederskant was hij een kleinzoon van Sonny. echt een heel braaf beest met zeer veel toekomst, grote maat, bruine kleur met een klein kolletje. echt een superbeest!!!!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:46

Een van de Lichte Tourpaarden bij ons op stal is een De Saint. Voor meer informatie kun je PB-en.

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 16:57

Ik heb vandaag nog een Saint Urus d'Olympe in het 1.35m gezien, wat hij ook won. Leuk ding, bloedpaardje, niet al te groot, chique en ook een speedpaard.