goede pensionstal in Brabant gezocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 10:50

Ik ben op zoek naar een goede pensionstal in de omgeving van Den Bosch/Uden/Erp (of een van die kleine plaatsjes daar in de buurt, ik ben niet van openbaar vervoer afhankelijk)

ik zoek een stal met uitgebreide faciliteiten, dus binnenbaan, spoelplaatsen, stapmolen etc. Mijn voorkeur gaat uit naar een sportgerichte stal, liever geen manege, de banen moeten altijd beschikbaar zijn.

als iemand iets weet??


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 11:33

Tjee, die zijn daar legio, kun je iets specifieker zijn, want dit is een groot spreidingsgebied. In Middelrode zijn diverse privestallen waar je misschien best je paarden mag stallen. Met binnenbak en al.

In Veghel heb je ook nog een optie (ligt in ook in die hoek):
eerde vof paardenhouderij de
de kuilen 10
5466 pn veghel
(0413) 32 14 44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 11:49

OK specifieker: max. 20 à 30 vrachtwagenminuten van Erp.

Ik zal dit in Veghel eens bellen, alvast bedankt!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 13:50

In Mariaheide:
hurkmans-vd heijden paardenhouderij-pens j
de haag 12
5464 xg veghel
(0413) 36 57 32

Nog een hele bekende paardenhouder (biedt wellicht ook mogelijkheden voor pensionstalling?)
goossens paardenhandel mark
gemertsedk 19
5469 nh erp
(0492) 36 34 15

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 13:54

In Schijndel, ligt ook vlakbij:
woud stalhouderij 't
woudsewg 8
5482 zl schijndel
(073) 549 31 32

Er zijn hier eigenlijk best veel stallen in de buurt. Vanuit Breugel is het eigenlijk ook maar een half uur rijden naar Erp, en daar staan mijn paarden. in Son, verderop zijn ik weet niet hoeveel paardenstallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 14:16

Bedankt! Ik ga deze eens bellen/erlangs

Maar goed dat er zoveel zijn, mijn eisen zijn misschien een beetje moeilijk. Ik vind het heel belangrijk dat zij er 's ochtends al iets mee doen (dat wordt molen), dat hij niet 23u op het hok staat. De stalhouder waar ik nu sta doet dat wel, maar ik ga mogelijk verhuizen en dan is het te ver weg.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 14:26

waar ga je dan naartoe verhuizen? Ik vind dat je paard altijd zo dicht mogelijk bij je huis moet staan. Die van mij staan in Breugel, en daar staan ze vaak 23 uur per dag op stal, en dat vind ik heel erg. MAar het is bij ons gezellig en er zijn goede faciliteiten aanwezig. Stalgeld is f 375,- per paard. Als je wilt dat ze hem op de loopband (stapmolen hebben we nog niet) zetten, zal dat denk ik wel extra kosten. Son en Breugel zit ongeveer 20 minuten van Erp af hoorde ik net. En dat ligt net boven Eindhoven.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 23:46

De pensionstal waar ik sta, tussen Den Dungen en Schijndel in is misschien iets voor je. Ik weet uit mijn hoofd het tel. nr. niet maar het is
Venhorse Trading en ik denk dat als je in het telefoon boek in omgeving Den Bosch (begin met St Michielsgestel, Den Dungen, Schijndel) kijkt je het moet kunnen vinden. Anders heb ik het morgen wel voor je.
We hebben een 20-40 binnenbak, 50-50 buitenbak, 5 weiden, 2 hengstenpaddocks, en verdere voorzieningen. Er wordt vooral gedressuurd door de pensionklanten, de eigenaar rijdt 4-span en zijn zonen springen. Ik vind het een heel rustige ontspannen omgeving, en mijn paard is er behoorlijk tot rust gekomen.
Stalgeld is fl 585 incl dagelijks op de wei zetten, molen kan ook maar daar weet ik de kosten niet precies van. Erp is schat ik 20 minuten met de trailer.

PS Stalhouderij 't Woud houdt zich vooral met aangespannen rijden bezig, is maar een tip. Mijn paard staat daar dus 1 autominuut vandaan.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lielle op 2001-09-04 23:53 ]</font>


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 14:59

vlak bij erp? dus vlak bij anky?
GA je bij anky trainen?? (of bij jouw instructeur want die heeft toch les van anky?)
GAHAAAAAAF!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 44Myrthe44, Camino_S, carina, Josien_, Karintich, Lucia88, meggiemeg, Miekie74, RianneH, Shinedown, Tieme, Titsia, Zinzi_jewel en 122 bezoekers